Konuştuğum biri vardı 1 ay konuştuk ve ben bir şey hissetmeyen kadar kendisinin elini tutmadım ve canım demedim neden böyle oldu?

Konuştuğum biri vardı 1 ay konuştuk ve ben bir şey hissetmeyen kadar kendisinin elini tutmadım ve canım demedim son buluşmada ben bişey hissettim sonra ayrılmak istedi bu arada arama wpden aytilik mesajı sonrası hiçbirsey diyemeden engelledi beni telegram'da o kadar yazmama rağmen hakarete rağmen engellemedi ne utanmazsin yüzünde kizarmiyor dedim sonra engelledi ne oldu benim bilmediğim ne yaşandı bilmiyorum

Konuştuğum biri vardı 1 ay konuştuk ve ben bir şey hissetmeyen kadar kendisinin elini tutmadım ve canım demedim neden böyle oldu?
Cevapla