Sadece dürüst cevaplar istiyorum bugün bir çift tartışırken duydum. Kız "insan yolda bile birini görünce tipini ister istemez değerlendirir, yakışıklı karizma çirkin der" dedi. Erkek bu durumu pek kabullenemedi.
Sizce kızın dediği normal ve olan mıdır?
Arkadaşlar rica ediyorum kimse en namuslu benim ayağı yapmasın gerek yok dürüst cevaplayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Açık olmak gerekirse sevgilim olduğu dönemler gözle bakar ama içten hiç bi duygu geçirmezdim he yakışıklı çocuksa yakışıklı derdim ama o kadar çünkü aklımda fikrimde sevgilimde o an kimse umrumda olmaz özellikle ben şunu farketmiştim sevgilimle olduğum dönemler makyajı baya bırakmıştım gören beni beğenmesin umrumda değildi sonuçta sevgilim beni böyle seviyor derdim ama ilişki dışında tabi böyle olaylar olur flörtöz takılırız
Peki bunu demek normal mi, kendi yaşayacağım ilişkilerde bir erkeğe sevgilim fiziği iyi tipi iyi yakışıklı karizma dese gözü dışarıda diye düşünürdüm
Bunu sesli bi şekilde dile mi getiriyor yanında
Kalıbını gören de adam sanır demişti oradan başladı kalıbına mı bakıyorsun falan o da spora gittiği anlaşılıyor tipi beyefendi ama hareketleri görsen falan diyince beyefendi ne demek falan tartışma patladı gitti
yani ben pek bi sıkıntı görmedim sonuçta göz ver nizam var neyse ne ama eğerki sen rahatsız oluyorsan dememeli ayrıca biraz özgüven sorunun var sanırım
Yok öz güvenim yerimde. Benim statüm bu kişilerden (sevgilimden de) epey yüksek dış görünüşüm de iyi ama aşırı kıskançlık var. Çok tipsiz birine bile tipsiz denilse içimden iyi de tipinden sana ne derim
Bir de bana rahat tavırlılık geliyor insan ilişkide olduğu kişiye her şeyi söymemeli bazen yapsan da içinde kalmalı. O bana kız sorsa ben kızarım elalemin kızını niye soruyorsun bana biraz kıskanç ol derim
Ya aslında birazda o ana bağlı normal bi kafede oturuyorsunuz biri geçti kız böyle dedi bu çok sıkıntı mesela sen milleti mi kesiyorsun ama bi sohbet açıldı diyelim birinden bahsediyorsun o zaman demesi sorun yaratmaz eleştiri yapıyor sonuçta
Ben biraz fazla takıyorum herhalde ya da sevgilimden beklemiyordum. Yakışıklı bile görse "bana ne ya" diyip düşünmemesini beklerdim öyle değilmiş kadınların iç dünyası biraz beni hüsrana uğrattı
bu kendini kandırmak olur gördüğümüz neyse o zaten içten içe onu diyoruz yakışıklı allah sahibine bağışlasın bi nevi o anlama geliyor asla kendisiyle bi münakaşamız olamaz olmasında sonuçta sevgilim var
Dikkate alacağım ben biraz takıntılı oldum kıza da zehir etmeye başladım baskılandıkça insan daha yanlış hareketlerde bulunuyor
Bak biz seninle iki medeni insan gibi konuşup aklımızdan geçeni söyleyebiliyoruz ama sevgilinle öyle olmaz duygular ortaya girer belki sesli bi şekilde tartışma bile yaşayabilirsiniz otam gerilir birbirinizi tam anlayamazsınız o yüzden dikkat edin mutluluklar
Öyle olur ben kıskancım bunu iyice anladım Teşekkür ederim size de mutluluklar
Evet , bir adam görmüştüm ve yakışıklıymis demiştim içimden ama bu namussuzluk anlamına gelmiyor yanımdan geçiyordu gördüm sadece
Bu onu beğenmek anlamına gelmiyor mu mesela bu dediğinden şu çıkıyor konuşmak istese hoşuma giderdi veya muhatap olurdum
Konuşmak istese konuşmazdım
Muhatap da olmazdim
Sevgilimi seviyorum ve çok yakışıklı zaten ve çok iyi biri
bu sadakatsizlik olmuyor, erkekler de yanından geçen kızı görüp ha bu güzelmiş der bu sevgilini aldattığın anlamına gelmiyor, yanından geçen kişi geçerken gözünü kapatamazsın ya hani
Dediğimizi inkar etmiyorum ama ben kadınların bakmasına hiç güvenmiyorum. Mesela bir erkek olarak iş yerinde bir kıza içimden güzel derim ama benimle konuşsun ilgi versin diye beklemem çoğu kadın yakışıklı erkeğin kendisiyle ilgilenmesini (karışılık vermese bile) ister bekler
Aynisini erkek yapinca aldatoyor oluyor diyelim sevgilisi varken baska kiza baksa?
Derim
Niye ki bu bir yerde sadakatsizlik değil midir
Eşim rahatsızlık duyarsa demem
İçinden diyorsun eşin içini ne bilecek ki
Sen güzel bir kadın görünce demiyor musun içinden
Şimdi demek var incelemek var. Kadınlar bunu o kadar detaylandırıyor ki. Sorsan omuz ölçüsünden göz büyüklüğüne kadar incelemiiştir benim güzel dediğim kadını sorsan göz rengini zor hatırlarım öyle düşün.
Bu kadar detaylı bakınca insan gözü mü dışarıda diye ister istemez şüphelenir
Peki
Haksız mıyım
Yorucusun ya
Haklısın evet
Evet yorucuyum bu aralar bunu duyuyorum böyle olmak istemiyorum da çok detaylı düşünüyorum