Ayrılsam mı daha iyi karar vermiş olurum düzelip geri döner mi hatalarının farkına varıp yoksa ayrılmayıp bir kere daha denemeli miyim ayrılma sebebim ilgisizliği ve dinlemeyi bilmeyen bir insan oluşu hep kendi konuşması sözümü kesip durması Bu yüzden artık son zamanlarda kendimi anlatmak daha istemiyordum çünkü sürekli lafımı yarım kalacağını biliyordum aylardır değişir diye bekledim bu durum ama değişmedi son olarak mezuniyetime de katılma işi bende mezuniyetime de katılmayısı ve lafını dahi acmayişi oldu öncesinden defalarca katılmak istediğimi belirtmiştim o gün işi falan da yoktu bile bile katılmadı yani bende ipleri koparan şey oldu diyebilirim Bu yüzden birkaç gündür yazmıyordum o da hatalarının farkına varmak yerine dün profil fotoğrafımızı kaldırmış ikimizin beraber olduğu WhatsApp'ta ve Instagram şifresini değişmiş ne yapmalıyım ne olur Bu arada biz uzak mesafe ilişkisiyiz iki kere buluştuk ilkinde benim şehrimde 3 gün kaldı ikincisinde günübirlik gelip gitmişti annesiyle bir kere görüntülü konuştum o da benim annemle konuştu ablasıyla da mesajlardan konuştuk fikir verin
Arkadaşlar 5 aylık ilişkimiz sizce ayrılmalı mıyım ilk ayrılık?
Bakın gördüğüm kadarıyla duygusal olarak yıpranmış yorulmuş ve çok üzülmüşsünüz. Sizi bu hale getiren kendisi. Ve Instagram eş foto vs kaldırmak çok başka boyut. Bugün sizden şans istiyor. Verebilirsiniz. Ama bu bence samimi değil. Bakın size şöyle tavsiye verebilirim. Hem onun hem sizin açınızdan bu karışıklık açıla kavuşur. İlişkiyi bitirmeyin , ama devam da ettirmeyin. Yani mesela 2 hafta ara verin. Bu süreçte yaşadıklarınızı gözünüzün önünden geçirin. Bu süreçte onunla ilgili geçen bu 5 aylık süreci kendi içinizde değerlendirin. Mutlu mu oldunuz , yoksa hep kırılıp üzülüp durdunuz mu. Bence bu en iyi seçim. Hem bu ara veriş , Sevenin özlediği , değer bildiği veya kıymetini bilmesi gerektiğini gösterebilir. Fakat tam tersi olursa. Yani 14 gün bitiminde umursamayan , soğuk davranan veya sevgisini göstermeyen biri olursa siz haklı çıkmış olursunuz. Benim düşüncem bu. Çünkü ; çok sevmişsiniz o belli.
Uzun sureli bi iliskim var bussuru sans verdim ama degismedi. Psikolojik olarak cok kotu etkilendim. Icinden geliyosa sans ver ama seni yipraticagini dusunuyorsan verme. Sakn bi erkek icin yipratma kendini. 5 ay cok degil yol yakinken iyi dusun kararini ver
Bana zerre samimi gelmiyorsun. Sanki baaak benim peşimden koşan yalvaran varrr havası atma peşindeymişssin gibi bir paylaşım. İnsanlarn yaptığı özel konuşmaları böyle teşhit etmek hiç doğru değil. Kınıyorum...
Yok ne kadar da şizofren olmuşsun buradaki insanları bana peşinden koşan biri var dese ne fayda edecek kafayı mı yedin sen cidden şu an çok komik duruma düştüğünün farkında bile değilsin
Değişir mi sence ben pek değişeceğini sanmıyorum çünkü insanlar değişmeye çalıştığı zaman en fazla 1-2 hafta değişmiş gibi yapıyor sonradan tekrar eski halini alıyor
bu ilişkinizin bağlılığına göre değişir. İnsanlar gerçekten değişebilir. Ben kendi ilişkim için kendimi değiştirmeye çalışıyorum, kötü özelliklerimi, saçma alışkanlıklarımı düzeltmeye çalışıyorum aynı şekilde sevgilim de hayatını düzene sokmaya çalışıyor, alıştığı şeylerin dışına çıkmayı deniyor. Gerçek ilişki bunu gerektirir. Hiçbir insan istediğimiz gibi mükemmel olmayacak veya aynı insan olmayacağız. Önemli olan ilişki içerisinde kaliteyi nasıl maksimum seviyede tutabiliriz düşüncesi. Gözlemlersin. Baktın 1-2 hafta sonra normale döndü son şansındı kullanamadın dersin o zaman bitirirsin.
Olmaz baci bundan. Anlattigina gore buyuyememis. Ne istediğini bilmiyor. Seni de ahim şahim sevdiğinden değil. Boşluk hissine düşecek. İlgi vereni kaybolacak diye böyle diyor. Adam baya ilgisiz umursamaz. Sal gitsin