Kız arkadaşım telefonda rahatça hayal kurup konuşuyor ama yüz yüze iken utanıyor ne yapmalıyım?

Öncelikle ikimiz de 19 yaşındayız 3 aydır birlikteyiz üniversiteliyiz ve ikimizin de ilk ilişkisi. Telefonda konuşurken çok güzel hayaller kuruyoruz konuşuyoruz ama yüz yüze gelince konunşamıyor içim tuhaf oluyor diyor. İlk kız arkadaşım ne yapmam gerekiyor veya nasıl oluyor bilmiyorum sadece onu rahatlatmak ve mutlu etmek istiyorum. Birilerinin tavsiye, görüş, yorumlarını, duymak istiyorum sadece.

Kız arkadaşım telefonda rahatça hayal kurup konuşuyor ama yüz yüze iken utanıyor ne yapmalıyım?
Cevapla