Bir insan terkederken bu kadar kırmak zorunda mı? Psikolojim bozuldu?

1 ay önce terketti. 4 yıllık ilişki bitti. Bugün konuştuk biraz. Benim sana karşı hislerim tükendi. Başkası var ama onun da sevgilisi var dedi. Sakalları çok güzel dedi ( benim sakalım az çıkıyor) onun olabilmek için her şeyi veririm dedi. Ben tepkisiz kaldım. Gözümden yaş bile akmadi o anki kırgınlıktan. Ama o dedi ki konuyu kapatalım kötü hissediyorum dedi. Ben de beni düşündüğü için dedi sandim neden dedim. O kişiye kavuşamayacak olmak üzüyor dedi. O kadar kötü hissettim ki arkadaşlar. Ben 4 yıl boyunca her ay ona şiir yazardım. Hic küs uyutmadim. Onun için herkesi sildim. Onu her gece evine bıraktım otobüsle. Ona yemekler yaptım. Bilmiyorum ya ona kendi elime sürprizler hazırladım. Sırf kendisi girsin diye kendi görebileceğim yüksek lisans kontenjanıni bile bıraktım. Her lafimda ondan bahsederdim. Şu an ne hissedecegimi bilmiyorum. Ve kendimi anlatabileceğim kimsem yok
Bir insan terkederken bu kadar kırmak zorunda mı? Psikolojim bozuldu?
Cevapla