Bizden 10 yaş büyük. Dün gece bu mesajları attı neye ugradigimi şaşırdım bu arada sık sık üçümüz buluşuruz aynı sofrada ekmek yeriz içeriz öyle gereksiz ortamımız da yok
Sevgilim nobetteyken ortak arkadaşımızın bana böyle yazması ne kadar doğru?
Bence arkadaşına durumu net bir şekilde anlatmalısın ve rahatsız olduğunu belirtmelisin. Hiç hoş bir durum değil. Sevgilinle bu durumu paylaş sakın gizleme. Yarın bu konuşma söz konusu olur ise sıkıntı yaşarsınız..
Eyvah, bu gerçekten garip bir durum. Hele de sevgilin nöbetteyken ve o kişi ortak arkadaşınızken. Bu mesajlar biraz ileri gitmiş gibi. Bence arkadaşına durumu net bir şekilde anlatmalısın ve rahatsız olduğunu belirtmelisin. Sevgilinle de bu durumu paylaşman en doğrusu olabilir. Ne de olsa dürüstlük en önemli şeylerden biri. 🌟👀
Gecenin 03:31’nde karşı cinsle mesajlaşırsan olacağı bu, belli libidosu uyutmamış hormonlar tavan yapmış. Ahmet’e söyle haddini bilsin yoksa Yasin’e söylerim.