Kızlar ilişkiniz varken başka erkeklere içinizden karizma yakışıklı diyor musunuz?

Sadece dürüst cevaplar istiyorum bugün bir çift tartışırken duydum. Kız "insan yolda bile birini görünce tipini ister istemez değerlendirir, yakışıklı karizma çirkin der" dedi. Erkek bu durumu pek kabullenemedi.

Sizce kızın dediği normal ve olan mıdır?

Arkadaşlar rica ediyorum kimse en namuslu benim ayağı yapmasın gerek yok dürüst cevaplayın

Kızlar ilişkiniz varken başka erkeklere içinizden karizma yakışıklı diyor musunuz?
Cevapla