Fikrinizi alabilir miyim lütfen?

6 aylık bi ilşkm vardı ayrılalı iki ay oldu bi anda ayrıldı ayrılma sebebi Mesajlarına bakmıyor olmam mış, Tabi bu bahane bence ayrılır ayrılmaz kendi gece kulüplerine atıp eski sevgililerini takibe aldı her neyse Bu süreçte ve hala kendimi sorguluyorum acaba beni sevdi mi diye Beni ailesi içine aldi annesiyle tanıştırdı hepsi göz boyamak mıydı bilemedim benimle beraber olmak istemişti ama sende istersen demişti ben hep geri çekildim evlenince olsun isterim dedim o heyecanı o zaman tatalım dedim okeyledi sonra bi ay geçti birden soğuk oldu sebebi bu olabilir mi acaba veeee beni hiç kıskanmıyordu yani cok acık giyiniyordum sırf bişey desin diye kıskanmış gibi yapıyordu bunu görüyordum ama karışmıyordu beraber gece kulübüne gitme teklifi ediyordu tanıştığımız günün birinci ayından itibaren evlenelim sen evet de hemen evlenirim seninle hiç düşünmeden diyordu mesajlarıma anında bakan ve sürekli buluşmak isteyen biriydi bir çok aktivitelerimiz oldu bi anda terk etti kafayı yicem hiç bir şey yokken ortada sebebi ne olabilir sizce hıc yazmadım ona yazmam da yazarsa da asla cevap vermem ama ne yapacağımı bilmiyorum kalakaldim

Fikrinizi alabilir miyim lütfen?
Cevapla