Erkek arkadaşlarım bana yazan insanlara “yokluktadırlar” “abazalar kesin” falan diyorlar neden?

Bana yazan yokluktaymış falan. Daha önce sevgilim olmadı. Güzelim güzellikten yana da problemim yok. Anlamadım?

Erkek arkadaşlarım bana yazan insanlara “yokluktadırlar” “abazalar kesin” falan diyorlar neden?
Cevapla