Yürümeye çalışıp beceremiyor mu yoksa mahsustan mı yapıyor benden bekliyor?

Normalde adamın müşterisiydim. Yüzyüze tanısmadan önce tlfda aradıgımda soguk ve sert konustu para muhabbeti yaptı. Ücreti peşin alırım süreç şöyle böyle falan kısa kesti. tamam dedim, lokasyonu teyit etmek için sordum, bu da ben size acık adresi atarım wpdan dedi. Numaramı ekledi yazdı. Ertesi gün akşamüzeri instagramdan istek attı. Neyse görüşme günü geç kaldım, bu wpdan yazdı. Geliyor mısunuz diye. Ben de adamı aradım binayı bulamadım tam dedim. Tarif etti bayagı. Beni kapıda bekliyormus yüzyüze tanısında biraz yumusadı gibi. Para için bir şey demediğim halde, ben yardımcı olurum size dedi. İş dışında bir sürü şey sordu. Nereli oldugum Ankara 'da nerde oturdugum ne iş yaptıgım ailemin nerde oldugu nerde büyüdügümü, hangi şirkette calıstıgımı falan filan Ankara 'da hiç cevreniz yok mu vs aklınıza takılan bir şey olursa sorun daha sonra wpdan arayabilirsiniz vs stres oldunuz birazgibi su an dedi. Aksam storye yazdı. 2 gun önce wpdan yazdım iş için. Olur mu her zaman yazabilirsiniz inşallah sorunlar düzelicek biz hallederiz dedi halbuki oluru yoktu. Ben de bunu duymak iyi geldi dedim yine 😊atmış.
Yürümeye çalışıp beceremiyor mu yoksa mahsustan mı yapıyor benden bekliyor?
Cevapla