Harikasınız soruyu uçurdunuz🚀✨
Biten aşk tekrar alevlenebilir mi? Aynı kişiye tekrar aşık olunur mu?
Harikasınız soruyu uçurdunuz🚀✨

Aynı kişiye tekrar aşık oldunuz mu biten aşkınız tekrar alevlendimi hiç 🌹
Hayır. Nasıl aynı suda iki defa yıkanılamıyor ve tarih % 100 olarak tüm kahramanlarıyla ve kötü adamlarıyla tekrarlanmıyorsa aşk dediğimiz şeyde o kişi için tek kullanımlık. Birine karşı olan hislerini yitirdiğinde o kişiye karşı yine güçlü duygular besleyebilme ihtimalin olabilir ama bu aşk olmayacaktır.
Öyleyse iyi o zaman😅
Ayrıldıktan sonra hemen birini unutamayız ve hemen gitti diye de ondan vazgeçmiş sayamayız kendimizi. Sadakat dediğimiz şey o gittikten sonra bile bir süre varolmalı. Dönüşü olmayan noktaya gelmeden önce, tekrar o ateşi yakma fırsatı olabilir.
Ancak yıllar geçmiş, unutmak için bin türlü cefa cekilmiş, araya başkaları girmiş, daha sonra tekrarlanmaz o iş. Tekrar edene de bozuk plak derim.
Birde üçüncü bir şahıs yüzünden bitmişse dönüşü olmaz o işin. O ayrılık işte o zaman ebedi bir ayrılığa dönüşmüştür zaten.
Güzel açıklamışsın katılıyorum
Teşekkürler
Ben tesekkür ederim😊
O zaman rica ederim:)
O zaman ben rica ederim:)
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim😊
Biten aşk diye bir terim olamaz. Bir aşk bitmişse bitmiştir.
Bir ölüyü diriltebilir misiniz? Hayır. Aşkı da öyle.
Peki aşina olduğumuz o bir iki örnek de neyin nesi oluyor o zaman?
Çiftlerin aşkının nabzı hâlâ atıyorsa, mutlaka bir umut vardır. Fazla ayrıntıya girmemek gerek.
Bir insana ikinci bir şans verilmez.
Umudun kaldığı hiçbir sey bitmiyo önce umudu bitirmeli
Evet umutlar nasıl tükenir sen biliyo musn jdhdj
Yok ya kendi umutlarımdan söz ediyorum genel sordum aşk icin degil
Alemsin yaa 😂😂
Ahqha tamam zaten haketmeyene deger vermem öyle bir izlenim mi veriyorum anlamadım cok icten yalvardın😅
😄😄
Neden bittiği sebebin ne olduğuna bağlı.. Bir de ayrılırken kırmadan dökmeden ayrılmış olunursa tekrarı olabilir ama zaten o kişiye karşı aşk bitmemiştir.. Sadece ateşi körüklemişlerdir.. Gerçekten aşık olan insan bitti diyince bitiremez..
Haklısın kırgınlık hayalkırıklığıyla zor
Kesinlikle bazı şeylerin geri dönüşü zordur..
Haklısın gecse bile akılda kalıyor
Kesinlikle..
Aşkın ateşi bir kez yanmışsa, neden tekrar parlamasın ki? 🔥🥰
İnan ki, aynı kişiye tekrar aşık olunabilir ve biten aşk yeniden alevlenebilir. Tabii ki bu iki kişinin de sevgiye ve değişime açık olmasına bağlı. Eskiden yaşanan güzel anılar, beraber gülüp eğlendiğiniz zamanlar, bir araya geldiğinizde tekrar hissettiğiniz o küçük kıpırtılar... Hepsi sizi yeniden birbirinize çekebilir. Ben de şu an süper mutlu bir ilişkideyim, belki de o ilk kıvılcımı yeniden yakaladık! 🌟 Onunla her anımız bir mucize gibi ve tekrar aşık olmanın sihrine inanıyorum.
Kısaca, eğer gerçekten birbirinizi seviyorsanız ve eski hataları telafi edebiliyorsanız, aşk yeniden kapınızı çalabilir! 🌺❤️
Cevap
28Cevap
Olmaz diyorsun oluyor içinde bir ufak kırıntı kaldı ise. ama eskisi gibi olur musun o muamma
Aşk tekrarlanabilen bir duygudur..
