21 yaşında bir kız ve 36 yaşında bir erkek ilişkisi sizce nasıl olur? Daha doğrusu olur mu? Yaş farkı sorun olur mu?
Sorun olur
Sorun olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
asla olmaz demek istemiyorum ama olmaz. 21 yaş çok küçük bir yaş karşındaki olgun bir erkek. nasıl ayak uyduracaksın? bence aşktan önce gelen durumlar var. sen daha hayatın başındasın o da cahit sıtkı tarancının dediği gibi yaş otuz beş yolun yarısında hayatını yaşamış görmüş. bence daha kendine uygun insanlarla hayatını paylaş. senin yaşını zevklerini anlayan biriyle ol. diyelim evlendiniz adam 36 yaşında bu yaştan sonra gecikmeden baba olmak isteyecek. sen de daha hayatını yaşamadan anne mi olacaksın? kalbini kenara koy aklınla mantığınla düşün
Ilk defa mantikli bir cevap geldi. Sizinle konusabilir miyiz?
Size istek attim simdi
Aşkın yaşı yok derler ama tabii bazı dinamikler var ki göz ardı etmemek lazım. 21 yaşında biri gençlik enerjisiyle doluyken, 36 yaşındaki biri daha olgun hayat tecrübelerine sahip olabilir. Eğer iki taraf da beklentilerini ve yaşam tarzlarını dengeleyebiliyorsa, sorun yok diye düşünüyorum 🌟. Ama zaten en önemlisi alınan keyif ve uyum bence. Bu yüzden benim oyum "Sorun olmaz" 🚀.
Eğer bir araya gelen iki insan birbirine gerçek anlamda değer veriyorsa, yaş farkı sadece sayılardan ibaret kalır, değil mi? 🥳
Cevap
14Cevap
Gayet de iyi olur, oldu da, hiç de sorun yok, çatır çutur devam ediyor evlilikleri...
Tesekkur ederim
Ben böyle bir ilişkiyi 36 yaşındaki bir erkeğe yakıştıramıyorum
Tesekkurler
Ben teşekkür ederim
24 25 yas altı kızlar çok çocukça duruyor ya. 21 yas hakikaten çok ufak
Teşekkürler
Olmaz tabii ki… Ben bile 30 yaşındayım 36 yaş bana bile çok geldi, yapamadım. Allah aşkına nasıl anlaşıyorsunuz?
Tesekkurler
Altı üstü ilişki evlilik değil ya neden sorun olsun
Teşekkürler
sorun olmaz sadece her ilişkide olduğu gibi bu ilişkide de dikkat etmek lazım
evet çok yaş farkı var
Tesekkurler
Yoksa ben miyim o 36 yasindaki
Tesekkurler
Sadece cinsellik olur o ilşkinin adı
Tesekkurler
Sorun olsun bi zahmet
Tesekkurler
Sorun olmaz
Teşekkürler
Erkek sevmez bence
Teşekkür ederim
Olmaz
Tesekkurler
Bence olmaz olmamalı
Tesekkurler
5 sene sonra sorun
Tesekkurler
Seks vs sen istekli olaxaksin adam pek olmayacak 15 cok fazla
tabikidee sorun olur
sorun olmaz
Tesekkurler
15 yaş çok fazla
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?