Sizce ne yapam kafayi yiyip kendimi mi asam ne yapam yani bunun ckzumu neee çıldırcam?

Arkadasim sevgilisinjn abisini sana ayarlicaz gem adam subay maasi meslegi de iyi dedi ciddiye almadim hani dalga geciyor sandim cunku sevgilisinin abisiyle ben ne alaka ve adam hakkaride. Neyse bu sevgilisine benim fotomu atmis sevgilisi de abisine atmis uatune seni begendi elifin arkadasi demişler ve bunu bana 10 gun sonra soyluyorlar adam buraya geldiginde benle tanışmak istiyor ben simdi ne yapcam
Sizce ne yapam kafayi yiyip kendimi mi asam ne yapam yani bunun ckzumu neee çıldırcam?
Cevapla