bu ask acisi sizce bir gun gecermi heleki artik 30 yasinda deyince.
Kisacasi soyle, ikimizde deli gibi severken aileler dusman oldu ve caresizce ayrildik dugune 3 ay kala :/
bu ask acisi sizce bir gun gecermi heleki artik 30 yasinda deyince.
Kisacasi soyle, ikimizde deli gibi severken aileler dusman oldu ve caresizce ayrildik dugune 3 ay kala :/
Benim beynim almıyor bu işi. Deliler gibi seviyorsanız neden aileler engel oluyor? Nasıl engel olabiliyor? Ya gerçekten seviyorsanız tüm dünyayı karşınıza almaz mısınız? Ben bu bahanelerden nefret ediyorum. Cesaret yok. Aileleriniz evlenmiyor. Siz evleniyorsunuz.
Tartisma cikti ve buyudu, ailemi razi ettim bu sefer onun ailesi istemedi, sonra onlar istedi benimkiler istmedi ve en son geri kendileri vazgecti kizinizi istemiyoz diye. Karisik olay
ama sonuc, ben cesaretliydim ona giderdim kacardim, kendisi istemedi boyle olmazmis, ailesini dinleyip aglaya aglaya oturdu benden vazgecti... insan sevdinden vazgecermi aile istemese bile?
@thewalkerist benim beynim hele hic almiyor
Yeminle varya, bizim erkekler anasının sözünden çıkmamak uğruna hayatlarının aşklarını çöpe atıyorlar
Kötü bir son olmuş aile olunca konu olan bazen işler umduğu gibi gitmiyor insanın ama vazgeçmişse herkes karşındakide dahil o zaman yoluna bakman gerekir
@keyifdelisiilk nisanlim vazgecti benden, kendimi oyle teselli ediyorum "ben istemedi gitti bende yoluma bakmam lazim". Ama iste gelde kalbine anlat bunu
Sevgiyi kalbi susturmak zordur heleki mantığınla sevgine uygun biriyse ama atladığın nokta vazgeçen de aynı sevdiğin ve mantığına uyan kişi kalp sevmeyi bilirde akıl kendini korumak içindir. Kendine eziyet edersin bu acıya dayanmaya çalışarak sende insansın
@keyifdelisi birbirimize uygunduk ve mutlu olucamizi dusunduk hep simdi ise hersey bombos ben burada aci cekiyorum acaba o neler yapiyo beni dusunuyomu hala. Iste akil nerelere gidiyo kontrol yok
Sana ufak bir bilgi vereyim 18 sene önce annemi kaybettim 31 yaşına gelişmiş insanım dönem dönem fotoğraflarına bakmasam beni doğuran dünyaya getiren kadının simasını unutacağımı anlıyorum. Bundan yola çık ve bi sor kendine beni tercih edip savaşmak ikna etmek yerine ailesine tamam diyen biri seni ne kadar düşünür ne kadar hatırlar
Ah be, ne kadar acı bir durum! 💔 Aşk acısı elbette geçer ama zaman alabilir. 30 yaş ise sadece bir rakam, böyle deneyimler seni güçlendirir. İnsan bir kez sevdiyse bir daha sevebilir, evet, ama bu biraz zaman ve sabır ister. Kendine zaman tanı ve duygularını yaşa. İleride mutlaka seni anlayan ve seven biriyle karşılaşabilirsin. Unutma, kalbinin kırık olduğu yerlerden bile çiçek açabilir. 🌸💪✨
ben kolay kolay sevmem ilk defa sevdim, kendisini sevdirdi asik oldu bana asik ettirdi kendine... 1 ay oldu ayrildik ve hic gecmiyecek diye hissediyorum, hayata kustum resmen sanki bu kalp birdaha kimseyi sevmicek hissi
Cevap
2Cevap
Ben de oylee... burada amerikali bir turk var orada yasiyor onu cook istiyorum yaa cok guzel bir cocuk efendi de masallah
Geçer geçer
Bak 40da unutmaya çalışanlar var
Geçer
Herkesin hamuru aynı
Rahat ol
@bepa2641 herkes gecer diyo ama is basa gelince sanki nefes alinmiyo
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?