Şimdi Çalıştığım yerde bi erkek vardı. Her çıkışta beni aldı bişeyler falan içelim diye. Eve falan bıraktı. Ama sohbet bana göre?

Hiç sarmıyor. Neyse yine de yakışıklı falan. Ben dedim ki. Sen benim için çok değerlisin. Başka erkeklere vermediğim şansları sana veriyorum dedim. (oturup güzelce sohbet etmek). Akşam da merak ettim aradım merak ettim seni diye. Bu gün ne aradı ne mesaj attı. Sabah bi kez baş selamı verdi. İnsta durumuma bile bakmadı (huyudur her yarım saatte bi bakar). Ne dersiniz?

Şimdi Çalıştığım yerde bi erkek vardı. Her çıkışta beni aldı bişeyler falan içelim diye. Eve falan bıraktı. Ama sohbet bana göre?
Cevapla