Aynı kişiye olunur mu peki
Aşkın kişiye göre ayrım yapacağını zannetmiyorum, aynı kişiye de olunabilir..
Wow oldun mu peki
Tekrarlanmaması için kendimi aynı kişiye maruz bırakmıyorum..
Neden imkansız aşk mı? bence biriyle böyle bir çekim yakalamak zor bulduysan kaçırma
Spesifik bir insandan bahsetmiyorum, genel olarak düşünce yapım ve duruşum bu şekilde..
Anladım en iyisi mesafe koymak
Bilmiyorum emin konuşmak istemiyorum o yüzden. Ayrılık sebebi etkili olabilir. Aldatma vs varsa olmam ama masum bir sebeple ayrılmışsam, belki başka zaman o anki duygularımla aşık olabilirim. Mümkün bence
Kesinlikle masumiyet bozulmadığı sürece aşk sevgi bitmez
Buzluktan aldığın eti dışarı koy ve unut
Eskisi gibi taze kalacak mı?
Söyleyeceklerim bu kadar 🤷🏻♀️
😄😄
Ahaha donacak kadar soğuduysak dönüsü olmaz tabi ki😂
Sadece donma mevzusu değil bu Şunu demek istedim orada Buzluğa konulan yiyecek dışarı çıkarıldığında çözdürülüncr pişirilip kullanılabilir ama çıkan et unutulursa nolur bozulur ilişkide de ayrılıp barışmalardan sonra kaldı ki araya mesafe girse bile onu harlandıramazsın harlansa bile o aynı tadı vermez 😂
Tabi ki taze etin tadı daha güzel ama sevdiğin kisi et degil sonucta alternatifi yok ciddi anlamda sevgi emek varsa ve iliskide güven saygı devam ediyorsa olabilir bence en azından iliskiye ikinci şans verilmeli
Ete şans verelim o zaman😄
Ahaha O zaman yemeyip yanına yatarız😂
Biten bir ilişkiye yeniden neden başlansın ki. Zaten olacak olsa olurdu, bitmezdi. Defalarca kaza yaptığı yoldan tekrar tekrar geçmenin anlamı yok bence
Ama önlem alıp tekrar o yolu kullanabilirsin demi sevdiğin bir yolsa bir de ayni yerde surekli kaza yapmak net gerizekllık göstergesi😅
Evet kullanabilirsin de ben soruyu kendime göre cevapladım. Yani ben misal bir ilişki bittiyse yeniden başlasın istemem. Yeni birini, daha iyisini isterim. Bu hatayı çevremde yapan kimsenin evlendiğini görmedim. Bir şekilde yeniden ayrıldılar
Katılıyorum vazgecmeyi düsunebilecegin biryse sorunlu iliski tabiki bitirilmeli fakat kazasız bir durumsa bence denemeli
Mesela kazadan kastın nedir tam olarak
Karşındakinden soğutacak çirkin hal ve davranıs saygısizlık güvensizlik ihanet gibi
Peki bitmesini gerektirecek bir problem yoksa o ilişkiyi çok basit bir sebepten bitiren kişi yarın birgün yeniden bitirmez mi? Veya daha büyük sorunlar olduğu zaman ne olacak
Sevgi güven duygular güclenirse bitirmeye bilir
Emek ve çabayla bağ güçlenir bence sorum zaten iliskiden çok aşk uzerine sevgi isin icindeyse durum degisir tabi
Ben aşk denilen kavrama inanmıyorum. Hayatımda da yeri yok. Benim anlayışım biraz daha farklı. Bir insanı tanırsın, arkadaş olursun. Birlikte vakit geçirdikten sonra, birbirimize zaman ayırdıktan sonra eğer uyumluysak ciddi bir adım atarız. Tabi ben ciddi diyorum ama günümüz ilişkilerinin ciddiye alınacak bir yanı maalesef yok. Oyuncak etti insanlar
Aynen zaten ciddi düsünduğune takılırsin yoksa amaan salla yani
Z kuşağı olmadığın nasıl belli. Seviyorum mantıklı insanları ya :))
Tesekkur ederim bakma mantıklı konustuğm aslinda duygusalımdir kendime bkgjd
Tabii ki de olur Yani büyük bir şey yaşamadıysa Eğer zoraki istemeyerek yani içinde sevgisi gibi bitmeden ayrılmış ise mutlaka tekrardan birleşir ve aşık da olur zaten o Aşk hiç bitmemiş demektir
Tamamen bitmediyse olur yani
Kesinlikle birleşme olmasa bile Zaten başka kişilerle yapılan ilişkilerde sağlıklı olmaz çünkü aklında ve kalbinde bitiremediği için
Evet sonraki iliskiler yürumez ya tamamen bitirmek ya da devam etmek en mantıklısı
👍🏻😉
Zor ama imkansız değil zaten insan çok sevdiyse eğer gerçekten sevdiyse aşık olduysa unutmak kolay değil ki unutmak imkansız gibi bir şey keşke devam edebilsek devam etmesi için edebilmek için neler vermezdim onunla konuşabilmek tekrar onun gülümsemesini görmek onunla saatlerce konuşmak özlüyorum özledim Onu ahhh bee ahh
Aşkın bir büyüsü vardır o büyü bozulduğu zaman tekrarı olsada eskisi gibi tat tuz olmaz , en ufak bir tartışmada bile sarsıntılar oluşur ...
