Sevgilisi olan birinden vaz geçmek korkaklık mıdır delikanlılık mıdır?

aşık olduğum kızın sevgilisi olduğunu öğrendim. birkaç kere kıza ona olan hislerimi anlatmıştım. sevgilisi olduğunu öğrenince ısrar etmeyi kendime yakıştıramadım geri çekildim. o rahatsız olmasın diye göz göze gelmekten dahi kaçınıyorum. sizce bir kadın bu durumu pısırıklık olarak mı algılar yoksa doğrusu bu muydu der?

Sevgilisi olan birinden vaz geçmek korkaklık mıdır delikanlılık mıdır?
Cevapla