B. k gibi hayatım vardı. yillarca ezildim hor goruldum babam yuzunden. ezik bir erkek oldum diyebilirim bir cok konuda. kendimden cok tipsiz kizlarla ciktim. baskici bir ailede yetistim 25 yasina kadar. tipim gercekten iyi 190 boyunda yakisikli bir adam olmama ragmen gencligimi babam yuzunden yasayamadim. isin garip ve tuhaf yani iki gun once astsubaylik kazandim. hemde hic ummadigim kadar guzel ve rahat bir bolumu kazandim. maasi 50-55k arasi egitimde. normal meslek hayati 9-5 calisma. daglarda falan işim yok catismayacagim bir bolumu kazandim anlayacaginiz. sizce bu saatten sonra sizce hayatim duzelirmi?
ailemden tamamen kopmayi dusunuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tebrik ederim 😇. Umut hep var... belki bir gün düzelir diye yaşıyoruz işte
babam agliyor kac gundur. bana yasattiklari vicdan yapiyor sanirim kendide yeni yeni farkina variyor ama is isten gecmis oluyor tuhaf bir durum
En azından ağlayabiliyor. Benimde baskıcı bir ailem var ve psikoloğa gidiyorum. Bir kez olsun yaptıkları yüzünden ağlamadı :) şimdi psikoloğa gitme imkanın yok mu seninde
sana sadece sunu diyeyim bundan sonraki hayatim zaten terapi gibi olacak o yuzden gerek yok. babam milyonlar kazanan bir adamdi. bizi cocuklugumuzda zorla medreseye gonderdi. bu yuzden ateist oldum. gencligimde bir yere gitsem cabuk buraya gel ne hayirsiz evlatsin aklin fikrin eglencede gel calis derdi. yere ufacik degerli birsey atsam baskalarina olan sinirini onu bahane edip. veni doverdi. ben hep sustum. bu meslegi ilk kazanamadigimda bana hep muhtac kalacaksin, sen beni hic gecemeyeceksin demisti ama gun geliyor devran donuyor. Şu an aglamaktan ve susmaktan baska bir sey yapamiyor ne aci. yarinda gidiyorum zaten cok uzaklara
Üzüldüm adına.. umarım hakikati bulursun. Ve nolursa olsun o bir baba ve sende bir evlatsın. Elbette yanlışların olacak seninde onunda. Ne olacağını bilemiyoruz yarın.. güzel ayrıl en azından
guzel ayrilmak isterdim ama yillarca sustum zaten bugun dayanamadim ve asiri agir konusmaya basladim hicbirsey diyemedi
İnancın yok biliyorum ama ilahi adalet diye bir şey var. Bugün çıkmaz yarın çıkar. Sen üzülme. Nası teselli ederim bilmiyorum çünkü bende öyle büyüdüm
inancim bu olaydan sonra garip bir sekilde artmaya basladi. tam ateistim diyemem ama agnostik diyebilirim. arada dua bile ediyorum. bunu kazanmak icin asiri icten dua ettim ve olmayacak bir yeri kazandim. Şu an benimde kalbim Allaha karsi vicdan azabi cekiyor diyebilirim
Bence biraz düşünmeye ihtiyacın var gibi. Ben Müslümanım ama ailemin baskısı beni de uzaklaştırdı bu gibi durumlardan içimden gelmesini bekliyorum umarım gitmeden ben gelir..
sen adanalimisin?
Hayır neden ki
01 yazinca merak ettim sadece. guzel dileklerin ve ilgin icin gercekten cok tesekkur ederim 🙏
Ha yok öylesine. Rica ederim ne demek 😊. Dilersen takipleşebiliriz dertleşmek istediğinde konuşurum
nerelisin ona gore atacagim istegi
Ne alaka ki
konustugum insanlarla sanaldan arkadasligi sevmiyorum en azindan karsilikli bir araya gelecek kadar yakin olunacak bir ilde olmali fikrindeyim. sevdigim ve baglandigim zaman tam baglanan birisiyimde ondan
Anladım. Erzurum ama şu an tatilde kocaelindeyim
karsilasma ihtimalimiz olmadigi icin istek atmiyorum. Şu an adanadayim yalovaya gidecegim gorev icin. eger İstanbul'da vs olsaydin atar konusur dertlesirdik. yinede seni tanimak guzel ve iyi geldi kendine cok dikkat et her kim isen 🙏
Peki 🙃 üzüldüm açıkçası ama.. sende dikkat et ☺️
varolasin hep mutlu olursun umarim 🙏🙂
Umarım olurum 🥹🥹
Sende hep mutlu ol 😊
ben bundan sonra cok ama cok rahatim tek sıkıntım erkek kardesimi bu cehennemde yalniz basina biraktim ve butun yuk onun ustune binecek is anlaminda. gururlu cocuk olmasa yanima alirdim kendisini. cok duygulaniyorum cok anlatamam sana
sen olursun bu arada inaniyorum sana kalbin temiz cunku belli
O zaman onu yolla bi terapiste veya psikoloğa vs. En azından bir yerden destek vs alsın. Kötü yola vs sapmasın konuş her zaman sende destek ol. Teşekkür ederim 🥺🥺 mutlu etti bunu duymak
Bazıları 30 yaşına kadar sevgili yapamıyor. Bakir kalıp ağlıyor buna da şükür. Beterin beteri var demişler haline şükret her daim
sevgili yapmaktan yana sıkıntı degilde bundan sonra nasil bir hayat yasarim merak ediyorum
Hayırlısı olsun. İnşallah her şey istediğin gibi olur
tesekkur ederim diger uyeye yazdiklarimi okursan neler cektigimi anlayabilirsin
Yaş kaç senin
25