Evet büyüsü var ama eninde sonunda o büyü bozulmaz mı zaten
Ayrılık ve güvensizlik oluşmadığı sürece her gün kavgada etsen yine bozulmaz o büyüsü , sevginden hiç bir şey eksilmez
Anladım tesekkur ederim😊🌺
🙋🥰❤️🌺
🙏😍🌹🌺
Duygular bitince tekrar eski yoğunluğuna dönmesi çok zor olur. İstisnalar dışında bunun çok mümkün olduğunu düşünmüyorum.
Bence de eski yoğunluk zor çunkü tanısmanın kesfetmenin heyecanı var
Verilecek çabaya ve inanca bağlı..
İstek, heves iki taraf içinde devam ediyorsa her türlü bir araya tekrar gelinir..
Zor ama çaba gerekli bence de
Kesinlikle..
Eğer tamamen bittiyse tekrar canlanması gerçekten de çok çok zor.
Azcık kaldıysa 😄
Güven koptuysa o aşk biter sevdigim birisi vardı ya beni kızdırmak ya da kendini mutlu etmek için Başkalarıyla konuşurduk içimde ne varsa öldürdü ona karşı nefrete dönüştü
Güven sevgiden daha önemli
Ne aynı kişiye tekrar aşık oldum, ne de buna inanırım. Çünkü o kadar tutkulu ask ve heyecan dolu bir ilişki bitmişse, ondan alacağım ve ona vereceklerim de tükenmiştir. Geriye dönsem buna zaman harcamaya değmez.
Bağlılık varsa kesinlikle daha ateşli bile olabilir
Katılıyorum
Olabilir. Eski aşkını görüp yeniden aşık olan çok var.
Bence o aşk tam olarak bitmemis😄
Bir de önceki aşk sorunu var en iyisi tamamen uzak durmak djrj
Bos ver😅
Benimde en sevdiğim sey gıcik etmek😅
Ahaha tesekkurler yalnız bunu söylemeyecktin artik hep gıcik ederim🙂
Senin de🙂
Bu emojiye (🙂) gıcık olmuyo musun djfjj
Dogruyu söyle😄
Karıştırdım sen degildin daha da gıcık edecektim başarısız oldum tüh😅
😄
Olunmaz. Birini gerçekten bitirdiysem bitirmişimdir.
Macera arayamam kendime.
Bir yemeği sürekli yesek sıkılır bir süre yemeyiz, ama sonra tekrar aynı yemeği canımız ister. Buda öyle işte.
Benim icin biri bittiyse temelli bitmiştir tekrar aşık olamam sevemem.
bende olmaz olmuyor öyle şeyler.. soğudum mu tekrardan imkansız
olunur sonra tekrar biter kısır döngü gibi bu çıkmak lazım
Nasıl çıkılır senin dediğin toksik aşk oluyor
koşarak çıkarsın arkana bakmadan
arkandan kovalarsa😂
yüz verme çıkamazsın ağlatır seni
Beni mi yo böyke bir sorunum yok olursa kacarım zaten😄
kaçan kovalanır
O zaman kovalayayım 😃
tabii ki iki tarafta bi süre uzaklaşıp birbirini özlerse olabilir
Uzaklaşmak işe yarıyor mu
evet ama birbirinizden haber alamamanız lazım bi süre ki birbirinizi merak edin
Emin misin bir bakmışım ki unutmuşum 😂
Bnmde oldu eski sevgilimle tekrar barıştım onun tarafından alevlendi denedim ama yurumedi
Kadın bitirise olmuyo sanki ama erkekler tekrar aşık olur gibi
Karaktersizlik yapmıs saygısız insanla zor iyi yaptın
Kesinlikle haklısın
Cok zor bence tekrar ayni sekile ayni kisiyle ask yasanmaz gibi geliyor bana
Olunur şahit olduklarım var
İlk zamanki gibi mi
Samimiyetle beliren pişmanlık varsa olur
Güzel yorum her zamanki gibi🙏
Ben tesekkür ederim🙏😂
😂
Aynı kitabı tekrar okumam sonu aynı nede olsa
Aynı masal tekrar okunur mu
Asla
Ooo netsin yani kötü bitmediyse dönüşü yok mu
Asla kimseye ikinci şans verilmez. Ormanda iki defa aynı ağacı görmek kaybolduğun anlamına gelir.
En azından kaybolduğundan haberin olur djrjrj
Yarabbi bu nasıl pozitif tarafından bakmaktırr sksksksk
Demi çok pozitifim😅
Kesinlikle dkkdkdkd
😂😂
Ateşin durumuna bağlı..
Yani olabilir diyorsun
Olabilir bence ama zor
Ne olur😂
Ayy yaa olur olur illa bir şeyler olur hdhrh
Ahaha torun bile olur😂
boş ver ya başkasını bul
Tekrar aşık olunur mu başkasına
Aşık olmayı da boş ver ya aşık olmak için yaratılmadık
Yok zaten aşk meraklısi biri degilim karşılıkli sevgi odaklıyım da merak iste 😄
Ona gore aksiyon belirleyeyim
Zor beee bide ne gerek var bir sürü seçenek varken
🙄 aşk seçenek dinlemiyor milyonlarca seçenek arasında senin için en kötü seçeneğe aşık olabilirsin
ama işte aynı kitapta tekrar tekrar okunmuyor okunsada sonuç değişmiyor 😏
Niye aynı seyi yemekten bıkmıyorsun misal ekmek ama aynı kitaptan sıkılıyorsun😏
hayati bir eylemle aşk meşk işleri aynı kefeye konulamaz saçmalık olur yani yemezsen ölürsün diğerinin alternatifi var ayrıca yeri geldiğinde aynı şeyi yemektende bıkar insan ve değişiklik yapar 😉
Sen kitap örnegi verdin ona cevap olarak yazdım yoksa bence de cok alakasız bir de alternatif kısmına katılmıyorum severek yediğin bir seyle mecburen yediğin sey aynı tadı vermez birinde hayatta kalmaya çalışır günü kurtarırsın digeriyle hayatın tadını çıkarırsın
Tabi seçici bir zevkin varsa😂
Yoksa alternatif çok seç begen
nasıl buraya geldik biz 😂😂
acıktım resmen🤣🤣
Ahaha geldik bir sekilde seceneklerden devam mı peki 😄
her zaman yeni kart yeni şans 🎱
Ahaha bol kart bol şans o zaman😄
hepimize şekerim 😂😂
😄
🤣🤣
ne güncelleme mi 🤣🤣 nerde kalmıştık @düşşperisi
Hisler bir kere bittiyse bir daha alevlenmez
Her zaman mı kisiler şartlar değisirse peki
Dene ama ben böyle düşünüyorum
Ben de öyle düşünuyorum olur mu diye merak ettim😅
Kötü şeyler yaşandıysa mümkün değil.
Bence de
Yarım kalmışsa iki taraf için de evet.
Tamamlayıp mi bitirmeli😄
Evet öyle olması daha muhtemel😄
Mümkün olmaz eski enerjisi olmz
Heves enerji heyecanı tekrar yakalamak zor hatta en zor kısmı bu
İmkansız bnce
Bence degil sadece zor
Zor bence hevesin gider. :)
heves gider kesinlikle
Maalesef Olmaz öyle aşk işleri.
