Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Taktir ettim sizi ;-) onu seviyor isen yani ciddi dşünüyosan kendni hazır hşssettğnde konuşun barışın bu konuyuda hatırlat ki sıradan olmadğnı bilsin. zaten aklı başına gelmştir. yok olmaz artk diyosan bu yaptğını snn için ayrlığa ciddi bir sebep olarak göstereblrsn.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim haklısın
En İyi Cevaplar
Ayıkken öptürmüyorsun demek ki oda kendince yollara başvurmuş yine sen suçlusun. Sabahlara kadar öpüşün demiyorum ama bir erkeğin de ihtiyacı vardır böyle ufak şeylere. Sen ayıkken yaptırmıyorsan böyle olur :D
04 Yorumla
Soran+1 yılAma zaman vermeliydi yapmasın demiyorum sadece normal yollardan olsun diyorum
Soran+1 yılDaha yeni ama beklemeliydi
Hiç icmedigin halde içiyorsun he bir de sevgilisi ve arkadaşı ile? Madem iciyorsun ölçülü iç ilk kez içiyordum diye bahane yok. Sevgilimin arkadaslarinin yaninda icmedim icsem dahi kendimi kaybedeek noktaya gelmem. Sende bundan sonrasi icin dikkat et.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim suçsuzum demiyorum zaten.
+1 yılniye kizi anlamiyosuniz ya kezbanlikla ne alakasi var öpmesine zaten bisey demiyo sorun sarhoslugundan faydalanip öpmesi
54 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim beni Anladığın için
- +1 yıl
rica ederim sen yazilanlari kafana takma dogru bir karar vermissin
Soran+1 yılTeşekkür ederim desteğin için
- +1 yıl
ne demek canım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Sen erkek arkadasinin evine giderken annen baban nerdelerdi. benim kizim olcak erkek arkadasinin evine gondercem oylemi. gebertirim ikisinide valla. iste bu tamamen ailede biten bir olay. simdi o çocuk sana tecavüz etseydi napabilecektin. sonuçta sarhoş. yapmayin böyle şeyler. bu kadar geniş olmayin
12 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir ahlak abidesine sen nasıl böyle şeyler söylersin hiç yakıştıramadım sana. Bir de kendi kız kardeşiniz olduğunu düşünün yazmış o kısıma ağlasak mı gülsek mi bilemedim
içirip ben bunu ederim düşüncesi varmış. senı eder sonra bir köşeye atar kullanır en dogrusunu yapmışsın.
31 Yorumla
Soran+1 yılBende senin gibi düşünüyorum teşekkür ederim
+1 yılGece sevgilinle ve onun bir arkadaşıyla içiyosun, sevgilinin öpmesine izin vermiyosun ve ayrılıyosun. ilginç
83 Yorumla
Soran+1 yılYa biz tek değildik bir sürü kişi gelecekti ki saat 9 gibiydi gece değildi
- +1 yıl
Hee. ama öpmüş sadece bişey olmamış ki ayrılmasaydın keşke
Şişede durduğu gibi durmuyor işte dua et yatağa atmamış seni kız şu an bize kürtaj yollarını soruyor olabilirdin vah vah
30 YorumlaGerçekten ona deli gibi kızgın olsan sesini duymak istemesen ve yaptığı hoşuna gitmese, bunu gelip buraya yazıp bize sormazsın.
Hayatına kendin yön ver.
Onun evine gitmeye karar veren sensin. Ayrılan sensin.
Yediğin yemeğin çöpünü atmak için bize sorma.
Adamın sana ciddi manada saldırma isteği olsaydı zaten öpmeyle kalmazdı.
Lütfen biraz mantıklı olalım.01 Yorumla
Soran+1 yılAma daha fazlasına fırsatı olmadı çünkü yalnız değildik ki sonradan daha kalabalık olduk
+1 yılAma sen, geceyi alkol alıp onla geçirecek kadar rahatığı vermişsin, o da bundan cesaret almış. İki taraflı.
