Bir erkeğin hayatında tek bir kız bile yoksa, kızlar o erkekle sevgili/arkadaş olmak ister mi?

Güncellemeler
1 yıl
Ben bunu bir yerde okumuştum, bir erkeğin hayatında kız yoksa hiçbir kız onunla arkadaş bile olmak istemezmiş. Sebebi, kimse olmuyorken ben neden onunla olayım kafasındaymış kızlar. Ne kadar doğru acaba? Hayatınızdaki kıza tek kız olduğunu hissettirmeyin, yoksa o da gider diyordu orada.
Bir erkeğin hayatında tek bir kız bile yoksa, kızlar o erkekle sevgili/arkadaş olmak ister mi?
Cevapla