Belki onun neler kaçırdığını görmesini sağlarsınız olabilir ama o da 1 ihtimal olur olursa..
Peki duygular tekrar coşkulu yaşanır mj
Dediğim gibi eğer onun neler kaçırdığını görmesini sağlarsınız olabilir
Anladım tesekkurler😊
Rica ederim efendim
Evet ama asla aynı tadı vermez
Öyle mi diyosun oldun mu hic
Evet aynı kişi ile 4/5 defa bitirip başladık... Olmadı yürümedi... İkinci şans evet belki olabilir... İnsanız düzeltiriz hatamızı.. Ama 3/4/5 olmaz
Ama sende cok fazla şans vermissin bence hatalar tekrarlanmayacaksa ikinci sans verilir baktın aynı seyler o zaman bitirmek daha sağlıklı
Haklısıama 4 yılı heba etmek istemedim
Evet emek artıkça erkekler daha çok bağlanıyormuş bir uzman diyodu😄
Gelecek odaklı olmak gerek
O da bana şans verdi hakkını yemek olmaz. Ama olmadı... Çok tahammülsüz hale geldik ve çok kötü ayrıldık..
Ben artık aşık olarak üzmek ve üzülmek istemiyorum... Daha basit ve kafa yormayan bir şekilde olmalı...
Sen akıllı bir kıza benziyorsun...2 den fazla asla devam kararı alma
Almam zor zaten😃
Hayat bu ama dediğini yap o zaman üzülme
Yoo üzulmem zaten onemli olan pisman olmamak😅
Ehhh orada artık iş sana kalıyor sayın peri :)
😄 tesekkurler yorum icin🙏
rica ederim zevkti
benim soğuduğum birisine yeniden ısınmam namümkün
Tam soğumadıysan yani heyecan bittiyse ama sevgi varsa
soğuduysam sevgim biter
Imrendim sana netsin maşallah😄
net olmak lazım ya köpekler gibi severim ya da düşmanım gibi nefret ederim ortam yok 😃
Ahaha iyiymis en güzeli😄
Hayır. Çok uzun uzun açıklama yapmaya gerek yok.
Anladım seni bence de gerek yok😃
Biten hiç bir şey tekrar dönmez.
Dikiş tutmaz. Eskisi gibi olmaz
Çok mümkün olan bir şey değil bence.
Aşk bi keredir
sürer
ya da biter
bu kadar
aşkmı? o konuda biz bacagımızı kaybettik
Ne oldu anlatmak ister misin?
O kadar alevli ateşli olsaydı zaten bitmezdi
Sjdhdb
Yok ya ben sevmem
Ben de sevmem belirsizlik yorucu
Olunur. Alevlenir
Oldun mu
İmkansız değil
Ama zor
Biten bitmiştir.
Bitmişse gitmiştir😃
Gidene de bye bye denmiştir
Giden için yollar bitmiştir
Öyle bacım
😂😂
Olunmamalı, olmayın.
Neden
Daha arsız oluyorlar.
Öyle mi ne naptın sende yol verseydin
Yol verdim tabii ne yapacam öyle adamı?
Haklısin iyi yaptin
Duruma bağlı.
Sevgi varsa olur mu
Yani karşılıklı emek çabayla olur
Anladım tesekkurler
😊🙏🌺
Tekrarı zor
Zor sanki
Çok zor hemde
Neden zor sence
Yaşanmışlık huy vs herşeyi tecrübe ediyoruz geçen süre de bunlar zaten soğutuyor insanı tekrar aynı çekimleri yakalamak çok zor
Zorsa bile kisiler isterse olur ama bence
İsterse tabi olur ama bir süre sonra ilişki tekrar düşer
Anladım
Tesekkurler yorum icin🙏
Rica ederim.
Hakkınız da hayırlısı
Tesekkur ederim😊
Bence bitmediyse belki ama biterse zor
olmaz
Kesin mi
Kesin
😄
🤪🤪
Hiç olmadım olmam herhalde
Olunmaz
Olmadı şimdiye kadar
Benim için bir kere bittiyse bir daha başlamaz
eskisi gibi olmuyor
Evet emsali var
Cok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?