Sebebi ne olabilir
Yorumlar da belirtirseniz sevinirim, tartisalim
Kız çok güzel ama kapali
Çok uçlarda yaşamayan, standart bir hayat tarzı olan ve mutlu olmak isteyen erkekler kesinlikle öyle şeylere bakmaz. Ben bu kişi ile anlaşabilirmiyim?
hayata bakış açımız aynı mı?
zevklerimiz aynı mı diye düşünür.
Ama çok kapalıysan ve tarikatlara falan ilgin varsa o zaman istenmezler.
kapalı veya açık olmak seni iyi de kötü de insan yapmaz. Biz erkekler kalbinin temizliğine, iyi niyetli olup olmama ve aile ilişkilerinde nasıl davrandığına daha çok dikkat ederiz. Tabii, biraz da güzel olman lazım. 😊😊 her ne kadar hiç öyle şey olur mu desekte biz görsel siz duysal varlıklarsınız 😊😊😊
İşte aradığım yorum.
Ve bu yazdigin düşünceyi savunaraktan sorumu sordum zaten
Biz erkekler bunları ararız, ayrıca biz erkek çocuk gibiyiz. Bizi biraz pohpohlansanız hayat hem bizim hemde sizin için daha kolay olur ve bizi çaktırmadan iyi yönetirsiniz 😊😊
Kapalı olman bir eksi veya artı değil. Eğer kalbin güzelse, o kalbi aşkla değil sevgiyle dolduracak erkek mutlaka vardır 😊😊biraz gözünü açman gerekebilir ama 🤪🤪🤪
Gerçek kapalı yani öyle kapalı olup da dudağına ruj süren dar pantolon giyen dar gömlek giyen göğüste kalitesi veren kapalılardan olacaksa hiç olmasın ama Allah'ın rızası için hakkını vererek yapıyorsa olurum.
Teşekkür ederim
çok güzel
Efendim
Ya, güzellik insanın içinden gelen bir şey, dış görünüşle sınırlı değil 😍 Kapalı olması onun karakterini, değerlerini ya da güzelliğini değiştirmez. Aslında kişilik uyumu, ortak ilgi alanları ve saygı, bence en önemli şeyler ❤️ Mesela sevgilimle inanılmaz bir uyum yakaladık, dış görünüş veya giyim tarzı gibi şeylere takılmıyoruz, aşırı mutluyuz şu an! 🌟 Eğer o kızla gerçekten güzel bir enerji tutturuyorsanız, bence gözlerinizi kapayın ve kalbinizin sesini dinleyin 🌿
Cevap
65Cevap
Kendini kapalı diye ayirirsan zaten herkes seni ayırır önce kendini ayirmaman gerekli
Yo siz ayiriyorsunuz
Bu hayatta zaten birileri birini ayırır kimi kahvecidir kimi çaycı kimi ataturkcudur kimi değil sen hiç gördün mü ayrılmayan bişe bunu geç bırak 80 kişi ayirsin 5 kişi ayirmiyisa o beş kişi senin kismetindir ben öyle bakıyorum saygı duyarim yinede
Doğru diyorsun, peki soruma senin kişisel cevabın nedir?
Ben kapalı kizlada kahve içtim aciklada muhabetime bu kapalı açık diye değil tarzı konuşmasına göre bakarım
Olması gereken
Yani boş ver akışına bırak hayat takarak geçmiyor emin ol
Olurum tabi neden olmayim. Dini, mezhebi ve inanci beni ilgilendirmez.
Boyle bir beyfendiden böyle bir yorum mutlu etti
Bekarken gayet de sevgililerim olmustu, neden olmazlar diye dusundun ki?
Kapalı olduğum icjn istemeyen çok oldu o yüzden
Ben de kapaliyim hic karsilasmadim inan ki
Önemli olan ahlakıdır benim için. bana karşı saygısı ve davranışları çok önemli. kapalı olmuş ya da olmamış ona takılmıyorum.
Kapalı olmanın amacı dini kuralları yaşamak değil midir neden sevgili olma yoluna gidiyor bu kapalı kız?
En mantıklı yorum
evet önemli olan kafa yapımızın uyması kapalı açık ne fark ederim.
mesela denize gitmek ister sevgilisiyle ama kapalı olduğu için bu bir sorun ola bilir
Bunlar kültür meselesi akıl meselesi bide niyet meselesi ben şahsen kapalı istiyorum
Vardı öyle bir sevgilim yaklaşık 2 sene saygı duydum elini tutmak dışında dokunmadım ama ayrılacağımız gece bırakamıyayım diye gece tepemde gordum
Sonra ne oldu
Shhdhdhs koydum hadi anlat anlatt
Ateistim o yüzden olmaz, doku uyuşmazlığı var.
Doku uyuşmazlığı derken
Mecazi olarak kullandım. Fikir ve kafa yapısı uyuşmazlığı yani birbirini iten kutuplar.
ben olmam... Ne göreselde nede sohbette tat vermiyorlar
Sohbette tat verse ve bir kişiyi yakından tanısan sana hitap etse bu düşüncen değişir mi samimi soruyorum
Yani yine zor neyi ne kadar değişebilir ki. oyüzden aynı görüş ve zihniyete sahip kişilerle birlikte olmalılar bence. Bir demiri bir yere kadar bükebilirsin.. Karşı taraf kendi olmak isteyecektir. Beni sıkan herşeyde dini konunun normal sohbete dahil olması. maalesef ki onun yaşam tarzı ve alışkanlıkları böyle olduğu için bunu hep yaşarız.. Mesela benim mantığım bu sıcakta ben tsortle pişerken yanımdakinin uzun kollular içinde durması görsel olarak bile kafamda GARİP dedirtiyor.
