1 yılBu bir takıntı durumu ve egosal bir çatışmadır. Kendini ondan üstün görüyorsun ve sana cevap vermediği için sinir krizlerine giriyorsun. Sorun yok, yaşadıkça ve kendini tanımaya başladıkça bu durum geçiyor. Önemli olan bunu fark etmek ve kendine çeki düzen vermektir. Hatasız kul olmaz. Hatalardan ders almak iyi bir şeydir. Bu yaptığını azaltmak için kendine alan oluştur ve kendinle ilgilenmeye başla. Bunun birçok faydasını göreceksin. Bende bu yollardan geçtim ve egosal krizler yaşadım zaman zaman. Ama şimdi anlıyorum ki, bu bir başkasının seçimlerine ve davranışlarına müdahale etmekten başka bir şey değil.
06 Yorumla
Soran1 yılDaha aramıyorum üst üste bir kez aradım dün akşam açmadı üstelik ben hiç aramasam bu durumda arat mi sabah gunaydin nasılsın yazdım görüldü atti :(
- 1 yıl
Sakin kal ve onu kendi tercihine bırak. Üstüne fazla düşme. O senin bebeğin değil, onu kontrol etmekten vazgeç. Ve ondan ilgi bekleme. Biraz zamana bırak ve yavaş, emin adımlarla ona göre yolunuzu çizersiniz. Önceliğin kendin ol.
Soran1 yılÖyle tabikide onu çok seviyorum gün içinde arardı normalde ama onu yapmaması üzüyor sadece beni :(
- 1 yıl
Sevgi kolay ve basit bir şey değildir. Emek ve zaman ister. Seviyorsan, sabretmesini bil ve onu rahat bırak. O da seni seviyorsa, iletişime geçer. Ona düşünme fırsatı tanı. Daha fazla kendinden soğutma.
Soran1 yılPeki o aramadan yazmadan hiç mesaj dahi atmasam üstüme düşer mi🥺
- 1 yıl
Üstüne düşmesini istiyorsan, bu sevgi değil ilgi beklemektir. Onun iyiliğini düşün ve kendine zaman ayır. Arada buluşmalarınızda ilgisini elbette belli eder. Sürekli ilgi arayışına girme.
En İyi Cevaplar
1 yılbir ilişkide zaman ve alan önemlidir. Karşı tarafın sınırlarını ve ihtiyaçlarını anlamak, sağlıklı iletişim için temeldir. Senin sevgini ve ilgini ifade etmek güzel, ancak bazen fazla yoğunluk karşı tarafı bunaltabilir. İletişimde denge ve karşılıklı anlayış önemlidir. Seninle geçirdiği her anın değerli olduğunu bilmesini sağlamak için özel ve anlamlı anlar yaratmak önemli.
01 Yorumla
Soran1 yılAramadigi için aradım açmadı arkadaşıda suçlusun dedi ayrıca bana o haklı dedi iyide o 3 haftadır ne arıyor ne de soruyor ben yazmadıkça da yazmıyor 😔
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılBen olsam bu kadar baskıyı açıkçası kaldıramam. Ne kadar seversem seveyim, özgürlüğümü kısıtlanmış hissederim. Her dakika her saniyeyi benimle geçirmek isteyen birini istemek ayrı, bir de bunu gel fiziken yaşamak ayrı olurdu.
Bunu daha bir dengede yaşamak olası bağımlılığı da engellemiş olur. Ve ben sende bir bağımlılık izlenimi aldım. Seninle olana sabır dilerim..
03 Yorumla
Soran1 yılUzak mesafe ilişkimiz var açıkçası artık aramamasi beni üzüyor zor zamandan geciyor ara beni dinlerim seni yanındayım diyorum yok anlatmam derdimi dedi bugün ne yapmaliyim
- 1 yıl
Israr etme onu kendi haline bırak.
Soran1 yılOda aynısını dedi kendi halime birak diye acaba nesi var anlamadım
Evet, bence kötü.. Ben istemezdim yani, benim sevgililik anlayışıma uygun değil bu tarz şeyler.. Sevgili de olsalar çiftler birbirlerine özel alanlar bırakmalı..
02 Yorumla
Soran1 yılBen sürekli öyle yaptım arkadaşıda bana kızdı dün. Neyse biz bugün hiç konusmadik yazismadik aramadı hatta ben bunları bıraksam arayıp sorar mi beni😔
Yapay Zeka Cevapladı
Ay, tabii ki bu biraz fazla olabilir 🤯. İlişkide özgürlüğü sevgi kadar önemsemek lazım. Upuzun mesajlar atmak ve sürekli aramak, karşı tarafı gerebilir. Bırak biraz alan kalsın, nefes alabilsinler. Herkesin kendi zamanı ve alanına saygı duymak gerek. Özgür bıraktığında sevginin daha çok büyüdüğünü göreceksin 🥰🌸.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
1 yılKısa bir süre sonra tamamen uzaklaşacaktır..
