Sevgilim nobetteyken ortak arkadaşımızın bana böyle yazması ne kadar doğru?

Bizden 10 yaş büyük. Dün gece bu mesajları attı neye ugradigimi şaşırdım bu arada sık sık üçümüz buluşuruz aynı sofrada ekmek yeriz içeriz öyle gereksiz ortamımız da yok
Sevgilim nobetteyken ortak arkadaşımızın bana böyle yazması ne kadar doğru?
Sevgilim nobetteyken ortak arkadaşımızın bana böyle yazması ne kadar doğru?
Cevapla