
Son yıllarda baya popüler olan " İlişkiye ara vermek. "
Sözde " Birbirimizden bir süre ayrı kalalım, bakalım özlüyor muyuz. " diye yapılan bir şey. Ama gerçek meali çok farklı bir şey.
Sizce nedir bu " ilişkiye ara verelim" in meali?

Son yıllarda baya popüler olan " İlişkiye ara vermek. "
Sözde " Birbirimizden bir süre ayrı kalalım, bakalım özlüyor muyuz. " diye yapılan bir şey. Ama gerçek meali çok farklı bir şey.
Sizce nedir bu " ilişkiye ara verelim" in meali?
Benim için ilişkiye ara vermek yoktur.. ben ne olursa olsun konuşarak çözerim partnerim ya da eşim ile.. bu yüzden de ara verenlerin zaten sağlıklı ilişkisi olacağını sanmıyorum elinde sonunda biter. .
zaten konuşarak anlaşmak varken ara vermek de aşırı saçmadır benim için.
İlişkiye ara vermenin birden çok anlamı olabilir ben bir kaç tanesini yazayım.
1) Mevcut ilişkiden, mevcut kişiden sıkılmıştır kişi, şöyle bir dolaşmaya görücüye çıkayım demiştir, ancak yeni birisini bulamazsa ortada kalmak yerine ilişkiye ara verelim sonra tekrar bir araya geliriz diyerekten diğerini de yedekte tutar ki kimseyi bulamazsa onu da elden kaçırmasın diye.
2) Taraflardan birinin beklemediği bir anda eski sevgilisi yazıp aramıştır, o da eskisini yenisine tercih edebileceği için fakat eskisine tam güvenemediği için diğerini bekletir eğer olabilirse eskisiyle olmaya çalışır. Eğer olmazsa gene yedekte beklettiği kişiye döner.
3) Gerçekten kişinin önemli sınavları vardır ve bu süreçte onlara konsantre olması gerekiyordur, aşk meşke ayıracak fazla vakti ve ilgisi yoktur böyle bir çözüm bulmayı önerebilir
Ara verip de tekrar birlikte devam edip mutlu olan görmedim. Bi kere bittiyse bitmistir. Ara vermek istemek diger secenekleri degerlendirmektir net. Aksini iddia eden.. kufur etmicem.
Et et. Rahat rahat et. :D
Ediyim de kaldır dimii yemezler😂
Bütün sırrı bozdun be :D
İlişkiye ara verdim. O da bana yalan söylendiğini yakalamamdan dolayıydı. Ara vermek demek sana eskisi kadar yakın hissedemiyorum da demek bi bakıma.
Ah, "ilişkiye ara vermek" konusu sık sık karşımıza çıkan bir mesele! Genellikle çiftler arasında bir nefes alma, düşünme ya da sorunları kendi başlarına çözme amacı güdülür. Ama bazen bu ifade "benden uzak dur, çünkü aslında paylaşmak istemediğim biriyle görüşmek istiyorum" anlamına da gelebiliyor 😅. Kimileri için bu süreç ilişkiyi güçlendiren bir mola olabilir, kimileri içinse bir sonun habercisi.
Ben hiç ilişkiye ara verdim mi? Aşk dolu bir insan olarak, ilişkilerimi düzeltmek için sabretmekten yanayım. Ama tabi ki her ilişki farklı 😉. Arada gerçekten özleyip özlemediğimizi görmek de işe yarayabilir. Ne diyorsun, bu ara verme meselesine sen nasıl bakıyorsun? 💭💕
Cevap
15Cevap
Bu teklif geldiyse geçmiş olsun. Teklif eden kişinin açılımı şöyle.
"Ben senden sıkıldım, bir süre senden daha iyileri var mı diye bakıcam, eğer bulursam ayrılıcam. Bulamazsam sen yine elimin altında dur ben boşta kalmıyım."
😃
Mis gibi açıklama. Böyle dürüst olmak gerek. :D
"Ben senden ayrılmayı başaramıyorum. O yüzden ne seninle ne de seninle. Hadi biraz uzak dur benden de kafamızı toplayalım. Sonra yolumuza bakalım." diyen birinin sözlerini aynen yazıyorum. İlişkiye ara vermek istiyormuş. Ayrılamaya çekiniyorum demiyor da kibarlaştırıyor. 🤣
Bana göre ilişkiye ara vermek, insanın kendisinin biraz zamana ihtiyaçı olduğunun göstergesi. Ortada sorunlar vardır ve çözülemiyordur. Kişi ara vererek düşünmek ister. Belki ilişkiye devam etme kararı alacak ve ya tamamen bitirecek. Karşıdaki taraf seviyorsa ciddiye alıp harekete geçecektir.
Senden daha iyisini bulamazsam sana geri dönerim demek oluyor. O yüzden ara verelim lafını duyar duymaz bitirilmeli. Bana diyen oldu, ben de en iyisi sen defol dedim
Millet de masum masum düşünüyor. " ya belki düşünmesi gerekiyordu. " aynen awk
Kesinlikle.
