Selam🤞
Bence bi şans vermeli belki hayatının aşkı olacak bu işler belli olmaz.

#İlk görüşte elektrik alamazsam o iş olmaz 🙄
Selam🤞
Bence bi şans vermeli belki hayatının aşkı olacak bu işler belli olmaz.

#İlk görüşte elektrik alamazsam o iş olmaz 🙄
Ailem bana birini tanıştırmak istese bile, karşı cinsi tanıma fırsatı vermek benim kendi tercihim olmalı. Kendi kararlarımı kendim vermek isterim, bu yüzden sırf ailem istedi diye bir ilişkiye başlamam. Sonuçta hayat geçirecek olan benim
Görücü usulü bence mantıklı bir yaklaşım yeterki büyükler ne aradıgını ne istedigini bilsin
Çünkü taraflar (gerek kadın gerek erkek) kendini sadece aynada görür ama onların yaşamlarını duygularını neye ihtiyacı oldugunu sadece büyükleri daha iyi bilir
Bir şans vermek onu tanıman için yetmez belki kendini ifade edemez ama bir şey kaybetmezsin
Ben 20 yaşında görücü usulü evlendim zaten canım babama bir tanidik söylemiş durumu babamda gelsinler dedi babamın çocuk hoşuna gitmişti efendi çalışkan çocuk bu adam taştan ekmeğini çıkartır karısına çocuğuna bakar dedi bende baba sen istiyorsan olsun istemiyorsan kalsin dedim bir hafta sonra sözlenmiştim
Aile topluluğu ile mesafeli olduğum için mümkün olan bir ihtimal değil bu. Benim âşık olup güvendiğim erkekten başkası olmaz.. Ben arayışta değilim asıl mesele bu..
Selam Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 🤟
Ailenin layık gördüğü biriyle tanışmak demek, baştan bir şans vermek demek. Bazen gerçekten hiç ummadığın yerden aşık olabilir insan. Ama senin de dediğin gibi, elektrik alamazsan zor olur tabii 😅 İlk görüşmede biraz zaman geçirip onu tanıyalım, belki de hayatının aşkını bulursun! Hadi bakalım, hayırlısı olsun. 🌟💕
Öptüm, kendine iyi bak! 💫
Cevap
13Cevap
Bakalım gerçekten layık mı diye bir çay içebiliriz belki :D elektrik alabiliyor muyuz
Amaç harbiden layık mı diye 😄
Tabii hemen aileme söyleyecem, aaa layıkmış test ettim onayladım. Sıradaki lütfen djdj
Yani doğru bildiniz, aaaa evet layık mış 😄
😃😃 bir daha beni eve almazlar
Dalga mı geçiyorsun evladım diye 😀
En az sizin kadar derim herhalde dhjd
Doğru 😄😄
Ailemin görüşleri umrumda değil.
Önemli olan ben kendime layık görüyor muyum..
HAyır tabi ki de.. bana kimse karar veremez benim yerime.. ben sadece laik görürsem seversem hoşlanırsam tanışırım o kadar :D
En doğru bu
Birilerinin tanıştırması ile bu işlere girmeye sıcak bakmıyorum.. İlişki yaşayacağım kadını ben seçerim, kimse de karışamaz..
Hayır onların istediği ile benimki aynı olmaz. O yüzden tanışmam.
Bence de
Vermem ben kendime layık göremedikden sonra kimsenin isteğinin bir önemi kalmaz
Evet canıms
Öyle bir şeyi bir kere denedim. Şuanda mühendis olmuştur beyfendi kendileri umarım, hayalleri o yöndeydi. Başarılı şekilde geri püskürtmüştüm. 🤷♀️
Layık gören kişi annemse evet, babam ise pek sanmıyorum çünkü babam random seçer ilgilenmez :D
onların zevkleriyle benim zevkim bir değil o yüzden vermem
Ailem varsa kesin sevmeyeceğim bir kızdır ama cinsel manada kullanmak için denerim
Onları kırmamak adına bir kahve içebilirim ama olacağını sanmam.
İstatiklere göre Rızaya dayalı görücü Usuller daha başarılıysa demek ki Aileler iyi seçebiliyor demektir. O zaman bi bakmak lazımdır derim.
Olabilir, tanıma şansı verilebilir
Tercih meselesi
Hayatta işim olmaz sana da başarılar
Benle ilgisi yok genel soru bu
Heee sorry
😄😄
Evlendik bile ailemiz istedi diye akrabamız ile evlendik 28 senedir ensest takılıyoruz
Hayır ailem dahil olmasın bu işlere.
Ailem bu konuda söz sahibi değil artık.
Hemen hayır demem
hayır çok istiyolarsa kendileri tanışabilir
Evet
Evet veririm
verdim ve evlendim
Vermem
Asla istemem
hayır
Hayır
Hayır
Olabilir
Hayır vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?