Veda öpücüğüne ne tepki verirsiniz? bir anlaşmazlıktan sonra gel bir kez öpeyim, sonra nereye gidiyorsan git dese kadın ne dersin?

kadın içinde bitiremediği ama dışında bitirdiği ilişkide son kez "evet bu yakınlık yaşandı ama şimdi bitiyor" noktasını koymak ve akıl ruh sağlığını korumak kalbine bir damla su vermek için sarılsa ve sonra da şimdi özgürüz dese napar erkek? ben bunu gerçekten bitsin ama noktasız cümle olmasın diye istiyorum. o ise barış anlar diye korkuyorum

Veda öpücüğüne ne tepki verirsiniz? bir anlaşmazlıktan sonra gel bir kez öpeyim, sonra nereye gidiyorsan git dese kadın ne dersin?
Cevapla