Selam✌️
Unutulmayan anlar için neresi...


#Seninle her yer unutulmaz bana😍
Selam✌️
Unutulmayan anlar için neresi...


#Seninle her yer unutulmaz bana😍
Yani sevgiliyle yapılan tatil her açıdan güzel olur fakat ben sevgili olduğum kişiyle tatil yapmak istemem çünkü her şeyden önce aramızda bir resmi nikah dini nikah söz konusu olmadığı için bir yakınlaşma pişman olacağımız şeyler yaşayabiliriz.
Kızlar için söylemesi kolay, sevgilisi olan erkeğin onu çok güzel bir yere tatile götürmesini isterler. Sonra da bütün bu tatil masrafını erkeğin tek kelime etmeden karşılamasını beklerler. Ben neden bir kizi tatlie götüretim ki? Bir kizi güzel bir yere tatile götürmem icin beni çok sevdiğini ve bana çok değer verdiğini sürekli bana kanıtlaması gerekir. Yoksa kızların çoğu çekilecek çile değil. Beni çok sevmeyen bir kızı tatile götürmek için kılımı bile kıpırdatmam.
Seni gerçekten sevmeyen bir kız ile tatile niye gidesin ki 🤔
Bende onu diyorum işte. Hayatıma bir sürü kız girdi, çoğu da bana hak ettiğim sevgiyi ve değeri vermedi. İşte ben bu kızları kastederek yukarıdaki yorumumu yaptım. Hem bana istediğim değeri vermeyip çeşitli sorunlar çıkartıyorlar, hem bu davranışlarından ötürü beni kendilerinden soğutuyorlar. Şimdi bu kezban kızları alıp da ödül gibi çok iyi yerlere tatile götüremem 😄 İlk once karşımdaki kız beni çok sevdiğini ve bana çok değer verdigini kanıtlayacak ondan sonra ben ona hak ettiği tatili vericem
Çok haklısın
Hindistan'a gideriz. Oranın sokak lezzetlerini deneriz baya unutulmaz olur jsjs
https://www.youtube.com/embed/CQ7RpAnsUBYAman aman öffff 😅
Cevap
23Cevap
Sevgilim ile birlikte Afrika'ya tatile gidersek asla unutamam..
Hiç fark etmez bana. her yere giderim.
Yeterki yanında sevdiğin olsun ha ☺️
Sevgilim @oɿƚꙅɘɒm yanımda olduktan sonra nereye gittiğimizin bir önemi yok.. Onunla her yer bir başka güzel..
Aynen öyle katılıyorum önemli olan mekân, yer değil sevdiğinin yanında olması
Kesinlikle öyle..
Sevgilim yok ama olsaydı Amerika'ya giderdim
Kız Rüveyda Amerika'ya ben de gitmek isterdim.
Bakalım henüz beni gerçekten sevecek benimle bulamadım
Bulursun merak etme 😍
Sevgilimle nereye gidersem gideyim benim için unutulmaz olur zaten
Çok doğru zaten önemli olan sevdiğinin yanında olması
Sevgilim/eşim yanımdaysa nereye gitsek cennet gibi gelir , önemli olan onunla birlikte oluşumuz..
Kesinlikle katılıyorum ☺️
☺️😍😘
😍😘
Şuradan Mardine gitsin yine unutulmaz olurdu cfhbg bana fark etmiyor.
Haklısın
Resimler size mi ait harika görünüyor ❤️
paris bence
Hayır bana ait değil ☺️ ben de vuruldum resimlere paylaşmak istedim.
Ay insallah sende gidersin
İnşallah canım ☺️
Yerim pek önemi yok aslında ama romantik açıdan daha güzel olsun diye yemyeşil bir tabiatı olan bir yer seçerdim herhalde.
Bir göl kenarında çadır kampı yaparsak benim için unutulmaz bbir deneyim olur
Önemli olan birlikte vakit geçirmemiz nereye gidersek mutlu oluruz
Sevgilim olan biri ile tatile gitmem, eşim dediğim insanla giderim
Unutamayacağım hiç bir şey yok valla. Unuturum ben.
Tatile gitmem. Doğru değil. Evlenınce gideriz.
Açık konuşmak gerekirse bir bankta otursak bile unutulmaz olur. Onlayken geçirdiğim her vakit değerlidir.
markete gitsek bile unutulmaz olur o yüzden hiç fark etmez
Onunla gittiğim her yer sevgisiyle şefkatiyle gönlümü doldurduğu her yer unutulmaz olurdu
Norveç harika bir yer bence
Türkiye turu tabi ki💫
Müthiş
Bence de😌
☺️☺️☺️
İtalya aşkım benim.
Güzel bir tercih
Ben gerçeği için takip etmiştim ama o beni engeledi
Ne gerçeği?
Üyelerin cevabını öğrenmek için olta atıyorum ben. Bu sayede moderasyon yapıp karlı çıkıyorum. Sen de o oltaya düşenlerden oldun. Mesaj kutunda sistemden gelen mesajlarla iyi eğlenceler 😹.
Deli oldum şimdi şu an fena öfkeliyim
Her kuşun eti yenmez. "Ne eğlencesi?" diye sorduğum yorumdan sanal seks yapmak istiyor gibi çıkarım çıkarırsan sen zararlı çıkarsın. Aptal rolü yapmayı severim 😹.
Gün boyunca aen mutlu olucan ben mutsuz eline ne geçti
Tanımadığın kadına sanal seks teklifinde bulunmak tacizdir. Önce başkalarını nasıl rahatsız ettiğini düşün mutsuz olmadan önce.
Yemin ediyorum ki bilerek yazmiştim bende seni troledim naber seni tanimasam böyle yazmam motorötör abla beni unutmuş olabilirsin ama ben seni unutmadim- dur hatirlatim motorötör abla
Aman ne tatili evde serin serin yat aşşaaa
Doğru 😅
Köy bile olur😀 yeterki o olsun yanımda
Tabi öyle ☺️
Sevgilim olsaydı ); Cevabım kesinlikle İtalya olurdu.
Hmm 🥰 eşimle denize girip beraber yüzmek isterdim 🙈🥰🥰🥰🥰🥰
Sevgilimle teetele gitmem
roma olabilir sanırım
Amerika
Miami
Harika aşko
norveç
Süper
Ekonomi iyi olsaydı süper olurdu hem oralara vize bile alınmaz ulkenin hali belli
Fikir olarak süper dedim gerçek olur olmaz o ayrı
Ok
Paris aşıklar şehri
Kesinlikle öyle
Tayland
İyi fikir
Yaniii
Aşk doludizgin 😂
Neresi peki?
Kulakkaya yaylası.
O da olur 😄
Neden olmasın ki, kuş sesleri, doğa, geceler serin 😀
Olur dedim zaten 🤔
Bilgi verdim sadece. Aklında bulunsun.
Tamamdır ☺️ teşekkürler zaten yayla severim serin serin
Sevgilin var mı senin 😅
Özel hayatım ile ilgili sorulara cevap vermiyorum 😅
İlla sağdan soldan duyalım diyorsun 😅
O da mümkün değil çünkü sağdan soldan duyacak kadar kimse ile samimiyetim yok ki sağa sola yaysın
Benden sır çıkmaz zaten 😅
Pışşık 😅
Seni takip edeyim ben. Etkileşim aldım senden 😅
Orta Asya ülkeleri
Güzel
Rica ederim
Ormanda baş başa dağ evine 😊
Paris çeşme
Sevgilimle tatile gitmem
Tatile gitmem.
küba güzel olurdu
africa
Kapadokya
Paris aşıklar şehri
Bali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?