Ben mağaradan mı geliyorum ki sevgilimin kız arkadaşı olmasına karşıyım?

Arkadaşlar 1 hafta önce sevgilimden ayrıldım artık kıskançlıktan deli olmaya baslamistim. Uzak mesafedeyiz, 10 senedir arkadaşı olduğu havalı hoş bir kız arkadaşı var sürekli lafı geçer hatta düğünümuze çağıracam diye. Kız geceleri bunu arıyor 1 saate yakın konusuyorlar ben sorunca söylüyor ama. Hatta beni tanıştırmak icin İzmir'e geleceklermis beraber bende Aydın'dan yanlarina gidecekmişim cok sacma, En sonda instagramdan takibi bıraktırdım kız buna uzunca mesajlar atmiş bildiğiniz yalvarmis ben sana naptım, hiç mi arkadaşlığın hatri yok diye, oysa numarasi var zaten kızın, ben denemek için çıkartmıştım. Artık dayanamadım kac kez uyarmıştım sizce normal mi?

Ben mağaradan mı geliyorum ki sevgilimin kız arkadaşı olmasına karşıyım?
Cevapla