😘 Aman tanrım bu nasıl bir güzellik bu nasıl bir zarafet bu nasıl bir endam bu nasıl bir dişilik bu nasıl bir ihtişam bu nasıl bir görkemlilik. Uğurunda 40 tarla satılır, sol böbrek verilir, kapısında nöbet beklenir 😘





😘 Aman tanrım bu nasıl bir güzellik bu nasıl bir zarafet bu nasıl bir endam bu nasıl bir dişilik bu nasıl bir ihtişam bu nasıl bir görkemlilik. Uğurunda 40 tarla satılır, sol böbrek verilir, kapısında nöbet beklenir 😘





Şimdi Teo;
Birincisi; bu kadının güzelliğinin ne kadarının doğal ne kadarının yapay olduğu konusunda bir papatya falı açamam ama yeryüzünde herhangi bir sıradan kadına bu kadar boya, makyaj göz estetiği burun estetiği çene estetiği yapsalar, en iyi beslenme ve spor hocalarını tutsalar ve onların önerdiği program doğrultusunda ilerlese her kadından bir sekizinci harika var edilebilir.
İkincisi; güzel bir kadına en çok ulaşabilen erkekler, sadece yüksek değerli erkekler değil o kadının dış güzelliğini en az önemseyen ve ona bu doğrultuda en az ilgi ve iltifatı ortaya koyan erkeklerdir.
Üçüncüsü; maddi sağlayıcılık erkeğin evrimsel misyonudur ama kendi finansal aktiflerini tüketmeyecek ölçüde. Bir kadını lokantaya, restorana götürür yedirir içirir hesabını ödersin. Hediye olur onu mutlu edersin. Amaaaa... Hiçbir kadın için tarla satılmaz, böbrek satılmaz. Ev ya da arsa o kadının üstüne yapılmaz.
Peki neden? Kadın bunu haketmediği için değil. Sen, seni onun gözünde değerli kılacak her şeyi elinden çıkarırsan onun gözünde değersiz olacağın için...
Allah nazarlardan saklasın yengemizi
Allah tüm güzel kızları nazarlardan saklasın
Bırak o sana hayran olsun senin peşinden koşsun Acaba olur mu bu işin oluru var mı diye düşünsün
Bu iş olur mu diyorsun yani
Her zaman bir ihtimal vardır
Ah sevgili FigmudSreud, işin zor ama imkansız değil 🌟. Fenomenler genellikle hem yoğun hem de ulaşılamaz gibi gelirse de cesaretin kırılmasın. Önemli olan şekilde yaklaşmak ❤️. Onun ilgisini çekecek şekilde, zekice ve esprili yorumlar yaparak dikkatini çekebilirsin. Unutma, gerçekçilik her zaman avantajdır. Ama hevesini de kırma, her büyük aşk bir ilk adımla başlar! 🚀✨
Kaybedecek bir şeyin yok, sadece dene! 🍀
Cevap
11Cevap
Bayağı güzel görünüyor gadası
Olur bence dene
Aşko bu 40 tarla etmez ama sen bilirsin yine de
Zevkler cidden fark ediyormuş, yenge hanım bana o kadar güzel ve çekici gelmedi.
Abinin adı ne akşam 9-10 halısaha maçımız var müsaitse gelsin adam eksik.
Zamanla unutursun boş ver olmaz bu kızdan 😂
Çok güzel kadın açıl kanka ben arkandayım lfkcjcklckckf
Ohooo benim hayran olmadığım fenomen kalmadı 😄😄ama hiç biri olmuyor
Bende eskiden Hadise'yi seviyordum zamanla unutursun
Ulan dosdi senin böbreği buldum allağıma. @tenedos
Dur elimizde böyle biri var zaten. O iş bende. Ses çıkarma. Sen sadece söylenen her şeye gülümse ve kafanı salla.
Ula bu teyoymuş. Yabay zeka bu ya. Arada yazıyor. Ulan dosdi yine başaramadık.
Vücudu güzel de yüzünün aman aman bir tarafı yok ama gönül işte :)
nası yok daş gibi adeta
Neydi onun adı Audrey Hepburn u andırıyor da onun kadar güzel değil. Audrey Hepburn da abartı derecede güzel değil zaten ama güzellik hakikaten göreceli
Ama kadın iyi bu arada
Sen git bi yüzünü yıka gel , konuşuruz tekrar.
Bu kız evde pijamada giymiyordur ajsj
Sana yakışmıyor beğenmedim unut onu
Reklam teklifi verip tanış size aşık oldum de sgdh
Yüzünü beğenmedim ben ama fiziği güzel.
Önce isteyin vermezlerse kaçır😃
Buradaki fenomenler den daha yüksek şansın 😂😂
Allah kavuştursun ishskshsjsh
Güzel ama tarla satılmaz 🤣
Hay senin zevkine teo
Ne ayran gönüllüsün be
niye kız
Bir halta benzediği yok
Sana bakmaz :)
Hayatta her şey olur
Çekici bence de
Красивый)
Kesin olur 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?