Yok be ablaaa kimseye öyle rahatsızlık vermem bir kişi çıksın bu adam beni rahatsız etti desin diyemez ben senin bildiğin erkeklerden değilim Tamam mı 😌
Bir dakka hayır ben hata yapmadım senin resmi çektiğin yerden merdiven yukarı doğru hareket eder merdiven sana yürümesi için senin yukarda olman lazımdı hem duygularımla oynadın hem beni manipüle edip yanıltıp kandırdın ne kadar kötü birisin sen ya unutma ama bende aslanım
O yüzden yürüyen merdiven sevmem. Basamak en iyisi yavaş yavaş yürüyorsun. Yorulduğun yerde dur. Yürüyen merdiven öyle mi yürümeye devam ediyor. Zirveye gelince seni atacak elbet.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Evet bence yürüyebilirsin senin gibi birini kaçırmaz :D
Yanlış yerden çekmişsin fotoyu sürekli seni düzeltmek zorundamıyım ben azıcık dikkat et sende hava sıcak yorma beni 😁
Niye ya dogru işte ayağıma geldi
Aa doğru ya fizik kurallarına aykırı bir düşünceye girdim, haklısın
Kes cezamı çekerim ben tek ayak üstünde dursam olur mu 😁
Her insan hata yapar. Bir daha olmasın 😀
Tamam ablaaaaa 🤣🤣
Ablani seveyim 😀
Ama senin şunu demen lazımdı
Ablaa deme lazım olur 🤣
Beklentiye girme diye demedim😀
O zaman merdiven gibi yürümem
Koşardım sana aramızda kalsın çok çapkın biriyim
Yorulursun yavaş sakin adımlarla gel😀
Yok be ablaaa kimseye öyle rahatsızlık vermem bir kişi çıksın bu adam beni rahatsız etti desin diyemez ben senin bildiğin erkeklerden değilim Tamam mı 😌
Tamam ablam. Aramızda yaş farkı yok yalnız bana abla dediğinde yaşın küçülmez😀
Offf bırakmadın kendimi genç hissetiğim kötüsün sen işte kötü
Duygularımla oynuyorsun 😌
😀😀
Teyzeeeeeee iyi günleerrrrrrr 😡
Bir dakka hayır ben hata yapmadım senin resmi çektiğin yerden merdiven yukarı doğru hareket eder merdiven sana yürümesi için senin yukarda olman lazımdı hem duygularımla oynadın hem beni manipüle edip yanıltıp kandırdın ne kadar kötü birisin sen ya unutma ama bende aslanım
Unutmam😀😀
Bak huyuma gidince kanım hemen ısındı sana 🤣
Ahahaha fıstığım sana doğru yürüyen merdivenden olmaz diğerini kovala bence 😀
Niye hep öyleyiz
Merdiven konusunda kovalamak doğru olan. Diğer konular da değişiklik olabilir
Ama ne yazıkki öyle. Kaçan kovalanır
Genelleme yaparsak evet
Diğer merdivenin stop düğmesine basıp yürüyün, kıskanmasın sonra
Aralarında halletsinler😀
Oooo daha başlamadan kaos peşindesiniz olmaz ki, biraz zaman geçseydi
O kadar zamanımız yokki😀
Zaman kısa kuşlar uçuyor diyorsunuz yani, çok haklısınız
Uçtu 😊
Bize de el sallamak düşer ne yapalım, gittikleri yeri mutlu etsinler biz böyle de iyiyiz
Ooo senin kafa bambaşka aaa😃
Yürü bencede seni zirveye taşır bu ilişki
Bir üst kata taşıdı 😀
Tüh bee😂
Ne yapacağız şimdi. Zirveye nasıl taşınırız
Asansör tutayım sana elimi kapının arasına koyup😃
İkimiz mi olacağız 🤪
Evit 😃
Sana asansör kapattım😂
Baş başa
Asansör bozulursa korkarım ama 😀
Yanındayım bişeycik olmazz
🙏🙏
Ümraniye komşusun sen bana bizim media mark
Baya zenginiz bizim sizin 😀
Yaaa😅
sana durmadan yürüyen bu merdiven gibi sessiz sakin kendini ayaklarının altına seren başka birini bulamazsın sende yürü
Soru bulamayınca ben🤔😀 yürüyün size napacaksınız bu devirde yürüyene koşacaksın ama hiç tarzım değil 😏
Herkese yürüyor o ama dikkat et 😂 çapkın bişey
Bence yürü yürüyen yürüyene olsunki aşkta sevgide mutlulukta artsin
Yazık merdivene kadar düştü hanımefendi yürüyün yürüyün.
