Sıfırdan zirveye çıktım ama hayatım bundan sonra nasıl olur yardimci olacak var mı ?

B. k gibi hayatım vardı. yillarca ezildim hor goruldum babam yuzunden. ezik bir erkek oldum diyebilirim bir cok konuda. kendimden cok tipsiz kizlarla ciktim. baskici bir ailede yetistim 25 yasina kadar. tipim gercekten iyi 190 boyunda yakisikli bir adam olmama ragmen gencligimi babam yuzunden yasayamadim. isin garip ve tuhaf yani iki gun once astsubaylik kazandim. hemde hic ummadigim kadar guzel ve rahat bir bolumu kazandim. maasi 50-55k arasi egitimde. normal meslek hayati 9-5 calisma. daglarda falan işim yok catismayacagim bir bolumu kazandim anlayacaginiz. sizce bu saatten sonra sizce hayatim duzelirmi?

ailemden tamamen kopmayi dusunuyorum

Sıfırdan zirveye çıktım ama hayatım bundan sonra nasıl olur yardimci olacak var mı ?
Cevapla