32 Yorumla
Soran+1 yılAma daha sonra 6 kişi daha gelecekti 3 kişiydik ama yalnız ya da basbasa geçirme niyetim yoktu
- +1 yıl
Perşembenin gelişi çarşambadan belli işte, adam o 6 kişinin gelmeyeceğini hesaplamadı mı sence
Her insan hata yapabilir bence. Gordugum kadariyla oda hatasini anlamis. Sarhos olmamissa ve seni sevdigine inaniyosan sana duygusal olarakta yaklasmis olabilir. Her ihtimal var yani
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunu onun sınavları bittikten sonra konusucam
Fırsatçılık yapmış resmen. Doğru olanı yapmışsın. Barışma bence.
20 Yorumlakım ne derse desın boylesı bır gunde musaıt bır mekanda ıckı ıcen ve sevgılısıde ıcen her erkek cesur davranıp atak yapar haa kız ıstemıyordur orda durması gerek oda baska bır olay
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Sevgilin senden kurtulduğu için şanslıymış. Bence arkasına bakmadan yürümeye devam etsin. Sen de istersen turşunu kurabilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa sorun o değil zaten anlamıyorsun sorun kafam yerinde değilken böyle bişey yapması bu fırsatçılık tir
- +1 yıl
Ayık kafayla adama fırsat vermemişsin ki o da yeter artık diyip çakır keyf kafayla şansını denemek istemiş.. Yaa kızım dokunmadan, öpmeden insan nasıl sevgili olabilir ki? Ya ni normal erkek arkadaşım desen anlarım ayıp etmiş derim ama sevgilim diyorsun. Doğal hakkı seni öpmek istemesi
+1 yılEvine gittin bişey olmadıda bir öpücük attı diye mi ayrıldın :D
51 Yorumla
Soran+1 yılHayır siz anladığınz gibi yaşayın
ilk başta hata yapmışsın alkol kullanmak ile bir kere kendini onu koluna bırakmışsın ve çoçuktan ayrılman yanlış.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 417 cevap paylaştı. Menfaatçilik yapmış arkadaşım uzgunum es geç gitsin.
10 Yorumlaİnsan çok içmese bile bir cesaret geliyor bu kadar kızacağını düşünmemiştir. Yılbaşı sonuçta tam 12'de öpüşülür yani benim bildiğim:D
00 YorumlaEğer gönlün olmadan zorla yapıldıysa en doğrusu onunla konuşmak. Sesini duymak istemesen de bir açıklama yapmasını dimle hemen harcama çocuğu
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet sınavları var çalışsın diye sonra dedim zaten
+1 yılSenin o halinden faydalanmaya calismis kesinlikle geri donme birak cani cehenneme ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın öyle yapcam
+1 yıll*n madem hiç kimseyle öpüşmemişsin ne işin var öyle elemanın yanında? Hadi aşk bu ota konmadı boka kondu o zaman niye içiyorsun yanında avel misin arkadaş sen?
04 Yorumla
Soran+1 yılFazla avelim ne Diyim çok iyiyim ya bide siz vurun arkadaş
- +1 yıl
Ya ne vurması en azından aklın başına geldi biz burada senin iyiliğin için sana yükleniyoruz ki ni daha ki sefere yiyeceğin lafların hesabını yap ona göre birini bul :) bu arada elemanda Zeki haa +1 şukusunu verdim :)
- +1 yıl
Ve inş yanaktan kastetmiyorsun
Soran+1 yılNe yanağı ya :) yok daha neler :)
+1 yılbir gün öpecekler nasıl olsa. kasma bukadar. ha bu elemana mı öptürecem ben öptürürsem daha iyisine öptürürüm diyorsan o ayrı.
07 Yorumla
Soran+1 yılOlay öpmek değil arkadsim olay fırsat cilik
- +1 yıl
bir gün o fırsatı birisine vereceksin zaten kasma bukadar.
