Yaşım geçiyor ve erkek arkadaşım hazır değil benim suçum ne?

Düzenli bi işim iyi gelirim var erkek arkadaşım tanıştığımızda iyi bir geliri vardı ticaretle uğraşıyordu pespese yanlış kararlarla her şeyini satıp borçlarla ortada kaldı. İyi kötü devam ettik onun sayesinde cesaretlidir beni de cesaretlendirdi arabamı aldım düzenimi kurdum. (Kendi gelirimle) ama yaşım artık geçiyor sevgilim ne üniversite okuyabildi bu 4 yılda ne kendini toparlayabildi. Pespese yanlış kararlarla az da kazansa bir işi vardı onu da kaybetmek üzere. Ben gerçekten yaşlandım bu süreçte cıvıl cıvıldım gözümün enerjisi gitti. Ailem desem sevgilimden haberleri yok hep birilerini öneriyorlar ve ben istemiyorum dedikçe öfkeleniyorlar ben nereye kadar böyle devam edeceğim sizce haksız mıyım? Çok seviyorum çok seviyor ama sonum yok. Ondan vazgeçemem ama böyle de hep sıkıntı ve stresten yaşlandım resmen yaşlandım ya. Fazla mesailerle çalışmaktan kuaför bile görememekten kendime vakit ayırmak istemiyorum arkadaşlarımla görüşmek istemiyorum çünkü hep sıkıntılıyım. Herkesle aram bozuldu ailemle bile

Yaşım geçiyor ve erkek arkadaşım hazır değil benim suçum ne?
Cevapla