Eski sevgilim (kiz) ne yapmaya çalışıyor? Kullanilip bir kenara atılmayı haketmiyor mu?

i sevgilim kendisi ayrılalı 1,5ay oluyor. Bahaneside ben yapamıyorum senin bir hatan yok olmuştu. Bende kendin bilirsin dedim. Ayrıldıktan 2hafta sonra geri eski sevgilisine dönmüştü. 2 gün önce aramıştı reddetmiştim. Sonra mesaj atmış pişmanım diye, mesajını sildim. Gün içinde kendimi story atmıştım. Gönderme olarak Ah kalbim duman parçasını story atmış. Ex inden ayrılip boşa düştüğünü anladım. Sonra dün geri öğrendim ki benden yüz bulamayınca geri exiyle barışmış. Biliyorumki çok sürmez 1-2 hafta sonra tekrar geri dönmeyi denicek. Ben bu karaktersiz kullanıp atsam sizce de hak etmiyor mu?

  • Kızlar fikirlerinizi paylaşır mısınız? (Teşekkür ederim)
Eski sevgilim (kiz) ne yapmaya çalışıyor? Kullanilip bir kenara atılmayı haketmiyor mu?
Cevapla