Soran+1 yılOna guvenmistim sadece onu öpmek istemiyorum değil olay
- +1 yıl
bir gün bir başka güvendiğine o fırsatı verirsin ozaman.
Soran+1 yılArtık öyle bişey yok çünkü öptü yani
- +1 yıl
madem öyle o halde bundan sonra bir başka güvendiğin biri ile daha başka şeyleri yaşama fırsatı verirsin olur biter. ilk temas denince akla sadece öpücük gelmesin. bunun bele sarılması var boyundan öpmesi var var da var say say bitmez.
Soran+1 yılOkey
Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı. içki içiyorsunuz. neyin masumluğundan bahsediyorsun sen? çocuk senin ırzına geçse ne yapacaktın? :D. o zaman da masumane olmadığını düşünürdün sanırım.
00 Yorumla
+1 yılsevgilin seni öpmeye mi çalışmış ne kadar ayıp ya normalde sevgililer yoldan geçen tanımadığı kişileri öperler oysa ki..
35 Yorumla- +1 yıl
ahaha güzeldi
- +1 yıl
Kız dudaktan bahsediyor galiba :)
- +1 yıl
böyle insanlar yüzünden yeminle sevgili olayından soğuyorum...
Soran+1 yılYa saçma saçma konuşma olay öpmesi değil normal bir zaman da yapsa ayrılır mıyım sanki o küçük beynini sen çok yorma
- +1 yıl
beynimin zekatını versem sana yeterdi var sen düşün gerisini..
+1 yılçok büyütüyon arkadaş öpmeye çalışmış ne olucak dudağın mı eskiyecek :)
12 Yorumla
Soran+1 yılAmacı mahsumane değildi yalnız olsaydık ileri giderdi çünkü küçücük bir anı bile kullandi
- +1 yıl
peki
Cevabını biliyorsun, ileri gidebilirdi pişman olabilirdün..
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum
+1 yılbunu kiz kardesime yapana kofte yapar yediririm.
kimseye yapmadik cok adi bir is...
birde sen ne ariyordun orda ortam belli olacaklarda ben burdan goruyorum?00 Yorumla
+1 yılbu durumdan yararlanmaya kalkmış. boşver cevap bıle verme. ama sen de kabahatlıısn neden ıkı erkekle oturup içiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunu biliyorum ve kendimi affedemiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. kendini ağırdan satman iyi olmuş. hanım dediğin az naz yapar
00 Yorumla
+1 yılSevgilim diyorsun içtik diyorsun ama öptürmem diyorsun. tuhafmış. neden öptürmediğini merak ettim
02 Yorumla
Soran+1 yılOpturmemek değil olay zaten onu seviyorsam bunda sorun yok ama o durumdan yararlanmaya çalışması gözümden düşürdü onu öpmem diye bişey yok neden anlamıyor sunuz
- +1 yıl
Bakışaçısı farklıymış da öpmek istemesi içmeniz kadar normal bişey!
Çok abartıyorsun, öyle şeyler istemiyorsan onunla gece aynı evde içmeyeceksin yani ortam hazırlamayacaksın bu kadar basit
10 Yorumla
+1 yılHiç öpüşmemişssin ve içkili ortama gidiyorsun içiyorsun direkt olaya davetıye bu
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet biraz fazla sağın ki bu aptallık artik
- +1 yıl
Hata sende alkol olan ortam direkt sekse davetiye ortamıdır en yakın arkadaşlar birbiriyle yatar kalkar anlamazlar unutur gıderler ya da dostluklar yıkılır yanlıştasın cocugu sevmedın mı hıc hee sevmedıysen bır erkegın yanında gece yarısı ıckılı ortamda ısın ne
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkek arkadaşının arkadaşı da var birlikte oturup içtiniz:d Tombala da oynamışsınızdır siz:d bilim adamları dünya genişliyor diye açıklama yapmıştı. Bu sefer yanıldılar demiştim ama doğruymuş:d
04 Yorumla
Soran+1 yılGeçin dalganizi :)
Cevap sahibi+1 yılBiz değil onlar geçmiş seninle dalgasını:d
Soran+1 yılYa deme öyle iyi değilim zaten
Cevap sahibi+1 yılSıvama vakti o zaman:d madem ki yardım istiyorsun s. ktiri çektiysen daha da birşey yapma.
