Peşinden koştuğunuz kişi size sarınca size gelen uzaklaşma ve soğuma hissi?

Ya erkeğin peşinden koştum yanına gittim ilgi gösterdim sonra o da bana ilgi göstermeye başlayınca ondan soğumaya başladım uzaklaşasım geldi o kişiden. Arkadaş olarak bile konuşmak gelmiyor içimden ama nasıl bunu ona diyeceğimi bilmiyorum bu durum normal mi? Sanırım ona aşık falan değildim sadece ben öyle sandım

Peşinden koştuğunuz kişi size sarınca size gelen uzaklaşma ve soğuma hissi?
Cevapla