Yani bunları onları kötülemek için söylemiyorum, benim ona karşı düşüncem bu.. Oyüzden bana canım dese bile , uyuşmayan sohbet çok olacak. İleriyide düşünmeli aileler karışacak işe olay belki dahada baskıcı bir hal alacak.. Kısacası benim hayat görüşüme göre değil. Annelerimizin yaptığı gibi olsalar onlar için hayat daha kolay olur.. Annemdede baş örtüsü var ama normal şekilde
E benim de normal şekilde zaten kapalı diyince aklına çarşaf ferace gelmesin ben öyle sormadım tabu ki
sizin de gördüğünüz gibi, algımızı okadar etkilemiş ki kapalı deyince direk öyle düşünür oluyoruz.. Çünkü kapalılığı okadar bozdular ki önceden iki şekilde tarif ettiğimizi şimdi edemiyoruz. Kafasnda eşarp altta dar tayt yapanda var.. bir tshort baş örtü şeklindeyse tabiki olabilir..
olurdum tabi genç erkekler galiba yatacak kız aradıgı için ciddi değil takılmalık düşündüğü için açık kız arıyorlar
olur neden olması kapalı olup deli dolu zeki komik hatunlarda var:)
Olurum ama o olmaz benle
Neden peki?
Yakışıklı değilim 😪
Senin sevgilin yok muydu zaten diğer soruda gördüm seni ben
Sevgilim yok hayır o soruyu formalite sordum
İşiniz gücünüz yalan dolan
Önemli olan sevmek, sevilmek, anlaşabilmek. Gerisi teferruat
Artık bırakın bu açık kapalı muhabbetlerini
Kapalı diye insan değil mi neden evlenilmesin
Dış görünüşü önemli değil.
evlenirim bile
Cilvesi ve donanımı önemli...
Olabilir bazılarının içinden ne cevherler çıkıyor
Tabiki olurum giyime takilmiyorum ben
kapalı kızla sevgili olmak daha iyi
Neden?
daha bi naif yani kendinden emin oturaklı ve daha gerçekçi oluyorlar
Bir insanın kapalı olması engel değil aşk varsa her türlü yaşanır o aşk
Ee kapalı daha iyi
Nedenn
Kötü mü sanki
Kız degilmi niye olmayım
Yani bence de mantıklı olan bu kapalı açık ayrımı yapiyorlar
Aslında çok şey yazmak istiyorum da
Yaz
Burdan olmaz ki sohbet heyecanı olmuyor
Olmam
Evet senin yaş aralığı uzak genel de peki neden?
Ama bu iyi bir şeymiş :D bak buna saygı duyarım işte bu kendini bilmez mevzusu
Bilme mevzusu*
Ay evet iyi bir şey demistim gayette klavye çevirmiş ya bende neden sustu ki diyorum kusura bakma sjchskqlwpdkd
kaprisli oluyorlar zor yani
Aşk olsun ben değilim
öylesindirrr istisnası denk gelmedi
Pislik misin
niye olunmasın ki kapalı deyince dışlanıyor mu
Evet
Kapalılar daha heyecanlı oluyor
Olurum tabii ki. Hatta çok isterim.
Kapalı kızlarla daha çok sevgili oldum
Beyaz tenli ise olurım öyle misin
Neden olmasın ki neden bu ayrimcilik
Kapalı ve ya açık ne farkeder ki sevince etmez
Ya ilgi çekme niye olunmasin
Yok yahu neden ilgi çekeyim cidden çoğu istemiyor kapalı
Bu kadar yorum gelmiş kim istemiyor
Çoğunun samimi olduğuna inaniyor musun? Bana dürüst ol hadi. Gerçekten sevdikleri için mi yoksa kız olsun yeter düşüncesinde oldukları için mi.
Benim hiç sevgilim falan olmadı bakirimdw elime kız elide değmedi bilmemki sen nasıl bişey istiyorsun
Ya ne alaka konuyla senin bakirliginjn jdhxhhs
Samimi dedin ya hepsi kız olsun kafasında dedin ondan dedim 😂
Tabikide
Kapalı kızlar çok mükemmel çok çekici ve şahane
Olurum neden olmayım ilk sevgilim kapalıydı
Sen misin o
Evet
Olurum ben yani güzellik göreceli kalbi güzel olsun
olduğum çok oldu
Sonuç
Olurum
Neden
Niye olmiyim
Kapalı diye
Severim
Kapalı kızlar bence daha çekici daha seksi
Uydurmayalim simdi
Ciddiyim onların fizikleri bile bi başka duruyo ve gizemliler en çekici yanı bu tabi bide hepsi bembeyaz güneş görmedikleri için 😂
Senin bizi bu kadar iyi bilmen ürkütücü ksjfh
Aslında değil benim kapalı kızlar daha çok ilgimi çektiği için sürekli onlara meyilliyim açıklarda her şey meydanda önemli olan kapalılardaki gizemi çözmek😂
Olurum bul beni bull
Shhcpfpe
Olurlar tabiki
Sen peki?
Görmem tanımam lazım ona göre
neden olmasın
oldum yine olurum
Neden olmasın
Elbette
Hayır.,
neden olmasın :)
Neden olunmasın
selam ben zaten kapalı seviyorum dmye gel
Beğenirsem daha iyi bile olur
Evet olabilir
evet tabi ki olurum
Evet olurum
Olurum
Hayır.
Pp den belli
Talattıracajsa olur
Ne
Yalattıracak mı diyorum
Hemde nasıl😋
O zaman olur))))
Oral yapicaksa olurum
😄
Güldüğünü göre yapacaksın
Evet
Dudaklarin kalinmi
en harika
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?