Sevgilim keyfi çalışmazsan biraz sıkıntı olabilir dedi haklı mı sizce?

Kendisi asker olacak ve de sağlık okuyorum şu an evlenmeyi düşünüyoruz sordum zorunlu sıkıntı olmaz ama keyfi çalışmazsan biraz sıkıntı olur dedi normal mi böyle demesi
Güncellemeler
1 yıl
Bilmiyorum yani o tarz yorumlar canımı sıktı sadece sevdiğini hissediyorum hatta çocuk konusunda bile sen ne kadar istersen o kadar olur dedi benden çok sen onlarla olacaksin falan dedi. Asker olmasaydım yine sana bırakırdım çocuk sayısını da dedi düşünüyorum. sevmeyen biri gelecek konuşmaz ki beni çocukluk arkadaşlarına bile anlatmış geleceğine de katıyor beni sürekli
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu yanlış anlamaya müsait şekilde sormuşum biraz zaten iş bulamama durumunda sıkıntı olmayacağını söyledi keyfi olarak dediği de imkanim varken çalışmam benim için iyi olacağını düşünüyor zaten okuduğum bölüm iyi bir bölüm ama işte atama konusu soru işareti var bunu da söyledim sıkıntı yok demişti bazı insanlarin önyargılı ve kırıcı tavırla yorum yapmalarına üzüldüm şahsen umarım gönlünüzce olur her şey
Sevgilim keyfi çalışmazsan biraz sıkıntı olabilir dedi haklı mı sizce?
Cevapla