Herkes birbirine neden kaşık tabak muamelesi gösteriyor?

Biriyle bir şey yaşayıp ilişki bitiminde başka insanlarla sıradan devam etme olayını anlamıyorum bir türlü. Sanki insanların bedeni tabak gibi kaşık gibi birileri tarafından ondan ona tekrar tekrar kullanılıyor. Bana kalsa tabağı kaşığı bile aynı ev içinde kimseye kullandırtmam. Ama o kadar lükse doğmadık lens gibi kullan at kullan at 😂😂 ıhı ıhımmm konuya dönersek ilişkiler neden bu kadar ruhsuzlaştı?
Herkes birbirine neden kaşık tabak muamelesi gösteriyor?
Cevapla