Şaka bir yana böyle adate zokala... Mal alır gibi kız alırsa insanlar. Mal gibi de kullanırlar tabi. Sonra kadınları eziyorlar. Adam olaya kadın gözüyle bakmıyor ki. Tabii ki bunu dile getirmiyor...
Ona vereceği yatırımla gidip daha ucuza taşıyıcı anne bulur, erkek soyunu üretir ya da gider kızı kaçırır her şey bedavaya gelir (böyle bir durumda bunun cahillikle alakası yok şimdiden söyleyeyim çünkü hak ediyor böyle bir millet için.)
İşte böyle şeyler istiyorlar, sonra da gençler niye bekâr. Gençlerin evlenmeye mecali mi kalır, o kadar altını vesaire bir sürü şeyi hazırlayacak da evlenecek. O parayla Avrupa'yı gezmeyi seçer daha kârlı çıkar.
Üniversite de yoldan yola geçerken hep seri deni geldiğim bir abimin lafı vardı; " Bu mnakodun kadınları varya yeğenim, Bir delik verip bin delik açıyorlar , evlenmeyin" KZNSHANAANSHDJANBb Cuk oturdu bence :d
Gösterişle ve özentileşmekle kafayı bulmuşlar için normal bir durum bu, çünkü bu kimseler fazla ucuz avutulma ihtiyaçlarını bu şekilde pahalıca karşılarlar
Oha ya seyini sey ettigimin seyiii 😂 hayatta bu tip liste uzatan birileriyle olmam ben. tamam cimri degilimde boyle anasinin seysine kadar istekte bulunanla mhhatap olmam ben.