Selam🤞
Monotonluktan kurtulmak için tavsiyelerinizi 👉cevaplara yağdırınız

Selam🤞
Monotonluktan kurtulmak için tavsiyelerinizi 👉cevaplara yağdırınız

Sevgilim olsa onunla beraber vakit geçirmek her yönden mutluluk hissettirir kesinlikle ne yaptığımız bile önemini kaybeder.. her şey olabilir ben her zaman birlikte film izlemek ve yemek pişirmek diyorum yine de ☺️✔️
Sevgilimle kaliteli vakit geçirmek için genellikle birlikte yapmaktan keyif aldığımız aktiviteleri seçiyoruz. Öncelikle, güzel bir kahvaltı hazırlayıp, uzun uzun sohbet etmek bizim için vazgeçilmez. Daha sonra, hava güzelse doğada yürüyüş yapmayı çok seviyoruz. Bu yürüyüşler sırasında hem fiziksel olarak aktif oluyoruz hem de sakin bir ortamda birbirimize daha fazla odaklanabiliyoruz. Birlikte film izlemek de keyif aldığımız bir diğer aktivite. Favori filmlerimizi ya da yeni çıkanları izlemek, üzerine konuşmak ve değerlendirmeler yapmak bizim için eğlenceli oluyor. Bazen de annemlerin yanında evde birlikte yemek yapıyoruz. Yeni tarifler denemek, mutfakta vakit geçirmek ve sonunda yaptıklarımızın tadını çıkarmak gerçekten hoşumuza gidiyor. Kitap okumak ve sonrasında okuduklarımızı paylaşmak da ilişkimize derinlik katıyor. Ortak bir kitaba başlayıp, üzerine sohbet etmek, farklı bakış açıları geliştirmemize yardımcı oluyor. Ayrıca, masa oyunları oynamak da bir diğer favorimiz. Hem rekabetçi hem de eğlenceli bir zaman geçirmemizi sağlıyor. En önemlisi, birbirimize zaman ayırarak, dikkatli ve özenli bir şekilde iletişim kurmaya çalışıyoruz. Günlük yaşamın telaşından uzaklaşıp, sadece birbirimize odaklanmak, ilişkimizin sağlamlığını artırıyor. Bu basit ama etkili yöntemlerle, birlikte geçirdiğimiz zamanları gerçekten kaliteli hale getirebiliyoruz.
Merhaba,
Her ilişki monotonluğa mahkûmdur. Ne yaparsak yapalım yine aynı olacak, aynı şeyler olacak!
Monotonluğu severim! Çünkü normal doğal...
Kaliteli vakit geçirmek için her yolu denedim, her şeyi yaptım, tüm olanakları sağladım, imkânlar yarattım. Lâkin onun için tüm bunların zerrece değeri olmadı. Karşınızdaki tarafından önemsenmiyorsanız bunların hiçbir anlamı olmuyor ne yazık ki.
Cevap
20Cevap
Başbasa vakit geçirmek
Sevgilim yok ama olsa da sürekli konuşurdum
Sevgili hic yapmadığım için soruyu es geçmek zorundayım 🥹 ahshs muhtemelen görüntülü konuşurduk ahdhhs
Senin her cevabın baş tacı isabellam 😌
Ayy yerim seni ben gell ısırıcammm 😁😋😂
😍😄 kıt kıt ısır geldim
Hihhihihihi 😂😏
😄😄😄
Sevgilim yok kedimle kaliteli vakit geçirmek için dışarı gezmeye çıkıyoruz
Güzel
Olsa.
Neler yapabilme ihtimalim var ki.
İmkanlar içinde imkansızlıklar.
İnsanın canını sıkan en büyük neden ve sonuç.
Bir olsa.
Galiba nasip olmayacak.
Merak etmekteyim ne zaman kapımı çalacak.
En son beraber alışverişe çıktık çok zevkli oluyor
Rakı içeriz
yürürüz
saatlerce konuşuruz
Sürekli iletişim de kalıyorum
Çok süper
Sevgilim yok olsaydı birlikte yemek yapmak olabilirdi
Sevgili bulayım da hele tek derdim vakit geçirmek olsun 😂
Önce sevgilimin olması gerek o kısmı çözersem gerisi gelir.
Sevgili kullanmıyorum onun yerine kendimi ödüllendiriyorum yurtdışında tatil yaparak
Hiç olmadı da olursa buradan yazarım ajdjsjssh
En yakın zamanda bekliyoruz arabacı 😄
Arabalarla işin o yüzden arabacı oldun sen djfjfg
Evet sen arabacısın ve bu etiketi almalısın 😄
Yaa nasip 😄☺️
Şu anlık sevgilim yok aşko 🥲
Olur aşko
Vaka tartışmak :D
Uhuuu canlı tutar shdff
Monotonluğun çaresi yoktur. Tek çözüm ayrılmaktır.
Mısır patlatip film izliyoz
Küçük sürprizler yapılabilir.
Sohbet ederim.
Kavga ediyoruz (varken)
Sevgilim yok
sevgilimiz olduğunu düşünmen ne güzel
Rus ruleti oynuyoruz
Sevgilim yok ki 😂 üniversite de belki olur 😅😏
Bir amacın işin odak noktan olmalı
İllaki bi aktivite öneririm beraber yapabileceğiniz her şey
Sevgilim yok.
Benim kalitem yetiyor. Bana yazsana bi 😄
Açıklama yapınız fhfgf
Olsun da düşünürüz hahxhsja
Doğru önce sevgili lazım fjfhfg
Yess hahdjsj
Çeşitli aktiviteler olabilir
Tiyatro, bowling, poligon, koşu vs.
oyun, filim, dedikodu, ( yanimda değil)
@Çıtırvarmi3434 pardonda napabilirim hem sizinkiler sakat ve sevmiyorsa bunun tadini alamaz zaten bizim iliskimiz öyle bir yapidaki oyun bile zevk veriyor (b*ksun)
Müzik açıp dans ediyoruz.
Yapmiyorum
Sevgilim yok
Sevgilim yok
istediği her yere götürüyorum
kavga ediyoz
Sevgilim yok
Birlikte yatıyoruz
Tek çözüm bu yani dhfgff gözünüzde yatmayı kalkmayı çok büyütmeyin yaaaaa
Normal yatıyoruz hayal kuruyoruz sarılıyoruz uyuyoruz sevişme değil yani
Süper o zaman
Sekse karşı biriyim
O kadar da değil dhdgf
Anlatamıyorum burada o yüzden karşıyım yazdım direk 😅
Hep savundum, istenilirse yapılabilir sarılmak uyumak seks olmadan diye inanmayan herkese örnek olun siz 😂 Aynı fikre sahip olduğum bir karşı cinsle karşılaşmak anlamsız yere mutlu etti 😂
Hatta ve hatta istenilince yapılıyor 🙄
Aklı malafatından başka yerde olmayan insanlar inanmazlar fakat bize. Ben de sizin gibi sadece sarılma vs. vs. üzerine bir şey yaşadım ve seks yoktu.
Aynen öyle hiç seks olmadan da yaşanır ki ne var bun da evet seks gerekli bir şey evet seks olmalı ama illaki yapacağız diye bir şey yok
Ben yaşadım biliyorum. Kimseye benimle aynı fikirde olsun diye beynini açıp zorla nakledecek değilim. Herkes istediğini düşünebilir
Evlilik öncesi seks yaşanması taraftarı değilim. Basit bir ilişki yaşamak istemiyorum. Değerli olan he şey sabır gerektiriyor
Çooook haklısın hak veriyorum sonuna kadar sana bu kadar benzeyebiliriz birbirimizle
Eğlenceli şeyler
@AsilAslış düşündüğüm şeyler mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?