Selamsss
“amin” diyenlerden misin, “tövbe de” diyenlerden mi¿

Selamsss
“amin” diyenlerden misin, “tövbe de” diyenlerden mi¿

Beddua diyemem lakin kendim gibi birisiyle rastlaşmak istemem, rastlaşmıştım geçmiş zamanda, dünya iyisi birisiydi, sevmiştim de onu insan olarak lakin şimdi bakıyorum da maziye onda görüp kızdığım her şeyi ben de yaptım, sanki böyle bir şey var ha, birine içten içe kızdığımız zaman aynısını yapıyoruz, ben de onun yaptıklarının aynısını yapmışım. Yok ya ben istemem kendim gibi birisini, benim gibi birisi bela, beddua değil lakin belki boğulurum kendim gibi birisiyle. Dost, arkadaş olarak tatlı, ketum, samimi bir kadınım, ah şu detaylara da takılı kalmasam, biraz da melonkolik olmasam lakin sevgili olarak yok yok, kendime benzeyen olmasın
Amiiiinn derim ben buna🤣🤣bende iyisi olmaz benim gibisi olmaz olursada bana güzel olur inşallah inşallah teşekkürler bu dua için ağzından bal damlıyor derim. Aldım kabul etim, aldım kabul etim 777
😁 manifestledi ya dhsjaj
Benim gibisi zor bulunur kız ahahaha
Benim için dua kesinlikle.. Amin denir böylesi duaya daha ne olsun..
Kesinlikle 🌸
Teşekkürlerr 🙏😊💝
Rica ederim 😊🌸
Benim için dua tabi ki de.. beni benimle gibilerle sınaması daha doğrusu bırakması güzel bir şey.. kendim gibi iyi karakterli insanlarla olmak her zaman daha güzeldir. keşke insanın hayatında hep kendi gibi iyi kişiler çıksa. bazen kötüler çıkıyor maalesef. insana zarardan başka bir şey vermeyenler.
😌👌
😌✌️
Teşekkür ederim ablam ✌️🧡
Rica ederim 🫰
Cevap
42Cevap
Amin derim benden iyisi şamda kayısı hsks 😂
Kayısı almaya gitsinler ya :D
Bana benzeyen benden uzak olsun lütfen kendimi çekemem😂
Dua ama hayır istemem çünkü ben bana benzeyen biri ile yapamam
Keşke öyle olsa "Allah beni bana benzeyene nasip etse" dua tabi ki çünkü kendimi biliyorum. İyi biriyim, vicdanım rahat, kalbim temiz, zihniyetim kirli değil, insanları haksız yere eleştirmiyorum.
Iyi bir kisiliyin varsa dua.
Kotu bir kisiliyin varsa bedua
Yani? Senin için dua mı beddua mı
Oh pardon , yani dua bence. Annem oyle dedi🙈
☺️☺️
"Allah seni sana benzeyene saklasın" ifadesi birine yapılan bir bedduadır. Kısacası, iyi bir temenni değil, kişinin kendi davranışlarının olumsuz yansımalarını yaşamasını istemek için söylenir.
Ben benim gibi biriyle yapamam kadın a karşı ilgim yok asjjj
Memesi poposu olsun demedik :D karakter olarak
Bana söyleniyorsa dua etmiş olur, ama ben söylersem beddua sayılır.
Ahaha iyiydi bu 😃
😎🤣
Bedua da olsa insan nasılsa karşısına aynısı çıksın
Amin 🙏
Çok güzel sorular buluyorsun tebrik ederim 😄
Bence biraz beddua biraz dua yaa yani %80 dua 😄😄
Teşekkürler 😅
Bulunmaz hint kumaşının son 5 metresi bir şahsiyet olaraktan hayırlısı diyorum:)) Diğer türlü soruyorsan bıyıklar problem olur:)))
Yarı dua yarı beddua :D benim karşıma karakter açısından benim gibi birisinin çıkmasını istemezdim.
amin demem benim zıttım olması gerekir daha pozitif daha hayalperest cıvıl cıvıl yoksa altımıza ederiz üşengeçlikten
Bana benzeyene amin diyecek halim yok, tövbe derim. 😃😃
Benim için duadır. Beni en iyi benim gibi olan anlar.
