Beni yaşlı bulduğunu söyleyen eski sevgilim barışmak istiyor. Napim sizce?

Ikimiz de 40 yaşındayız ve o bana bir tartışmada "40 yaşındasın ve kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyorsun. 40 yaşındasın ve peşinden koşulmasını istiyorsun!" demişti. Şok oldum. Neye uğradığımı şaşırdım. Onu hemen terkettim heryerden engelledim ve günlerce ağladım.

Aradan 10 gün geçti ben onu unutmuştum şimdi bana başka yerlerden mesaj atıyor görüşmek istiyor.

Sizce ne yapmalıyım?

Beni yaşlı bulduğunu söyleyen eski sevgilim barışmak istiyor. Napim sizce?
Cevapla