hayal kuruyor, isteklerini dile getiriyor tamam ama, bu gerçekten ergenlik döneminde, hayal gücüyle hoş gelecek bir şey. şu an bana yazılsa evet super olurdu yazar geçerim maalesef
Senin sevebileceğini düşünerek yazıyor da olabilir. Bazen karşı tarafı etkilemek için yanlış çabalara girebilir insan. Bence konu hakkında fikrini ona da belirtmelisin. Not: Türkçe'yi doğru kullanmaması benim takıldığım bir durum.
Ayy çok tatlı ya 😄 Herkesin sevgisini ifade etme tarzı farklıdır. Bu mesajlar aslında ne kadar romantik ve duygusal olduğunu gösteriyor. Senin alışık olmadığın bir tarz olabilir ama tam bir aşk kadını olarak bence çok hoş 🌹 Uzak mesafe ilişkilerinde böyle tatlı mesajlar bence ilişkinizi daha da güçlendirir. Hem bi düşün, seni düşündüğünü ve sana olan sevgisini böyle ifade ediyor 😍 Eğer sana fazla geliyorsa nazikçe durumu konuşmayı deneyebilirsin ama bence bu romantizmin tadını çıkar! 💕
Akskskdkdldkdkck aslında çok masum ama insan o romantik havaya giremez ki bu sözlere 😂😂😂 gözlerinin içine bakıyom kendimi alamıyomm ahahahshzhshsjdjxjx Allahım affet çok güldüm
Ya hoş aslında ama hafif yavanlık var ben de anlayamadım djskdsksks ama sorun yok merak etme ilgi vermek istemiştir sadece huzurlanmak istemiştir senle
Yaşını bilmem ama yaş ilerledikçe çocukca geliyor bu tarz konuşmalar, ondan hoşuna gitmiyor. Bir de yakınında bi ilişki yaşayınca anlıyorsun bunun çok saçma olduğunu maalesef...
Hele sonuna eklediği şeyler ay Bakıyom konduruyom yok nenem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Seninle beraber gökyüzünü izlemek kapkaranlık gece, ve geceyi aydınlatan alevler sadece bizimle. Üzerimizde bir örtü geceyi örten , sana sarılınca kalbimi titreten sen. Gözlerinde alevlerin dansı var bu gece ve öpmelere doyamadığım sen.
Bu hoş şiire farklı bir hava katmak istedim umarım beğenirsiniz.
İfşa etmiş gibi olacağım ama muhtemelen sizinle yiyiştiğini hayal ediyor ama ürkütmemek için de bu şekilde maskeliyor. Eşlik etmezseniz bir süre sonra vazgeçer.
böyle cümleleri gözlerin içine bakarak söylesin yazmak kolay tabi bide saate bakıyorum aklında başka konu var, baska şeyler yazıyor umarım anlamışsındır
Hayallerini bana bu sekilde anlatmak yerine seninle bunlari yasamayi tercih ederim? ya da kaldirabilir mi bilmiyorum ama biraz sakaya vur ve askim biz cocuk muyuz neden bunlari bana anlatiyorsun tarzinda bir seyler soyle. son ki biraz kirabilir ama dikkat et :)