Selam,
Desene durumlar o kadar vahim 🤔
Bende de aynı kanks yalnız değilsin :( 😂
Yaşım zaten artık ilerlediği için yeni tanıdığım kişilere abi/abla demiyorum. Zaten yaş farkı çok değil ki. 🙂
En sadık sevgili 😂
Peşimden gelenede yürüyor😀
Üst kata taşırsınız bu ilişkiyi😂
Level atmayalım
Yalnız o merdiven herkese yürüyor.
Bende öyle düşünüyorum
O yüzden yürüyen merdiven sevmem. Basamak en iyisi yavaş yavaş yürüyorsun. Yorulduğun yerde dur. Yürüyen merdiven öyle mi yürümeye devam ediyor. Zirveye gelince seni atacak elbet.
Zirvede bırakır mi
Eğer yürüyen merdivense bırakır ha yok sadece merdivense sabit sen istediğin yerde bı dur bakalım ne olacak dersin.
Bir üst katta bıraktı 😀
Dedim sana yürüyen merdiven kullanma
bi yastıkta kocayın inşallah
Amin 😀
Ben sana takip attım olmadı bence zor 😅
Olmayan ne
Geri dönüş olmadı Bence yürüyen merdiven de çıkar geri dönmez 😃
İnişi var ya😀
Onun yeni inişi var ben çıktım bilemiyorum aha kaldım. 😃
Kal iyi orası😀
Abla da demedim suçum ne 😃
Ne için suçun
Şaka yapıyorum şaka bir şey olduğu için değil 🙂
Tamam tamam😀
Aman diyeyim ciddiye falan alırsın da sen de acayip ders yapacak potansiyel görüyorum 😃
Neyi ciddiye alacağım
Yani hoş sohbet birisin Ama biraz da sınırların olan birisin o yüzden diyorum
Hmm anladım 😊
Benim soruları da beklerim hanımefendi 🙂
Görürsem tabiki
🙂🙂
Eze eze sev onu.
Öyle değerli olurum bence😀
Kesinlikle
Düz tırmanırsın şimdi merdiveni 😂
Düz gidiyor zaten😀
Sende ona yürü abla. d
Tamam ablam😀
karşılıklı yürümenin verdiği enerji başkadır abla :D:D
Nadiye, tabiki karşılık ver merdivene, hayal kırıklığına uğratma 🤣
Olmaz yol yakınken dön😂
Artık çok geç 😀
Tüh 😂
😀😀
viaport mu burası
Cıks
Yok Ya çabuk bırakıyor flört dönemi bilr kısa
Az ileride bırakır😀
Aynen de öyle 😅
bu yol sevdanın yolu
Yemek yolu 😀
bak ya sürekli ye ye nereye kadar, o merdivende 2 kişi yan yana duramıyorsan daha yeme 🤣
Tek bile zor duruyorum
aaa ben şimdi arkandan baksam yukarıyı göremeyecek miyim
Ben varken yukarısı ne😀
sen hep zirvedesin kanki
Eyvallah
Siz ayrı dünyalardansınız abla yapma :D
Bence olur. Japon... iş yapar herhalde 😃
Birlikte yükselirsiniz işte
Yeni bir aşkın başlangıcı.
Yürü bakalım ne oluyor
Merdiven kaldıysan yürü gitsin
yerinde sayarsın
Yaşlıyım zaten daha iyi😀
oldukça şıksın
Şık mi
evet genç
Teşekkür ederim
mutluluklar
Daha bugün annem aynı espiriyi yaptı bak çıtırlığımı merdiven bile gördü yürüyor diyo 😅😅
yaaa yapma şunuu :)
Yaptım 😀
:) beklemezdim senden:)
Neden ya.
:)) dişi kartalsın zekisin de ondan::)
Öyleyim zaten
bende o yüzden espri olmadı diyorum:)
Espri olduğunu anladıysan olmuş bence :))
kötü espri olduğunu aladım:)
Olur olur bal gibi olur
Senin kafa da mı gitti yanlizliktan😂
Olur çok güzel olur
Yokluğun gözü kör olsun
olsa da çocuk olmaz
Başı bağlı onun
Yürü bakalım kim kimi ikna edip götürcek
Allah mesut etsin
koş bence
Kistirirsa affetmez
Komik şey seni.