Boyu 196 kaslı maslı biriyle tanıştım, ikimiz de çok inadız, tartıştık ve yüzüme telefonu kapattı. Ben de aramim yazmayım dimi?

Her lafında peşinde çok kız olduğunu vurguluyor, ben de ona göre davrandım sonra, sallamıyor gibi konuştum. Gün sonunda ufak tartışmada telefonu suratıma kapadı ve bir daha aramadı da yazmadı da. Benim yazmam doğru olmaz değil mi?
Boyu 196 kaslı maslı biriyle tanıştım, ikimiz de çok inadız, tartıştık ve yüzüme telefonu kapattı. Ben de aramim yazmayım dimi?
Cevapla