Karikaterine göre değişir dua da olabilir beddua da😂
Kendimi seviyorum ama bı tane daha kendimden olsa severmiydim bilemiorum 😅
Amin derim. Çok güzel dua. Benden iyisi can sağlığı 🤣
Tövbe derim çünkü oda bana benzerse hiccc olmaz benim ozelliklerim bana saklı kalmalı ksjdjfh
Genelde insanlar hakaret olarak kullanıyor ama benim için dua 🙂
Istemem 😅 ben 2 mize de yeterim
Anlamadım ben bunu
Ben aşk manasında anlayıp cevapladım yani sevdiğim benim gibi olsa saç baş girerdik ahhs birisi altan almalı yoksa amanınnnn 🏃♀️➡️🏃♀️➡️
Hıı doğru anlamışsın da, ben anlamadım görüşü scjja
Yine mi 😂
Valla öyle djdk
Alla alla ahshhs garipmiş 😂
Yeminle anlamadık bebiş :D
Aa ahshhs yani beddua manasinda işte ben inatçıysam karşıda kı olmasın yoksa pek iç açıcı olmaz 😂
Tamam daa, sonrasında anlayalı da çok oldu :D mektup yaz at istersen ahaha
Na alaka anlamadım, ee anlamadım diyorsun bende anlatmaya çalışıyorum ya bide , güvercinle göndereyim en iyisi
Ahaha yoo, görüşü anlamadım sonra yorumlarla anlattın ya :D yeter diyorum
2 kere anlamadım dedin 2 kerede anlatım 😃 suçlu ben olamam ahahdh
Yok be kuzu :D yorma kendini daha fazla diye dedim dkkd
Amiiin ama diyemem tabi artık wkdksk
Artık çok geç djdjs
Son pişmanlııığğk neye yaraaarrğ
😅 sabah sabah arabeske bağlatma bizi
Cumartesi çalışanlar kulübü olarak baya arabeskiz şu an wjdkjs
Yiaa ben çalışmıyorum bu cumartesi 🥳
aa tabii kolay gelsin tüm çalışanlara :D pardon ya
Tü tü maşallah darısı başımıza🥲
Amin beybi 😕
Bu dünya iki beni kaldıramass 😂
😃😃
Ne güzel bir dua :D
Hoşlaştın dimi :D
Renk miyiz biz :D
Tamam ben maviii 😄
Senden şöyle renkler beklerdim
https://www.youtube.com/shorts/y1uVj4YN0SM
Bu sefer espirini yapmadan göndermişsin :D
Doğru tespit sjdjs 😃
sanırım ilişkilerde çok benzerlik (karakter anlamında) iyi bir şey olmasa gerek. belki de kimse kendisine benzeyene dayanamayabilir.
Bir prenses daha geliyor bittim ben sksjssjs
Prenses erkek mi 🙄
Benim gibi olacaksa evet ki bu çok daha kötü. Ana kuzusundan bile kötü 🤦♀️ trip atar durur şimdi ıyy yok. Düşmandan beter 😂
Yuzde 80 90 bana benzesij
Öyle olmuyor yok 50% yok 20% :D
Yahu erkeği neyleyyim
Sen yüzde yüz kendin birisini ister misin
Aaaa shegi
İsterim niye cinsiyeti de öyle düşünüyorsunuz acaba djsj
Şimdi sen inatçı ve nazlısin
O da inatçı ve nazlı.
Sen bir erkeğe sığınmak istiyorsun
Güçlü dursun
Sen duygusal bir durumdayken seni korusun kollasin
O da aynı senin gibi istesin
O zaman sen kendin gibi bir kadın istiyorsun
İlginç bir bakış açısı tabii
Dua çiçek gibi biri olacak demekki
Dua dır çünkü bana benzeyen biri ile evlenirsem mutlu olurum
Aminnnn diyenlerdenim🥹
Dua, binlerce kere aminn derdim :D
Duaaa oluurr, Amiinnnn amiiiğn🤩😌😂
Benim için dua olabilir
dua niteliğinde bence
Allah etmesin.
Ortaya karışık
Benim için güzel bir dua ama bazılarına beddua😂
Şuraya bak herkes evliye çıktı :D
Bence beddua gibi geldi 😂 gitsin onu bulsun
Dua bence iyi düşünmek lazım
Bana göre dua, çok amin hatta hahsha
Dua bence. Çünkü zor bir insanım.
Benden bir tane yeter bence😂
Vallah duadır 🤩😂
Ne güzel dua o öyle :)
Amin derim tabiki kendimi biliyorum
benim icin dua, cok sukur amin der gecerim
Aminnnnn
Amiiiin 😌
Ağır beddua 😂
Ahaha şaşırtmadınız bizi apachee
Madınız derken kaç kişiyiz kız biz 😂 yok yani sayımızı bileyim 😂
Nezaketen o :D hanımefendiyim ya ondan
Delikanlı gacısın sen kendine gel sosyetik inat 😂
Hep atar gider yapamam :D yorucu hdhd
Bence sen yaparsın be sosyetik inat o potansiyel var sende 😂
Beni gaza getirmeye mi çalışıyon komikk
Olanı söylüyorum kız ben 😂
He doğru :D
Tam bir dua 😎
Yalnız güzel bedduaymis kullanılır.
Kabul edemem bunu
Ayh nolur kabul et de, yaka silk kendinden sdjja
😁😁 ahaha
Bedduaaaa jxjdmdmdm
Benim için dua.
Beddua
Dua lütfen saklasin
Dua 🙏
Senin nasıl bir insan olduğuna bağlı
Çok güzel dua olurdu
Of og of
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?