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılBence kişiye göre değişir.. ben severim ilgi
00 Yorumla
1 yılAşırısı zarar.
Ama şöyle bir şey de var. Karşı taraf sana senden daha az veriyorsa ilgisini sevgisini vs.. yani senin verdiğin şeylerin yarısını bile alamıyorsan ister istemez merak ediyorsun ve biraz darlıyorsun.
Mesela benim darlamalarım genelde isteriğim cevabı alamazsam veya şüpheye düşersem oluyor. Normal zamanlarda hiç darlamam.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılErkeklere yorum yapıcam bı memnun olsanız artık çok arar sorar sıkma beni dersiniz, gevşek bırakırız, ararsanız konuşuruz darlamayız aramayı bırakırsınız, neden aramıyorsun diye sorduğumuz zaman sen aramadın sen arasaydın dersiniz yani ne istiyorsunuz sürekli arasa sorun aramasa sorun
02 Yorumla
Soran1 yılAramiyor işte zor zamandan geçiyor belliki anlat neyin var dedim 1 ton şey yazmana gerek yok anlatmicam derdimi dedi
Cevap sahibi1 yılSorma boş ver kendi derdini kendisi çözsün senin derdin varken yanında destek oluyormu hayır olmuyor bırak ne hali varsa görsün hiç uğraşma fazla değer verdiğinde sen kötü oluyorsun hakettigi kadar göster ilgini sevgini
Evet kötü bi şey açmadığı halde sürekli aramak tacize girer yahu
00 YorumlaYapma bu hatayı seni basit görür ben de yapıyordum pişman oldum zaten onemseseydi açardı Allah bilir iş bahanesiyle engelliyordur da yapıyor mu öyle bir şey
02 Yorumla
Soran1 yılEğer aramaları yazmaları bırakırsam arar mi beni 😔tüm gün morelim aşırı bozuktu
- 1 yıl
Hayir sadece arzularsa ariyor öyleleri sana aşık felan değil sen de bikacaksin ve ayrılmak isteyeceksin tam ayrılmak istediğini söyleyeceksin bir bakacaksin sana güzel davranıyor bu sefer diyeceksin ki ayrılmak istemiyorum bana güzel davranıyor sonra tekrar aynilarini yapacak lütfen baştan gerçekleri gör ve bırak
1 yılYapma bunu ustuste aramak ne bir kere aradın tamam müsait değilse açmaz zaten. Müsaitse açar isterse o sen aramadan arar kaçar senden böyle sogur
02 Yorumla
Soran1 yılArtık aramicam o aramadan bu sayede arar mi beni bugün hiç konusmadik yazışarak bile
- 1 yıl
Evet
1 yılBöyle toksik davranışlara hiç gerek yok biraz özel alanınız olsun sorumluluk sahibi insan zaten zamanında yazar da arar da
08 Yorumla
Soran1 yılAma aramıyor artık hiç ben yazmadıkça da yazmıyor görüldü atıyor üstelik
- 1 yıl
Demek ki sana değer vermiyor artık canım üzgünüm seven bir adamın yapacağı bir şey değil bu
Soran1 yılYazdı şimdi ölmekten falan bahsediyor düşünme öyle şeyler dedim karışma dedi ayrıca ne yapmaya çalışıyor anlamadım
Soran1 yılNe zaman canı isterse o zaman yazıyor hiç bir şey yolunda gitmiyor diyor duzelicek her şey diyorum umutsuz bakıyor
- 1 yıl
Psikolojik problemleri olan biri mi
- 1 yıl
Anladığın kadarıyla sen yanında olduğunu ve olacağını açıkca belirtiyorsun biz insanları kurtarmak zorunda değiliz ki karşındaki insanın bir çabası da yok kimse kimsenin rehabilitasyon merkezi değil her el uzattığında bu tepkiyi alıyorsun bırak ne yaparsa yapsın kimseye kendinden çok değer verme insanlar bin türlü şeyi bahane edip kendini tatmin ediyor sadece
Soran1 yılTatilden yeni geldi ve sanırım dün kendisine zarar vermiş hastanedeydi ne oldu dedim söylemem dedi nedense tatil dönüşü baya bir çökuste bende anlamadım ne oldu acaba diye
- 1 yıl
Sana anlatmazsa da nasıl yardımcı olabilirsin ki erkekleri anlamak çok zor gerçekten
1 yılOff okurken darlandım çabuk gizliden çık, böyle yapanlara uyguladığım tarifeyi yapıcam sana engellicem senii.
