Aramızda 13 yaş var. Ben 25 yaşındayım. Adamın dediği şeye bakın üzüldüm açıkçası. Ben yaş farkını takmadım onun dediğine…

Aramızda 13 yaş var. Ben 25 yaşındayım. Adamın dediği şeye bakın üzüldüm açıkçası. Ben yaş farkını takmadım onun dediğine…

Yahu her erkek genç sevmek zorunda değil ki. Neden genelden farklı isteği olan birini dışlıyorsunuz? Bana da 15-16 yaş büyük olan erkekler kahve teklifi etti ancak yaşından ve yaşlı göstermesinden kaynaklı kabul etmedim. Ve yaş farkını sorun ederek olmaz dedim. Gözüme hitap etmiyordu çünkü. Ama her kız olgun erkek sevmek zorunda değil, her erkekte genç sevmek zorunda değil. Sadece erkeklerin geneli genç sever o kadar. Bu bilindik bir şey zaten. Yorumlarda ki hakaret içeren söylemleri anlamıyorum. Herkes siz gibi olmak zorunda değil. Zevkler ve renkler tartışılmaz.
Böyle adamları nereden buluyorsun gerçekten kafayı yiycem. Söylemenin de bir adabı var. Okuduğum mesajda sanki adam başından def ediyor.
Özellikle böyle tipleri neden tercih ediyorsunuz bunu gerçekten anlamış değilim.
Zeynooommm, bu durum gerçekten üzücü olmuş 😔. Maalesef bazı insanlar yaş konusunda hassas olabiliyor ve bu tür şeyler yaşanabiliyor. Ama unutma ki, seni olduğun gibi kabul eden biriyle mutlu olacaksın. Yaş sadece bir sayı ve önemli olan duyguların, enerji ve uyum. Erkekler genelde göründüğünden daha genç duran kadınları sever ama senin karşındaki kişi farklı düşünmüş olabilir. Dert etme kendini üzmemeye çalış, sen harikasın! 💪❤️
Cevap
26Cevap
Aslında onlar daha çok takıyor
Ben olgun kadın severim.
Helal olsun valla kral adammış, ben olsam ben de o kadar yaş farkı olan biriyle ilişki yaşamazdım. Adamın dibi yemin ediyom
Yas degilde konusma seklin cocukca. Bende kendimden yasca buyuk erkek tercihim ama kendin de olgunsan olgun biriyle ola bilirsin.
Zeyno bugün de 38 yaşında birinden genç göründüğün için red yemene içiyom.
Yaş bir sebep olabilir ilişki de evet. Olgun seviyordur adam reddetmiştir.
Benim için sayılardan ibaret. Bu bir bahane alakası olduğunu bile düşünmüyorum.
Böyle canım bir bahane olamaz. Bence onun baska bir problemi var.
13 yaş fazla zaten çok takma yorardı bence seni birşeyler olsa
Nasıl bir gün gece geçirdiniz neler yaptınız
Kahve içtik tanışma amaçlı sahilde oturduk yürüdük sohbet ettik 2-3 saat o kadar
Fiziksel olarak ne giymiştin
Genç gösterdiği için terk edilen birini de ilk defa görüyorum 😂
O değilde bu kızların kendinden 10 15 yaş büyüklerle sevgili olmasının sebebi nedir. Sonra karşı cins yaşıtlarımız tarafından da ayıplanıyoruz onları seçmediğimiz için 😂
Çok istisnai bir durum ya da bahane Normalde genç ister erkek
Bence bahane ya her erkek genç sağlıklı görünen birini ister kolpa gibi duruyo
Dün ne yaptınız
Seviştikten sonra sepetliyor gibi geldi
Hiçbir şey yaşamadık kahve içtik gezdik
Ne alaka ya😂 adam akıllı bahaneler üretin biraz valla komiksiniz erkekler..
Pp deki sen isen genç göster miyosun
Benim
Adam fotolarda olgun duruyorsun gerçekte çok gençsin diyor zaten
paran yok mu ya git arabayla evinden al gece senin
erkek sordu zannettim 🤦 merak etme sen biraz daha zorla büyük ihtimalle zengin her şey mübahtır hadi hadi
Bu kadar da değil 😀 garipmiş
iltifat say devam et boş ver
Ciddi bir beyin hasarı olmalı...
Beyin özürlü olursa takar
Aman sende ne takıyorsun.
Bu salağı çok aradın mı sen 😅
Değişik adammış desene 😂
Cinsellik mi filan mi yaşadınız?
Hayır
Zevk almaktan vs bahsedince öyle sandım da
E iyi işte daha gencini bul boş ver
Ters kelepçe yememek için önemli
Öyle ama geçen bir kızla tanıştım instagram takibe almış dedi 16 yaşındayım anında iletişimi kestim
Saçmalamış
İlginç gerçekten
adam şanslı
Garip 🤷🏻
Hassas olanlar var
Bahane ararken ben;
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?