
Her ay yanınıza 1 veya 2 kez gelebiliyor. Hatta 3 kez bile gelebiliyor. Böyle bir uzak mesafe ilişkisi yaşar mıydınız?

Her ay yanınıza 1 veya 2 kez gelebiliyor. Hatta 3 kez bile gelebiliyor. Böyle bir uzak mesafe ilişkisi yaşar mıydınız?
Ona karşı oluşan güven duyguma göre değişir. Ama ayda 3 kez uzak mesafe için gayet iyi bir süre. Zaten insan artık iş ya da okul varsa her gün sevgilisiyle vakit geçiremiyor ki. Mekanlarda zamlandı.
Eğer her ay yanına gelebilecek bir kişiyle uzak mesafe ilişkisi yaşamam gerek olsaydı, bunu ciddi şekilde düşünürüm. Çünkü düzenli olarak görüşmek, duygusal bağın korunmasına ve aramdaki ilişkinin sağlıklı bir şekilde devam etmesine yardımcı olur. Ancak, uzak mesafe ilişkilerinin getirdiği zorluklar da var; güven, iletişim ve özlem gibi faktörler her zaman benim için ön planda olur. Bu nedenle, her ikimizin de bu duruma gerçekten istekli ve uyumlu olması gerektiğini düşünüyorum. Eğer bu şartlar sağlanırsa, böyle bir ilişki benim için sürdürebilir.
En iyi cevap için teşekkür ederim
Ricalar :)
Yani biraz uzak mesafe ilişkisi sıkıntılı oluyor yürütmek herkesin harcı değil olur mu dersen sevdikten istedikten sonra neden olmasın yol mesafesi engel değildir
Ne evet diyebilirim ne hayır diyebilirim açıkçası. Duruma göre değişir.
Teşekkürler🌸
Ni damakk
Cevap
21Cevap
Aşıksam gerçekten yaşardım evet.. ama duruma göre değerlendiririm. uzak mesafe ilişkiler genelde zor oluyor çünkü
Maddi konuyu halledersen gerisi geliyor barış :D
Kesinlikle para lazım :D
Böyle olduktan sonra yaşanabilir. Sonuçta insanlar aynı sokakta yaşarken bile bu kadar sık görüşemeyebiliyorlar.
Evet yaşarım. Kendimde giderim 2 haftada bir görüşmüş oluruz. Gayet yeterli.
aldatırım ben kesin o yüzden yaşamam ben tırcı talipimi yakışıklı paralı olmasına rağmen reddetmiş insanım
Ah be :D
Her ay gelemese de yaşarım eğer seviyorsam. Ama tabi iletişim ve ilgi olmalı. Hem yanımda değil hem varlığını uzaktan da olsa hissettirmiyorsa gerek yok..
Evet 3,5 yıldır ilişkimizi bu şekilde sürdürüyoruz
aynı şehirde yaşayanalr bazen bu kadr sık görüşmüyor.
Eveeetttt net yaşardım nskxkedk ay bulmuşum birini bir de her ay gelecek falan denerdim en azından eh tabi nalet yüreğim birşeyler hissedebilirse tabi
Evlilik öncesi neden olmasın karşılıklı aşk ve güven varsa uzak mesafe ilişkisini yaşamak ilişkiyi daha fazla derinleştirebilir..✔️
Evlenirim o zaman ne gerek var buna evlenmeyeceksem zaten gerek yok sadece takilacam diye niye bunu yapayım
yasarim ya uzak mesafe iliskisine bakisim eskisi gibi kati degil, guven ve firsat buldukca da gorusme olduktan sonra hic sorun yok
Yaşardım ne olacak. Önemli olan sevgisini ruhumda hissettirmesi. Mesafe dediğin sadece bahanelerden ibaret.
2 yıl yanıma gelmeye cesaret edemeyen birini sevdim bir daha mümkün değil
Hayır yaşamam. Sevdiğim kişiyle çok daha sık yan yana olmayı isterim.
Zaten çok görüşmek sıkar. Benim için ideal bir ilişki olurdu dhjdjdjdkd
Böyle olunca adı uzak mesafe ilişkisinden çıkar. İş için uzaklara gidiyor olur :D
Her ay gitmeyi düşünüyorum ilerde ikimizde müsait olursak. Uçak diye bir şey var zaten.
6 ay yaşadım ama olmuyor ya. Aynı şehir gibi değil. Ben yapamam yani bir daha.
Evet olabilir uzak mesafe ilişkisinin önemli unsuru bu diğer türlü yanyana gelememek yıpratıyor.
Mesafe aşka sevgiye engel değildir
Müsait olmayanlarda daha ileride oynasın senaryosunu
Hayır, yani ben cidden mesafe insanı değilim bunu anladım en fazla 3 gün uzak durabiliyorum yani
Gayet yeterli bence😂
uzak olmuyor ki o çok bile geliyormuş 😁
Yine uzak yav
Her hafta görmek var ayda 1 2 kere görmek var.🥲
Haftada 2 gün yeterli. Fazlası sıkıntı zaten
Sonrasında tamamen kavuşucaksak olur
Ama çok hırçınlaşıyorum durumu yönetemezse biter :D olmayadabilir jdmjxnd
Profesyonel bir uzak mesafeciye denk gelirsen yönetir elbet :D
Onu da istemem 🤦🏼♀️
Yakınını hallettik de uzağı kaldı boş ver 🤣
Aslında insanına göre değişir çok aşıksan olur ama yinede zor bence
Yaşarım ama çok zor erkekler genelde kabul etmez
Evet yaşarım önemli olan kalpler bir olsun
Evet zaten ona yakın bir ilişkim var
Evet gayet makul bence
Evet bence kotu degil
Ben mesafe sevərim. İyi olur.
Her ay değil 6 ayda bir olsa da olurdu
Evet yaşarım. Yeter ki isteyelim
Her ay gelemese bile yaşardım.
Yaşayabilirim
Olabilir neden olmasn
Yılda bir defa görmeye bile razıydım..:((
Evet yaşarım ama önce güven oluşması gerekiyor.
Olabilir olabiliyor ahsh
Uzak mesafe ilişkisi bana göre değil
uzak falan çekemem ben
Sonu evlilikse isterdim😌😂
Evet
Olabilir
Siçtirip gitsin.
Hayır.
Benim için problem yok
Yaşardım
Evet tabi
Kararsız kaldım
Bana göre değil
Evet yaşarım tabiki
Mümkün değil.
Yaşarım
Hayır istemem
Asla
Yaşarım
Görüşme varsa olur.
Yaşarım
Yaşanır, yaşarım
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?