Bırıne gercekten asık mıyız yoksa takıntı mı yaptık nasıl anlarız?

Ilk kez bırıne asık oldum canımı verecek kadar sevdım ama dunyanın en ımkansız kısısı kendısı ve su sıralar ask degıl de takıntı yapmısım gıbıme gelıyor. eger ask degıl takıntıysa bundan nasıl kurtulurum?
Bırıne gercekten asık mıyız yoksa takıntı mı yaptık nasıl anlarız?
Cevapla