Sen o kadar sene oku, kurslara git, yüksek lisans yap, bir tane cahil keko kıskanıyor diye tüm kariyerinden vazgeç. Bunu çoğu genç kız yapıyor. Hayretler içerisinde dinliyorum jsjsj

Sen o kadar sene oku, kurslara git, yüksek lisans yap, bir tane cahil keko kıskanıyor diye tüm kariyerinden vazgeç. Bunu çoğu genç kız yapıyor. Hayretler içerisinde dinliyorum jsjsj

K.. oluğun en temel prensibi sevgilinin eşin çalışmaması. Bu mesele baştan konuşulmalı ama sonradan birilerini değiştirmeye çalışmak çok da tutarlı değil. Madalyonun diğer yüzü de şudur ki ben kadın olsam sevgilim ile iş hayatım arasında sevgilimin istek ve beklentilerini öncelerdim. Tabi o benim gerçekten arzu duyduğum adamsa. Birisini gerçekten sevip sevdiğimizi böylesine zorlayıcı durumlar karşısındaki tutumumuz ve tercihlerimiz belirliyor.
Kadın için çalışmak bir tercihtir elbet ama kadın için en ideal meslek ev hanımlığı ve annelik.
Ben sevgilim istemiyor diye bulduğum bir iş vardı yaz tatilinde çalışcaktım guya hatta onun içinde işi ayarlamıştım birlikte çalışcaktık her şey hazırdı o istemedi diye gitmedim ayrıca birlikte çalışamayız olmaz öyle şey dedi kendisi de gelmedi benim de gitmeme engel oldu ve benden ayrıldı ailesiyle şu an yazın kendine o iş bulsu ama ben şu an işsizim
Meslek bir sevgili için vazgeçilir mi? Aklını kaçırmış olmamalılar. Peki gelecek ne olacak? onu da düşünmek gerekir. Belki ilerde o cahil adam olmayacak. Sonra kalır sokak ortasında mesleksiz.
Cevap
21Cevap
Aşk ahmak ediyor insanı büyük konuşma aman diyorum 😅
Aşk acısını deneyimlediğim için gerçekten köyü bir şey olduğunu biliyorum elbette ama mesleğime duyduğum aşk bambaşka bende...
Umarım bunu yürekten isterim
Merhaba,
Olabilir ama olmaya da bilir, emin değilim! 😅
Hayır ondan önce meslek sahibi olduğumu düşünürsek bu anlamsız olur gadası
Jigolo olmadıktan sonra mesleğim hakkında kimse konuşamaz
Ben artık sevdiğim için bir şeyler den fedakarlık göstermem... Sizde göstermeyin insanlar buna değmez...
O saatten sonra sevgilim elim ya da kaynanam olmazlar. Beni bir adım aşağı çekecek insanla hayat geçirmem.
Kıskanma gibi bi olayda tabii ki bırakmam. Bana güveniyorsa bunu isteyemez. Ama bazı durumlar olur, hak verirsin bırakırsın. Ona da bir şey demem.
Hayır. Yani en azından yapmayı düşünmüyorum. O kadar uğraşıp böyle bir zamanda iş bulmayı başarmışım 1-2 sene sonra ayrılırsam, boşanırsam ne olacak?
Kimse için olmak istediğim yoldan vazgeçmem. Olmak istediğim yola göre insan seçerim
Bu sebeple bırakmak tek kelimeyle ahmaklık olur
En son çıldırır mesleği de kızı da bırakır rahat ederim.
eş zenginse bırakırım niye bırakmiyim liseden okuyup kariyer yapanlar memur oldu lise arkadaşım direkt evlendi amerikaya gitti biri avrupaya gitti diğeri zenginle evlendi hayat ne kapılar açtı kadın kadınlığını kullanırsa çalışmasına gerek kalmıyo 😂
Hayır bırakmam ben o mesleği yapabilmek için ne fedakarlıklar yaptım tek kalem de silip atamam
Cahil keko sevmezseniz böyle sorunlarınız olmaz 😀
Sakın bir erkek için vazgeçme kendi ayaklarının üzerinde durmalısın karşındaki böyle bir şey istiyorsa ilişkini gözden geçir bence
Bırakmışlığım var
Beni desteklemeyen biriyle asla olamam sevgilimi birakmayi tercih ederim ya
Sanki ahlaksızlık yapıyorum neden bırakayım
Hayır bırakmam
Apt*l derim o kişiye.
Bir kariyerim olsaydı bırakmazdım.
Asla o benim işim onun değil
kasiyerliği hemen bırakırım
Öğretmenim. Neden bırakayım
Hayır tabii ki de
İş sağlığı ve güvenliği uzmanı oldun mu
Kimse için kariyerinden vazgeçmemek lazım
Asla bırakmam
Yok asla bırakmam uygun şekilde anlatırım
Bırakmam
Hayır
Hayır , birakmam
Bırakmam
Bırakmazdım
Hayır bırakmam
Ona tekmeyi basarım
Hayır asla
Evet canım mısın Cemile? Ona ne
hayır bırakmam
Saçma.
Hayır
Hayır
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?