Nolur hepsini okuyun çok önemli erkekler bile şaşırır bu duruma?

Arkadaşlar ilk kavgamızda boktan ayrıldık yani ben şakalarından rahatsız oldum bunu söyledim ama devam etti üzerine çok sinirlendim trip attım baya tavır sergiledim onun yüzünden kendimde kırıldım onu da kırdım ona göre önemli şakalar değil ama beni rahatsız eden şeylerdi ve hava çok sıcaktı bunaldım ona beni bunaltıyorsun dedim bunaltıyorsam gelmezsin dedi ve gelmem dedim metroya gittim sonrasında aradı ama o sinirle aynı tavrı sergiledim ve başka bişey yoksa kapat dedim sonrasında mesaj beklemiştim sonuçta kırıldım ama ikimizde atmadık bi hafta konuşmadık ve takipten çıkartınca yazdım neden çıktın diye ama o ben seni aradım uğraştım sen gurur yaptın mesaj bile atmadın beni kırdın dedi uğraşmıyorsan ben de uğraşamam bitti dedi ve sevgisi bitmiş 1 haftada bir insanın sevgisi bitemez abartılacak bir kavga değildi ve ilk kavgamızda hemen sevgisi bitti ve pes etti nazımı çekmedi ama ona göre hep o gel demiş benim nazımı çekmiş ben hiç uğraşmamışım kendini haklı görüyor ve beni suçluyor daha önce 100. kez kavga etmedik ki ilk defa oldu sürekli ben aynı tavrı sergilemiyorum ayrıca onun yüzünden sergiledim normalde böyle biri değilim ben de kırıldım kendimi haklı görüp mesaj atmadım onun atmasını bekledim sanki 100. kez kavga etmişiz de o sürekli bana gelmiş ilişkimizi düzeltmiş gibi bir tavrı oldu ama o gün gezmeye gitmiştik ve her şey mükemmeldi çok özlemiştik birbirimizi beni çok seviyordu bunu annesi bile anlamıştı ve yüz yüze bile bana bunu gösteriyordu değer verip bütün vaktini ayırırdı bana bensiz yapamazdı kendisi söylerdi ve köye gideceğim için buluştuk beni özleyecekti ve böyle boş bir kavgada gidecek birisi değil nasıl hemen sevgisi bitti arkadaşlar o kadar kötü bişey yapmadım ben bana kızıyor ama içindeki her şeyi bitirmişim öyle birisiymiş arkadaşlık ilişkilerinde de hemen bitirirmiş bir inat uğruna bu hale geldik diye beni suçladı gururum yüzümden mesaj atmamışım ama her şey onun yüzünden oldu benim sinirim o yüzden yazmak istemedim o ben sinirliyken aradı sakin bir zamanda tekrar mesaj atabilirdi mevzu zaten ayrılmamız değil bunlar olur ayrılrız konuşmayız kırılırız normal şeyler normal olmayan bana bu kadar aşıkken sevgisinin 1 haftada bitmesi oysaki 1 gün öncesine kadar iyiydik o gün bile iyiydik o kavgadan sonra oldu her şey ve biz ruh ikizi gibiydik geleceği düşünürdük hep asla böyle biticeğini düşünmezdim o gün barışmaya şey yapmadı hiç sadece beni suçladı ve bitirdin her şeyi dedi ve ayrıldı yani olay 15 temmuzda oldu ve bugün 25 Temmuz doğum günü sizce kutlamalı mıyım normalde kutlarım ama sevgim bitti diyince emin olamıyorum pişman olur mu sizce lütfen hepsini okuyun çok uzun biliyorum ama nedenini düşünmekten yoruldum akıl verin az 😒
Nolur hepsini okuyun çok önemli erkekler bile şaşırır bu duruma?
Cevapla