i sevgilim kendisi ayrılalı 1,5ay oluyor. Bahaneside ben yapamıyorum senin bir hatan yok olmuştu. Bende kendin bilirsin dedim. Ayrıldıktan 2hafta sonra geri eski sevgilisine dönmüştü. 2 gün önce aramıştı reddetmiştim. Sonra mesaj atmış pişmanım diye, mesajını sildim. Gün içinde kendimi story atmıştım. Gönderme olarak Ah kalbim duman parçasını story atmış. Ex inden ayrılip boşa düştüğünü anladım. Sonra dün geri öğrendim ki benden yüz bulamayınca geri exiyle barışmış. Biliyorumki çok sürmez 1-2 hafta sonra tekrar geri dönmeyi denicek. Ben bu karaktersiz kullanıp atsam sizce de hak etmiyor mu?
- Kızlar fikirlerinizi paylaşır mısınız? (Teşekkür ederim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer