Ben 12 yaşındayken hocam benim yanağımdan öpüyordu ve bu kişi ben büyüyünce sevgilim oldu normal değil biliyorum cevaplarınız ne?

Detaylı anlatım ben 12 yaşındayken kurstaki hocam benim yanağımdan öpüyordu kucağına alıyordu işte hani çocuğum diye sevgi göstergesi sanıyordum işte bir süre sonra kursu bıraktım ben tekrar 7 sene sonra yani baya büyümüş oluyorum işte tekrar kursa gittim o hoca da ordaydi onla sevgili olmaya başladık aramızda 20 yaş var. Babamdan şiddet gördüğümü biliyordu ben ona küçükken neden yanağımdan öpüyordun diye sorduğum da sevgi gormedigin için falan diyor

Güncellemeler
1 yıl
Büyümüş halde tekrar kursa başladığım da 19 yaşındaydım şu an 22 yim
Ben 12 yaşındayken hocam benim yanağımdan öpüyordu ve bu kişi ben büyüyünce sevgilim oldu normal değil biliyorum cevaplarınız ne?
Cevapla