01 Yorumla
Soran1 yılE yazınca cevapta vermiyor artık napicam
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılHem çok kötü bir durum bu bir surilikusenrbi dahi olabilir insanlara özel alan sunmak ve ısrarcı olmamak gerekiyor
09 Yorumla
Soran1 yılAma oda beni hiç aramiyor ki 3 haftadır ki sonra ben arayınca darliyorsun diyor 🥺
- 1 yıl
Eee sonuç yine aynı demek ki ısrar etmeklede olmuyor
Soran1 yılArar mi sence beni dün akşam aradım açmadı sabah gunaydin nasılsın yazdım görüldü atti
- 1 yıl
Seni aramayan değer vermeyen beş dakika bile vakit ayirmayan insandan sevgi dilenme , aramak isteyen adam zatsn arar çünkü değer verir özler demekki bir şey hissetmiyor sana karşı zorla kendini hatirlaa , sevdirmeye uğraşma üç hafta diyorsun baksana eli kanda olsa yine arar insan
Soran1 yılO aramadan yazmadan yazmayip aramazsam beni arar mi merak eder mi 🥺
- 1 yıl
Bekle ve gör işte
- 1 yıl
Bırak o seni arasun ulaşmaya çalışsin sen değil
Soran1 yılÇok özledim ama elimden bişey gelmiyor şu anlık 😅
Soran1 yılPardon yanlış emoji sjsjsj
1 yılArkadaşlar onun işi varsa sizin de uğraşınız olsun bi zahmet. Tek işim sensin havası verirseniz 1 aya terk edilirsiniz zaten🥱
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAradığında direk açıyorsa problem yok eğer açmıyorsa aklı karışmış kendini biraz sorgula haddinden fazla ilgi gösterirsen kaçırırsın fazla üstüne düşersen üzülürsün kendini bil öteye gitme yavaş yavaş dene önce 3 saat arama mesaj atma sonra 5 sonra 7 sonra 1 gün boyunca mesaj atma bunu 2 gün yap ne olduğunu anlayacaksın
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEğer ararsa senindir aramazsa başka bir limana doğru sefere çıkmıştır açık ve net
Soran1 yılŞu an zor zamandan geçiyor bugün anlat derdini ara dinlerim yanındayım hep gecicek kötü günler dedim inanmıyorum falan dedi sanırım intihara kalkıştı
1 yılErkekler fazla darlanır, ilgi görürse soğur ilişkiden maalesef
04 Yorumla
Soran1 yılE sonra ilgi gormeyince agliyorlat
- 1 yıl
Fazla ilgiden soğurlar elde edene kadar kadın ilişkide ilgili olmaya başlayınca erkekler ilgisizleşir
Soran1 yılŞu an mesajıma da cevap vermiyor bişey konusucam önemli dedim görüldü atti napicam ben :(
- 1 yıl
Önemsemiyor belli ki boş ver yazma
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Özlemeye, nefes almaya zaman bırakmak. lazim. Duygular, anlatacak konular birikmeli. Fazlasi sıkar..
00 Yorumla
1 yılO kadarı kötü açmadığı halde sürekli niye arıyorsun ki
01 Yorumla
Soran1 yılArtık oda aramıyor zaten ben yazmadıkça da yazmıyor napmalıyım sence
Kötü tabii ki. Ben katlanamam böyle bir şeye. İnsanları sıkmayın. Bırakın biraz onlar size gelsin.
01 Yorumla
Soran1 yılO beni aramadan yazmadan aramayı yazmayı bıraksam merak edip arar mi🥺
Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Çok itici çok rahatsız edici! Bana yapılsın istemem
04 Yorumla
Soran1 yılBen yaptım artık yapmıyorum çünkü oda beni hiç aramiyordu sonra ben onu arayınca reddediyordu yazınca da kısa cevaplar veriyor yani :(
Soran1 yılHarbimi öyle mi düşünür arar yani oylemi
kafalarınız uyuşmuyors ilişkilerde bi süre sonra konuşacak bir şey dahi bulamazsınız
00 Yorumla
1 yılKötü bir şey tabiki aranızdaki Cazibeyi öldürüyorsunuz haberiniz yok.
00 Yorumla
1 yılKlasik güvensizlik belirtisi. Kaybetme korkusu. Güzel bir hayatın içine sıçış hikayesi.
