Ayrildik ama okuduktan sonra nisanlanma sozu vererek ve bu surecte birbirimize sadik kalma sozu verdik (onun aklindan gelmisti)?

Aradan bi yil gecti ve acaba benim gibi sozunu tutuyormu hala beni icinde yasatiyormu ben yaninda degilken bile sadik kaliyormu diye merak ediyorum sizce ne yapmaliyim? Ondan ters bi his seziyorum sanki beni unutmus hislerimle oynamis gibi

Ayrildik ama okuduktan sonra nisanlanma sozu vererek ve bu surecte birbirimize sadik kalma sozu verdik (onun aklindan gelmisti)?
Cevapla