vay be senin meselede ilginç kimseyle öpüşmedin ama iki erkekle karşılıklı içiyorsun
13 Yorumla
Soran+1 yılE biri sevgilim biri yakın arkadaşım ben güvendim sadece inan kötü bir niyetim yoktu
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılen iyisini yapıyorsun bence bu bildiğin zor durumdan istifade etmeye çalışmak aşağılıkça bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısın bir daha geri donmiycem
seviyorsan ayrılma bir şans daha ver olabilir bazen biz erkekler böyleyiz yaradan bizi böyle yaratmış her erkek kız arkadaşını öpmek ister
03 Yorumla
Soran+1 yılOpsun sorun o değil ama neden ben sarhoş ken neden o an rizam yokken neden güveni sarsacak sekilde
Ohooo göster ama elletmeciler yüzünden bu gençlik böyle abaza :D
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhttps://i.hizliresim.com/vQZ7nv.jpg
bundan al :)
korunmak lazım10 Yorumla
+1 yılyılbasında sevgilinle içiyosun ama daha önce hiç kimseyle öpüsmedin :D allah allah :dd
12 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa içtim zaten normal değil mi ya herkesin opusmesi mi lazım ya da içiyor diye biseyler yapması mi lazım çıkarın o at gözlüklerini
- +1 yıl
çelişiyosun kendinle. seni öptügü için degil baska bisey yaptıgı için tiksiniyosun :))
- Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılSizin gbilere bitiyorum zaten :) universitede birini opiyim dedim az daha bayiliyordu korkudan :) madem öyle neden geliyorsun ewe
21 Yorumla- +1 yıl
Cok guldum buna ya ++++1111 :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru olanı yapmışsın. Ekstradan bir şey yapmana gerek yok
20 Yorumla
+1 yılEceli gelen köpek camii duvarına işer seninki de o hesap. Sevgilinle başkasının evinde alkol al sonra sevgilin sulanınca sana gel burada ahlak abidesi ol. Biz mi dedik sana elemanla yıl başı gecesi bir evde buluş ve alkol al diye mötör.
12 Yorumla
Soran+1 yılNe ahlak abideligi bee siz de işinize gelince namus abidesi kız ararsınız erkek olmadan önce adam ol da anlatmak istediğimi anlaaa
- +1 yıl
adamlığı senden mi öğreneceğiz pancar mötörü.
+1 yılsenden faydalanacaktı ve önledin helal olsun esas kız...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılo eve gitmen hataydı sana sahip olmadığı için şanslısın...
20 Yorumla
+1 yılNasil bir iliski sizinki. Yilbasinda beraber cikabiliyosunuz ama hic opusmedin hmm ok.
30 Yorumla
+1 yılAfedersiniz gece gece oralara gidip içerken vs.. ne olacagını sanıyordun ki namuslu dürüst biri olmadıgını öpene kadar anlayamadınızmı.
00 Yorumlao , durumdan faydalanmaya çalışmış ayrılmakta haklısın...
00 Yorumla
+1 yılAdam yılbaşı ile baba olmayı aynı güne getirmek istemiş.
03 Yorumla- +1 yıl
ya birşey diyecem ana karnında 12 ay kalmıyor ki şimdi yapsalar ekimde felan dogar bebek
- +1 yıl
Zekana hayran kaldım @fgfdhghfdgfhgj
- +1 yıl
deme bende <3
mervelere gidecem derken vermelere gidyordun azdaha
10 Yorumla
+1 yılbu olayın olacağını adın gibi biliyordun ne bekliyordun ki?