00 Yorumla
1 yılKötü bir şey yani soğutursun karşıdaki insanı önemseme defolsun gitsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
1 yılYani sana birisi bunu yapsa hoşuna gider mi gitmez bence.. ama geri ararmı seni bilemem..
00 Yorumla
1 yılPonçik sıkboğaz etme insanları biraz mesafe koy her şeyin fazlası zarardır
00 Yorumla
1 yılBirisi beni arka arkaya aradiginda 2. aramada kufrediyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 1 yılDarlanıyorsa yakasını açsın jxjsjs su zamanda çıkarsiz sevgi bulmuş otursunda sevsin antilop jsjsj
00 Yorumla Tüketme kendini, yazık. Gerçi söylemesi çok kolay, biliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence kız veya erkek bu devirde böyle sevip değer veren insanın kıymetini bilmeli..
03 Yorumla
Soran1 yılBilir mi diyorsun🥺
Cevap sahibi1 yılbilmiyosa sevilmeye değer değildir zaten
Soran1 yılKendisine çok aşık olduğumu sevdiğimi biliyor resmen hatta aradım yine açmadı sonra evdeki resmini attı bana yüzük takalım yaza dedim konuyu kapattı
1 yılEvet kötü bu kadar ilişkiye zarar verir. Özellikle erkek böyle şeyleri sevmez soğur üstüne zaten ayrılmak için bahane arayan biriyse bunu kullanır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÇoğu insan için kötü bir şey benim için değildi ama
00 Yorumla
1 yılOkurken darlandım
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Evet fazla bunlatmamak lazim
01 Yorumla
Soran1 yılPeki bunaltmam bundan sonra ama bugün hiç yazmadı bana hiç mi ozlemedi beni 😔
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılEvet kimsenin peşinden koşmamak lazım.
01 Yorumla
Soran1 yılAramazsam yazmazsam peşimden koşar mi arar mi beni
1 yılMerak ediyor önemsiyor bazen yapılmasi gerek
06 Yorumla
Soran1 yılYapıyorum ama oda yanlış anlıyor 🥺
- 1 yıl
Açıkla nedenini
Soran1 yılSöylüyorum yinede bozuluyor aramız aramıyor hala yazmadı eğer bende aramazsam yazmazsam peşime duser mi😔
- 1 yıl
Sanmam
Soran1 yılAramaz mi yani
- 1 yıl
Aramaz yazmaz da
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yıligrenc bir sey, hele erkeklere hic yapilmamali
02 Yorumla
Soran1 yılPeki aramayı yazmayı bıraksam bir zaman sonra üstüme düşüp arar mi beni🥺
- 1 yıl
evet bence o zaman arar
1 yılgercekten cok kotu bir sey:))
00 YorumlaKarşı tarafı soğutur
00 Yorumla
1 yılnasip olur mu be abi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Iyy çok itici
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Upuzun yazma okuyamıyoruz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılBnde bekle merak ediyon tabi
00 Yorumla Umarım kötü bir şey değildir...
00 YorumlaDozunda olmak kaydı ile hayır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeviyesizlik ve ergenlik
00 Yorumla
1 yılEveeet
02 Yorumla
Soran1 yılNe yapmalıyım peki 🥺
- 1 yıl
Darlama
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. evet
07 Yorumla
Soran1 yılBen yaptım ve artık ne arıyor ne de yazıyor kısa cevap veriyor yani
Soran1 yılArar mi sence beni dün akşam aradım açmadı sabah gunaydin nasılsın yazdım görüldü atti
Soran1 yıl3 haftadır aramayan adam arar mi sence çok üzülüyorum 🥺
Soran1 yılBana kırgın bir konuda bencilsin hep kendini düşünüyorsun dedi özür de diledim dileme diyor nasıl Alcam gönlünü onun
1 yılEvet bunaltıcı olur
10 YorumlaAslında değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
1 yılevet kötü bir şey
00 Yorumla
1 yılçoook kötü bişi
00 Yorumla
1 yılUzun mesaj atmak cepte gösterir net bence
00 Yorumla
1 yılEvet kötü ve soğutucu şeyler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılEe yani
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYani kötü
05 Yorumla
Soran1 yılBen bilmeden öyle yaptım ve daha beni hiç aramıyor 🥺
Cevap sahibi1 yılArar ya sıkıntı etme bilmeden olmuş ilk ve son olur hem iki tarafta mutlu olsun
Soran1 yılArkadaşı da bana yazdı ben bile darlandim suçlusun dedi biraz relax ol falan dedi🥺😔
Cevap sahibi1 yılDoğru relax germe ya 😀
Soran1 yılAma aramıyor hala beni 🥺
Gizli Üye(18-24)1 yılSürekli darlama
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvet kötü
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer