Upuzun mesajlar atmak, sürekli aramak... Sevgiliyi darlamak kötü bir şey mi?

Mesela upuzun mesajlar atıp o açmadığı halde telefonu sürekli üst üste aramak gibi?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce arar mi beni🥺
Upuzun mesajlar atmak, sürekli aramak... Sevgiliyi darlamak kötü bir şey mi?
Cevapla