Dogum gununu kutlamadim, biraz pismanim sanki? Ama sizce hak ettimi?

Biri vardi beni guyaa cook seviyordu asikti..

okadar zaman sonra ona sans vermek istedim, bir ay konustuk konusmadik iyi gidiyordu aramiz. Guya evlenmek istiyordu

Ve bu ailesiyle (anne baba kardesler) ananesine felan gittiler tatile. Guya annesine beni anlatacakti anlatmadi..

o anlatmayinca bende istemedim ama beni zoorluyodu anlat diye yapmadim neyse.

Ananesi ya da babanesi buna bi kiz bulmus onlarin ordan gorucu olarak. slk birsey dememis gorusmus kizla. bi odada bu o kiz ve ikisin babalari. bu olay gectikten iki gun sonra anlatiyo bana ve hatta aksam yemege bile gitmisler.

sonra geldi gitti evlilik masraflarini soyledi durdu cok pahali nebilim ne dugun gerekmez, aileside yok buralarda.

neyse bir kac gun sonrada ben yogundum haftasonu yazmadim fazla, haber de ettim. en son o yazigi gun geri yazdim bakmadi ertesi gunde en sonda yazdim hayirdir yok birsey dedi. sonra bende kesip attim. oyle boyle derken bir hafta sonra geri geldi, sadece hayirla gel yazdim okadar. tekrardan bir hafta gecti yazdi, dedim bunlari sen bana yaptin benden ne bekliyon daha en son ben yazdim cevap vermedin ne diyim daha yazdigi sey sen yazsaydin ya yanlis anlasilma bende tamam dedim geri yazmadi. ve iki aydir konusmuyoruz biranda bitti.

Hak ettimii kutlamadim diye?

ve sevgili degildik bir birimizi tanima asamasindaydik

Dogum gununu kutlamadim, biraz pismanim sanki? Ama sizce hak ettimi?
Cevapla