Bi konuda arkadaslarimla zıt düşüyoruz buraya da bi sorayim, Sizce?

Ben 18 yaşında birinin maksimum 21_22 yaşında biriyle olabileceğini düşünüyorum hataa bu bile çok ekstra 21 bile bence bi noktada fazla ama bazi arkadaslarimin 25-26 yaşinda insanlarla iliskileri var bu bana asla mantıklı ve doğru gelmiyor sizce?
Onlar hakli
Ben haklıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bi konuda arkadaslarimla zıt düşüyoruz buraya da bi sorayim, Sizce?
Cevapla