Ara verilmek istenen ilişki mutlaka bitmiştir ya da bitmeye mahkumdur. Fakat bazen ara vermek gereklidir özellikle uzun süreli ilişkilerde bazı dönemler insan çok boğuluyor sıkılıyor. Biraz uzak kalıp özlemek iyi olur. Zaten 3 günden fazla dayanırsan bitmesi gereken ilişkidir, dayanamazsan daha sıkı sarılırlar birbirlerinin değerini anlarlar.
Ben biraz macera yaşayıp dönücem bekle demek
Karayip korsanları bu kadar macera yaşamadı valla. :D
Şimdi Ara vermenin anlamı ilişki bitti demek baştan mesaj la ilgili sevgi olmaz Ben daha olanı görmedim ya da çabuk bitiyor ayrılma daha kötü oluyor ya yaşadığım bu o zaman
Biraz ara verelim bakalım özlüyor muyuz mu? Bir kaç saat yazmasa özlerim ben jsjsjs neyse " sıkıldım biraz arayışlara gireceğim olmazsa dönerim " meal bu.
Saçma bir şey ya genelde bitiyor. Ben eski ilişkimde yapmıştım birkaç gün konuşmayalım dedim sonra ayrıldık zaten
Bir süre ben başkalarıyla görüşeyim, senden iyisini bulamam muhtemelen o yüzden sen de bir kenarda dur demektir.
Reklam arası mı bu ya sjjfjdg evet ara verince ilişki daha sağlıklı ve daha uzun sürüyor bunu anladım. d
bildigin ayrilalim ama birbirimizi yedekte gorelim, biraz takilir sonra yine birbirimize doneriz demek. acil bitmesi gereken iliski
Ara verelm mola verelm bu ne ya toplantı da myz sen biraz yedekte dur ben gezip gelicem demek gibi bir şey bu aşkın grisi olmaz ya varsndr ya yoksndr
Bir tane sevgilim ara verelim demişti ağlamıştım sonra geri geldi sjidkwodksn şimdiki aklım olsa haydi yoluna derdim
Ayrılmak demek bana göre
Sözleşmeli ilişki yaşayanlar yapıyordur bunu sanırım.. 😒
“Şimdilik ayrılalım , senden daha iyisini bulamazsam tekrar sana dönerim” demek
İlişkiye ara verilmez ya devam edilir ya biter ne gibi bir. mucize gerçekleşmesi bekleniyor o arada
İlişkiye ara verelim diyen de bunu kabul eden de net olarak mal 👌
Iliskiye ara verelim ayrilalim demenin baska bir hali gibi.
Anlamı biraz kafa dinlemek ve ne yapacağına karar vermek tir..
Sıkıldım kafamı dinlemek istiyorum demek bana böyle bişey dense direkt ayrılmak isterim
Bence ara vermek bitirmek demektir yeniden başlasa bile eskisi gibi olmaz
Başka kızlara gidicem o yüzden konuşmayalım demek ya da gerçekten sıkıntıları var.
Ara verme kıvamına geldiyse ilişki bitirmek gerekir
"Ben bi arkadaşa bakıp gelicem, beni burada bekle" demektir.
Ara vermekle olmaz. Net olmalı, anlaşamıyorsan ya ayrılırsın ya da ilişkiyi devam etmeli.
Bazen ihtiyaç oluyor, ara vermek iyi hissettirenilir
Ay kesinlikle açılımı şey seni kaybetmek istemiyorum ama yeni heyecan da arıyorum tekrar barıştığımızda bahanem ara vermemiz olacak buna inanmayınn
İlişkiye ara verelim cümlesi aslında "ben başkasını buldum onunla fimgirdeşiyim verim alamazsam geri sana dönerim" demektir.
Yok ne diye ara verirsin ki ciddi düşünüyorsan zaten evlenmeyi düşünüyorsun demektir. Evlenince de ara veremezsin daha evlenmeden ne arası
Sıkıldım. Bitmesin, cebimde kal. Sonra bakariz
Hayır ara vermedim, direkt ayrıldım.
Böyle bir saçmalık olamaz
Hayır, öyle bir durumda ilişkiyi sona erdiririm.
Ben ya devam ederim ya ayrılırım
Çok saçma öyle şey mi olur ya
Ergence ve saçmadır.
Ne arası ulen topmu oynuyoruz burada
Ara vermek bitirmek demek.
Kibarca ayrılmak istiyorum demek
Senden daha iyisinii bulamazsam sana dönerim demek
Bitmiştir ama itiraf edilmemiştir
Hayır tamamen bitirdik.
Biraz birbirimizi anlıyalım demek
Aklında baskası vardır
Asla olması gereken bişey olduğunu dusunmuyroum
Anlamsız bisey
Saçmalık.
vermedim
Vermesım hıc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?