00 YorumlaBu zamana kadar öpüşmeyen bir kızın yılbaşını sevgilisi ve onun arkadaşıyla içerek geçirmesi asıl enteresan olan durum.
00 Yorumlakimseye öptürme sevgilinle kafayı çek aklını s*keyim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİçkiyi içmişsin daha hatırlamadıgın ne anılar vardır senin ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılYok işin tuhaf kısmı noktası noktasına hatırlıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.
+1 yıladama iyilik yapmışsın saol
80 Yorumla Adamın yanına gidip içmeye bir tarafın yiyor, öpmesine mi takıldın
00 Yorumlasana ayıp etmıs bencede
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet maalesef
+1 yılİyi çocuk kurtulmuş. Kızda ki naza bak; evine gidiyor, içiyor sonra ayrılıyor. Kızım kafanızın gerçekten çalıştığına emin misiniz?
24 Yorumla
Soran+1 yılOnun evi değil saçma sapan da konuşma
- +1 yıl
Ulu orta yerde mi mikmeye çalıştı seni? Öyle bir boş konuşuyorsun ki. Hem faydalanmaya çalıştı diyorsun hem de başka şey. Bu arada arkadaşının eviydi dersen kafanı zikem.
Soran+1 yılHayır arkadaşımın eviydi. Söylediğim başka şey neymiş İQ su ayakkabı numarasını bile geçemeyen arkadaş
- +1 yıl
Faydalamaya çalışıyordu diyerek ajitasyon yapma. Kendi isteğinle gittin, içtin, sıçtın sonrası belli. yaşında ki çocuk musun? Herkes tahmin eder. Saf ayağına yatma zikerim senin olmayan beynini. Bu arada IQ seviyem emin ol senden daha fazla.
Kaç aydır çıkıyosunuz
04 Yorumla
Soran+1 yıl2 ay
Soran+1 yılKendimi hazır hissedince onun da sınavları bitince konusucam
Fırsatçılık yapmış vatandaş.
10 Yorumla
+1 yılsadece öptüğü için mi ayrıldın
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama sorun öpmesi değil sorun o durumdayken kafam yerinde değilken öpmesi
- +1 yıl
evet ama sadece öptüğü için yaptınsa bence abartmışın ve sen nasıl sevgilin ki kendini öptürmüyon :D
iyi bile dayanmış çocuk sana.
Soran+1 yılYa ne dayanması gayet te fırsatçılık yaptı diyorum. Anlamıyorsun
- +1 yıl
sevişme niyetli mi yanaştı diyosun
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
he öyle desene. o zaman sen haklısın ve kötü bişeylerin olmadığı için yat kalk dua et. o denyo dan da uzak dur. gerekirse hattını mattını kapa.
Soran+1 yılIşte millet anlamıyor kezbanlik falan diyoo
- +1 yıl
ne kezbanlığı ya , bekaretini zor kurtarmışın. sen bakma onlara kendi bacıları olsa böyle mi derlerdi
ama çoğu benim anladığım gibi anlamıştır ; yani sadece öpme , çünkü sen tam anlatamamışın mevzuyu.
tekrar geçmiş olsun. iyi akşamlar.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım içiyosun ama öpmeye yeltenince mi ayrılıyosun? Bana ilginç geldi
11 Yorumla
Soran+1 yılİçmek le opmenin ne alaksi var yalnız icmedik onun evvinde de değildim bunun olmasına gerek yoktu güvenimi sarstı ona guvenemem artık
+1 yılIcmeyi bilmiyosaniz icmeyin be arkadas.
30 YorumlaBişey yapmana gerek yok iyi yapmışsın
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılayrılmakla iiyi etmişinn
20 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar