
Hep genç hiç yaşlanmayacak olsaydınız ne yapardınız eyyy KS ahalisi?🍫☕🍫☕

Hep genç hiç yaşlanmayacak olsaydınız ne yapardınız eyyy KS ahalisi?🍫☕🍫☕
Maalesef ki dediğiniz gibi bir durum olmadığından ne desek boş
Intihar
Cevap
5Cevap
Hayatımı yaşardım sadece
Kendimi öldürürüm herhalde bu dünyaya kazık çakmaya niyetim yok daha durup napicam ama keşke yaşlanmadan ölsek
🤣 🤣 🤣 İntihar ederdim o ne öyle çekilecek çile mi
😂😂
Güzel olurdu işte
Çalışırım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar