Güncellemeler
1 yıl
Büyümüş halde tekrar kursa başladığım da 19 yaşındaydım şu an 22 yim
Detaylı anlatım ben 12 yaşındayken kurstaki hocam benim yanağımdan öpüyordu kucağına alıyordu işte hani çocuğum diye sevgi göstergesi sanıyordum işte bir süre sonra kursu bıraktım ben tekrar 7 sene sonra yani baya büyümüş oluyorum işte tekrar kursa gittim o hoca da ordaydi onla sevgili olmaya başladık aramızda 20 yaş var. Babamdan şiddet gördüğümü biliyordu ben ona küçükken neden yanağımdan öpüyordun diye sorduğum da sevgi gormedigin için falan diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Adam bildiğin geleceğe yatırım yapıyomuş. Kaç yaş var aranızda
20
Koşarak uzaklaş. İlgisi hoşuna gidiyordur ama seni bırakıcak ve sen enkaza dönüceksin.
Dün ayrıldım o eski konuları açınca beni suçladı ben o gözle sana bakmıyordum sapık miyim ben falan dedi
Fake soru hangi kursta erkek hoca ders veriyor kızlara
Allah belami versin gözümü açmak nasip olmasın ki yalan atiyorsam
Ne kursu peki ve neden sevgili oluyorsun zorluyor mu seni
Ne alaka bir sürü kursta ders veren hoca var spora gidiyordum Dovüş sporu
Hayır zorlama yok ama bu konuyu düşününce artık soğudum ve ayrılcam
Pedofili olabilir aq.
Bende düşünüyorum ayrılıcam
Normal değil
Ayrıldım
Mantıklı bir karar olmuş
adamı kalpten götürecen
Neden
senin gibi çıtır kızı görünce içi gider
Pisl*k
yahu gerçekler neden zoruna gitti
Kesin sende p*dofili o*lardansindir
sevgilini pedofili olarak görüyorsun o halde
beyinsiz sevgilin senden 20 yaş büyük ben değil
Taciz ediyormuş seni
Ben ona dedim sapıksın dedim hayır sadece sevgi göstermek istiyordum sana diyor
Alaksi yok ve hala sapik
Suanda legal seni taciz ediyor sadce
Ayrıldım ben sana o gözle bakmıyordum o zaman dedj
Neden swvgilindi ozman
Bir anda oldu sonra konusu açılınca hatırladım o zamanları normalde seviyordum işte gerçekçi düşünemiyordum ama düşününce sapikmis aslında kalpten düşünmeyi bırakınca mantıklı düşünmeye başlayınca anladım
En azindan erkenden anlamışsin
Kendini nasıl hisediyorsun
2 buçuk senedir çıkıyorduk aslında ben 19 olunca ilişkimiz başladı sonra işte psikologa gidince anlattım düşününce aşkı bırakıp mantığımla düşününce aslında sapıkça olduğunu ve o yaptığın şeyin baya kötü bir şey olduğunu anladım aslında bana çok iyiydi biz sevgiliyken cok düşünceliydi ama işte 3 gün oldu ayrılalı ve boşluktayim mutsuzum hiç bir halim yok onunla birlikte olmanın yanlış olduğunu bildiğim için ayrıldım ama ona alistigimi fark ettim çünkü ayrılmak istediğimden beri çok mutsuzum
Cunku o vardı hayatinda sadce
Sen hep cocukca düşündün şimdi büyüdün okuyormusun
Hayır okumuyorum
Beni suçladı bide bana ben o yaşında seni o gözle görmüyordum sadece sevgiye ihtiyacın vardı diye babandan şiddet görüyordun diye sana sevgi göstermek istedim dedi bense ona küçük bir kız çocuğu eğer ki şiddet görüyorsa dokunulmak değil korunmak ve anlaşılmak ister dedim
Biz evlenicektik biliyor musun ben o adamla bide evlenicektim
Onla yattin dimi sadce ondan başkası seni almaz diyorsun çocuksun hala
Evlenmicektin sadce o seni kandırdı bana istek atarmisin sana bir hikaye anlaticam sen anlarsın beni
Tek yanlışım da engelle senin fikrin önemli benim icin
Burdan söyle
tamam bi kızı taciz etmek nedir sen ce
Seks yaptimi swnle
Sennbilirsin eğer sana dokunmasa küçükken seni taciz ettiğini dusunecekmiydin
Sorucakmiydin senle yattı ve umursamadı o yüzden sordun dimi
Bana fark etmez yani sen cevap verebilecekmisin artık bakire değilsin dimi
O bozdu seni ve umrunda degilsin
O adam evli bide
Ben sen ifsa olma diye dedim ama swn istedin
Evli sapik adamla yattin daha yeni mi aklın başıma geldi sana evlenecez dedi yattı sonra yok oldu dimi
M*l misin a* kimliğine baktım adamın evlj bile değil ne bakireliği a*k embesili
Evlj adamla ne işim olur
Evli ve bozdu swni
Nediyin