Arkadaşlar 5 aylık ilişkimiz sizce ayrılmalı mıyım ilk ayrılık?

Ayrılsam mı daha iyi karar vermiş olurum düzelip geri döner mi hatalarının farkına varıp yoksa ayrılmayıp bir kere daha denemeli miyim ayrılma sebebim ilgisizliği ve dinlemeyi bilmeyen bir insan oluşu hep kendi konuşması sözümü kesip durması Bu yüzden artık son zamanlarda kendimi anlatmak daha istemiyordum çünkü sürekli lafımı yarım kalacağını biliyordum aylardır değişir diye bekledim bu durum ama değişmedi son olarak mezuniyetime de katılma işi bende mezuniyetime de katılmayısı ve lafını dahi acmayişi oldu öncesinden defalarca katılmak istediğimi belirtmiştim o gün işi falan da yoktu bile bile katılmadı yani bende ipleri koparan şey oldu diyebilirim Bu yüzden birkaç gündür yazmıyordum o da hatalarının farkına varmak yerine dün profil fotoğrafımızı kaldırmış ikimizin beraber olduğu WhatsApp'ta ve Instagram şifresini değişmiş ne yapmalıyım ne olur Bu arada biz uzak mesafe ilişkisiyiz iki kere buluştuk ilkinde benim şehrimde 3 gün kaldı ikincisinde günübirlik gelip gitmişti annesiyle bir kere görüntülü konuştum o da benim annemle konuştu ablasıyla da mesajlardan konuştuk fikir verin
Arkadaşlar 5 aylık ilişkimiz sizce ayrılmalı mıyım ilk ayrılık?
Arkadaşlar 5 aylık ilişkimiz sizce ayrılmalı mıyım ilk ayrılık?
Cevapla