Sevgilimle ayrıyız birleşmek istiyorum ama bana hiç uygun biri değil napmalıyım?

Merhaba ikizler burcuyum şu an ayrılık yaşadığım sevgilim akrep , beni kendisi önce canlı bir şekilde görüp instagramda buluyor konuşmak için çok ısrar ettikten sonra buluşup arkadaş olduk bu arkadaşlık 7 ay devam etti her işime yardım etti arkamda oldu ilgilendi sonra ondan hoşlandığını fark ettim ve ona bunu göstermeye çalıştım kendisi duygularını açıklama konusunda çok kapalı kıskançlık özelliğini kullanarak itiraf ettirdim böylece flört dönemi başlamış oldu benden arkadaşken benden hoşlanıyormuş öyle söyledi ilişkinin adının konulmasını istedim ama çok diretti düşünmem lazım sen çok farklısın benden sonu kötü olmasından korkuyorum dedi sonra da ikimizde isteyerek ilişkisi başlattık sonra anneme bu durumu anlatınca ailesiyle tanışmak kendisiyle tanışmak istedi sevgilimde bunu kabul etti tanıştılar bu olaylardan kısa bir süre sonra biraz da benim zorumla evlilik teklifi etti ardından ailem söz gibi bişey olmasını istediler sonra sevgilime bundan bahsettikten sonra söz yapma işini kararlaştırmaya başladık bu süreçte ilişkinin başında kıyafetime çok karışmayan sevgilim karışır oldu dekolte ve mini istemediğini söyledi zaten gece dışarı çıkmak konusunda da katılaşma gösterdi çok kıskanç davranışlar sergilemeye başladı kendi kuzenim ve kardeşimle dışarı ayda yılda bir çıkmama rağmen bunu bile kavga konusu yaptı sonra benim ailem bi süre sonra evlilik diye tutturdu onun ailesi de olumlu karşıladı bunu 8 ay sonradan planlanan düğün ailemin etlisiyle 3-4 ay sonra yapılacak dendi sevgiliminde birikimi yokmuş nasıl yapacağız diye düşünüyordu bende kendisine baskı yapmadım gerekirse sadece nikahtan da gidelim paran yoksa dedim ama bunu dediğimde öyle yapalım demesini bekledim ama demedi ertesi gün benim de hasta olduğum günde buluşmak istedi dışarda buluştuk bana ilişkide birkaç problemi dile getirmeye başladı işte giyim sorunu sosyal medya sorunu iş sorunu ve neden bu kadar acele ediyorsunuz düğün için diye sordu sanki kendimi ona yamamaya çalışıyormuşum gibi sorunca kendimi tutamadım sen adam değilsin fakirsin bahanelerin arkasına saklanma ilişkiyi bitirmek istiyorsun bunlaeı bana sebep gösteriyorsun böyle diyeceğine çık karşıma delikanlı gibi söyle dedim ağır konuştum kabul ediyorum sonra öfkeyle ayrıldık ben sınra düşündüm özür dilemek için bi bahane ile yazdım bana zaman tanı dedi bende tamam dedim çok rahatsız olduğu İnstagram’ı ı kapatacağımı söyledim wp den yazarsın dedim o da bende kapatacağım zaten ordan yazarım dedi 5 gün oldu kendi sosyal medyasını kapamadı yazmadı da şimdi ona daha fazla yazmak istemiyorum bide şöyle bişey var istediği bişey olmayınca ya da bi kavga çıkınca kendini hemen geri çekiyor yazmıyor konuşmuyor ben yazana kadar bunu 2 kere yaşadım ve yaşamaktan bıktım daha çok yazarsam kendimi alta vermek istemiyorum onu düşünmeden de edemiyorum hata kimde gerçekten ayrılmak mı istiyor yoksa gerçekten beni seviyor ve ilişkiyi yürütmekte zorlanıyor mu bilemiyorum kafam çok karışık napmalıyım

Sevgilimle ayrıyız birleşmek istiyorum ama bana hiç uygun biri değil napmalıyım?
Cevapla