Bu adam sapık mı yoksa benden mi hoşlanıyor ya da ikisi de değil mi?

Bir çocuk var. Kendisinin sapık olduğunu düşünmüştüm bir zamanlar. Uzak duruyordum onu görünce metreler koyuyorum araya. Bunu fark etti. Yüzünden anladım ki üzülmüş net eminim. Şimdi de benimle karşılaşınca başka yerlere bakıyor. Koridorda denk gelsek bile rahat olayım diye koridordan uzaklaşıyor. Benimle iletişime geçmiyor. Ama bugün hiç beklemediğim anda işimle ilgili soru sordu. Çünkü soracak kimse yoktu. Ben de yönlendirme yaptım. Çok gergindi benimle konuşurken. Onu izledim. Bildiğiniz uzun uzun ona baktım. Baktığımı gördü bana baktı sonra başını çevirdi. Benim onu izliyor olmama tamamen nötr davrandı. Bir anlam yüklemedi

Bu adam sapık mı yoksa benden mi hoşlanıyor ya da ikisi de değil mi?
Cevapla